Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Gleder meg til Liverpool taper første semifinale jeg nå, for å så vinne stort(med 3 mål) på Anfield. Heier forøvrig på Hull i morgen. Endret 19. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Jeg tror på uavgjort i Madrid og seier på Anfield, men må innrømme at jeg er litt mer bekymret etter at Torres er ute. Da er vi mer avhengige av at Gerrard og Kuyt/Babel/Benayoun/Ngog (alt etter hvem som spiller) fungerer. Edit: Regner for øvrig med at Aquilani starter i Madrid etter at han ble "spart" i dag, blir skuffa hvis ikke. Men ikke overrasket. Endret 19. april 2010 av Hewitt Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dirk's Scouse dictionary Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvis ikke Aqui får spille mot Atletico heller kan han vel bare pakke kofferten og dra hjem igjen. Faen Rafa, faen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 When I see Ryan Babel on Twitter I think "not again, soft lad!" Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/tomkins-the-key-position Litt lesestoff. Digger å lese Tomkins, han er den rake motsetningen av avisene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) When I see Ryan Babel on Twitter I think "not again, soft lad!" Z'erafact? Kuyt er en strålende fyr. Endret 20. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
imastard Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 For the last ten years Gary Neville has been trying to grow a muzzie Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Dirk's Scouse dictionary Fin greie som ble startet og videreført både her og med Reina. del flere slike ting med forumet folkens. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Har fulgt litt med i denne de siste timene. Endret 20. april 2010 av Jefecito Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) "The worst things I have ever tasted" Det første jeg tenkte da jeg klikket inn på linken var at den pizzaen så god ut. Helt til jeg leste "salmon pizza". Da er det forståelig. Drar med meg linken fra forrige side. Endret 20. april 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jaha? Er ikke laks godt nå? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ikke på en jævla pizza da. Ellers hater jeg fisk uansett så jeg hadde svart nei no matter what. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Er ikke du fra fiskebyen Bergen? Dessuten er det ikke uvanlig å ikke like forskjellige typer fisk før en blir voksen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Yeyy, Vålerenga-Liverpool 4. august! Det blir god stemning! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Yeyy, Vålerenga-Liverpool 4. august! Det blir god stemning! Fantastisk! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fint at vi fortsetter å møte drittlag i pre-season. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fint at vi fortsetter å møte drittlag i pre-season. Bra innstilling! Bedre å spille mot bedre lag som ifjor mot Espanyol og Atletico. Ble vel 1-5 og to tap om jeg ikke husker feil. En preseason er nødt til å ha både lett og vanskelig motstand, dessuten er Vålerenga et lag som er midt i sesong og i form når vi møter de. Mye bedre det en lag fra Østerrike, Sveits, Beliga osv mtp medium motstand. På toppen av det hele er Vålerenga et av de får lagene i Norge som faktisk prøver å spille fotball og ikke bare mæler ballen vekk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Et lag som spiller 1-1 og faktisk blir overkjørt av dagen Brann er ikke noe lag som går under "dårlig" i pre-season engang. Men Benitez ønsker kanskje overkjøringsresultater i årets pre-season. Evt, skal han slutte i Liverpool og driter i hvem de møter. For motstand er det hvertfall ikke. Fint at vi fortsetter å møte drittlag i pre-season. Bra innstilling! Synest denne innstillingen er helt korrekt. Man skal ikke nikke og neie for alt klubben man holder med foretar seg. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Fortsetter vi å møte drittlag og spiller reservelagsspillere i år også, så klikker jeg. Dette ødela mye av sesongstarten i fjor. Laget fikk jo knapt spille sammen i pre-season, og dette vil jeg nødig skal skje igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå