Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

News of the World ja ... Tja, vanskelig å si om det kan være noe i det. På banen/utsiden virker ikke Gerrard som en slik person, men stjerner har gjerne en egen privat sfære som vi ikke ser. Ikke lite fotballskandaler om dagen. Velger å ta det med en klype salt inntil motsatte er bevist. Det er jo i så fall synd for Gerrard at han sliter på hjemmebane (forklaring på sesongens prestasjoner?), men selv om det er en ripe i lakken for hvordan Gerrard som person oppfattes, er det ikke noe big deal. Men dumt om slike tåpelige saker skal ta enda mer fokus bort fra klubben nå.

Man Utd har Rooney, Chelsea Terry og Cole, kanskje Gerrard tenkte at dette trengs i en klubb for å kjempe om trofeet? :p

Lenke til kommentar

Dette tror eg ingenting på. Med mindre dama faktisk har vært på en annen. Hvis det kommer fram at dette stemmer kan det godt hende G har vært på druen og rotet rundt med feil jenter.

Tipper småjentene legger seg fort til rette for disse karene.

Lenke til kommentar

http://liverpool.no/forum/t/10087.aspx

Om dette viser seg å være sant dør jeg på meg av latter. Han slår jo ned folk på pub, så why not?

Har mine tvil til disse ryktene, synes det virker veldig løst. Ryktes dog fra Liverpool at Gerrard har ekteskapsproblemer, og har bodd en del på hotell i det siste blant annet.

Uansett ser jeg på dette som et privat anliggende, så lenge ikke noe ulovlig har forekommet. Forventer at klubb og supportere støtter Gerrard både mens ryktene er ute, og uansett hva som viser seg å være sant.

Lenke til kommentar

Slik som med Terry?

Ja tildels, det som var i Terry saken var jo at det var nettopp Bridge var involvert. Med tanke på at begge spillerne var på landslaget og Terry var kaptein så ser jeg en del av argumentene for at Capello tok bindet. Hvis det med Gerrard skulle vise seg å stemme (i mine øyne tvilsomt), blir det jo "spennende" å se hva som skjer med hans visekapteinrolle.

Både Gerrard og Terry skal være gode forbilder, og bør i utgangspunkter forholde seg for gode til slikt. Mener likevel at Chelsea gjorde det helt riktige da de valgte å støtte Terry gjennom situasjonen, nettopp dette håper og tror jeg at Liverpool vil gjøre også. Uansett.

Lenke til kommentar

Kom igjen nå da, jævla United.

Bare hyggelig. Forventer at dere møter opp mot Chelsea og gir dem litt motstand neste uke.

Forøvrig, en eller annen som later som at han er Lucas på Twitter. Leste gjennom de fleste kommentarene der, og må si jeg fikk meg en god latter. Fyren liker å disse ponytail (grekeren) og Kuyt. :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

United med to straffer mot Tottenham. :)

De var helt korrekte begge to.

Even better. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...