Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg til Liverpool taper første semifinale jeg nå, for å så vinne stort(med 3 mål) på Anfield.

Heier forøvrig på Hull i morgen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror på uavgjort i Madrid og seier på Anfield, men må innrømme at jeg er litt mer bekymret etter at Torres er ute. Da er vi mer avhengige av at Gerrard og Kuyt/Babel/Benayoun/Ngog (alt etter hvem som spiller) fungerer.

Edit:

Regner for øvrig med at Aquilani starter i Madrid etter at han ble "spart" i dag, blir skuffa hvis ikke. Men ikke overrasket.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

When I see Ryan Babel on Twitter I think "not again, soft lad!" :D

Z'erafact?

Kuyt er en strålende fyr. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Fint at vi fortsetter å møte drittlag i pre-season.

Bra innstilling! Bedre å spille mot bedre lag som ifjor mot Espanyol og Atletico. Ble vel 1-5 og to tap om jeg ikke husker feil.

En preseason er nødt til å ha både lett og vanskelig motstand, dessuten er Vålerenga et lag som er midt i sesong og i form når vi møter de. Mye bedre det en lag fra Østerrike, Sveits, Beliga osv mtp medium motstand. På toppen av det hele er Vålerenga et av de får lagene i Norge som faktisk prøver å spille fotball og ikke bare mæler ballen vekk.

Lenke til kommentar

Et lag som spiller 1-1 og faktisk blir overkjørt av dagen Brann er ikke noe lag som går under "dårlig" i pre-season engang.

Men Benitez ønsker kanskje overkjøringsresultater i årets pre-season. Evt, skal han slutte i Liverpool og driter i hvem de møter. For motstand er det hvertfall ikke.

Fint at vi fortsetter å møte drittlag i pre-season.

Bra innstilling!

Synest denne innstillingen er helt korrekt. Man skal ikke nikke og neie for alt klubben man holder med foretar seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...