Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det blitt endelig bekreftet at Liverpool kommer til å spille kamp i Madrid på torsdag, selv om de trolig må ut på en lang og strabasiøs reise for å komme seg til den spanske hovedstaden og hjem igjen.
Hvordan skal dem prestere etter en så lang tur :ph34r:
Lenke til kommentar

Lyntog fra Frankrike eller noe burde gått ann ja, men de skulle vist reise i buss.

Er ikke så bekymret jeg, satser på det går bra. Det er verre at Torres ikke spiller. Synd for Torres at han nok en gang skal gå glipp av å møte gamleklubben igjenn.

Lenke til kommentar

Indeed, Taxi piloten spurte oss/meg hvem jeg likte best på Liverpool laget. Da sa jeg faktisk Reina, tror han var litt overasket, men virket som han var enig i at det var et ok valg.

Outstandig Keeper, alltid proff oppførsel. I det hele en komplett spiller, god vinnermentalitet.

Klikker når Cleensheeten ryker, alt er som det skal være.

I tillegg er han en av serdeles få spillere som har prestert denne sessongen.

Lenke til kommentar

Går vel Lyntog helt fra London så vidt meg bekjent? Hvertfall tog...

Eurostar-linja til Paris er helt fullbooket pga flykaoset.

Blir det tur, så blir det nok buss, med mindre noe skjer i flytrafikken. Det er jo åpnet opp i Norge nå, og Norwegian og SAS har flydd noen fly fra Spania. Men luftrommet i Storbrittania er vel foreløpig stengt til i natt hvert fall, så spørs det om det åpner allerede i morgen. Hvis ikke må det bli buss. Ikke akkurat noen drømmesituasjon å kjøre et døgn i buss ned til kamp, for så å kjøre et døgn hjem igjen til ny kamp hvis ikke luftrommet er åpnet da heller ...

Lenke til kommentar

Liverpool kan reise 200 mil x2, uten fly!

- 200 mil for Gerrard & co (Nettavisen.no)

Det blir "krise" hvis ikke flytrafikk prognosene holder mål. Da må nemlig Liverpool unnagjøre 200 mil Ons/Tors og 200 mil Fredag med reisen Liverpool - Madrid - Liverpool uten fly. :thumbdown:

Heldigvis ser det ut til at det blir tog til Bordaux med fly derfra. Men dette kan gå begge veier. Uansett skal EL semi-finalene spilles som planlagt.

Men vi får krysse fingra og håpe at prognosene for fly-trafikken holder.

Fra Liverpool.no:

Dersom viser seg at det blir umulig å fly til Madrid i morgen, er Liverpools reiseplan å ta tre separate togreiser og en kortere flyreise for å komme seg til den spanske hovedstaden. Planen er å sette seg på toget til London rundt lunsjtider i morgen. Deretter ta Eurostar til Paris, hvor troppen vil overnatte.

Onsdag vil de røde så ta TGV-toget til Bordeaux, og fly derfra til Madrid. Da vil de ankomme den spanske hovedstaden rundt lunsjtider onsdag.

Men ting kan tyde på at nødplanen ikke trenger å iverksettes. Sky News melder nemlig at luftrommet over Storbritannia vil gjenåpnes i morgen. Planen er at luftrommet over Skottland skal åpnes klokken 07.00, deretter vil luftrommet over Manchester åpne klokken 09.00 og luftrommet over Midlands klokken 12.00.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Noen ganger kan man prise seg lykkelig for innholdet på diskusjon.no. Her fra Nettavisen ang om Joe Hart er en god keeper. Ja, mener flere, men ikke denne scumfanen:

for det første så går det ikke ann å ha en kjempesesong i Birmingham, de ligger på 9. plass og det er ikke særlig bra.for det andre hvis Joe Hart hadde hvert så god så hadde de kanskje ikke sluppet inn 43 mål på 35 kamper noe som er utrolig dårlig!!!

Prizeless :whistle:

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Noen ganger kan man prise seg lykkelig for innholdet på diskusjon.no. Her fra Nettavisen ang om Joe Hart er en god keeper. Ja, mener flere, men ikke denne scumfanen:

for det første så går det ikke ann å ha en kjempesesong i Birmingham, de ligger på 9. plass og det er ikke særlig bra.for det andre hvis Joe Hart hadde hvert så god så hadde de kanskje ikke sluppet inn 43 mål på 35 kamper noe som er utrolig dårlig!!!

Prizeless :whistle:

Selv om denne personen nok ikke har grep om virkeligheten. Så er det generelt et poeng at unge keepere ofte blir hypet langt utover proporsjoner. Joe Hart har jeg sett alt for lite til å gjøre meg et helhets inntrykk av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...