Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes Liverpool skal ta turen til Sør Arena jeg. Direkte båtforbindelse til England i tilfelle Island finner ut at de skal ødelegge flytrafikken igjen, og vi er garantert en kamp med mange mål :p

Hadde vært moro med en kamp i Oslo igjen, får bare håpe vi får kamp på Ullevaal i så fall. Bislett er ingen fotballstadion...

Kortere vei til Stavanger, både med båt og fly. Dessverre.

Lenke til kommentar

Semi-finalen mellom Atl Madrid & Liverpool kan bli utsatt!

Fra L.no:

BBC Sport melder at UEFA vil ta en avgjørelse på mandag om de fire semifinalene i europacupene som skal spilles kommende uke kan gå som planlagt.

Vulkanutbruddet på Island har skapt et reisekaos uten like, og en rekke nasjoner har som kjent stengt sine flyplasser.

Hvis dette blir et faktum så blir vel finalen også utsatt?

Torsdag 22/4: 1.semifinale

Torsdag 29/4: 2.semifinale

Torsdag 6/5: -- åpen dato --

Onsdag: 12/5: Finale

Finnes ingen andre uker de kan utsette kampen til, om ikke semi-finalene skal gå en uke før finalen i Hamburg? Men det blir vel litt vel kort tid mtp at fans må booke flybilletter/hotel etc.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Man City v: Man Utd (H) 0 poeng, Arsenal (B) 0 poeng, Aston Villa (H) 1 poeng, Tottenham (H) 1 poeng, West Ham (B) 3 poeng. Totalt 5 poeng.

Tottenham v: Chelsea (H) 3 poeng, Man Utd (B) 0 poeng, Bolton (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, West Ham (B) 1 poeng. Totalt 8 poeng.

Liverpool v: West Ham (H) 3 poeng, Burnley (B) 3 poeng, Chelsea (H) 3 poeng, Hull (B) 3 poeng. Totalt 12 poeng.

Aston Villa v: Portsmouth (B) 3 poeng, Hull (B) 1 poeng, Birmingham (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, Blackburn (H) 3 poeng. Totalt 11 poeng.

Slår dette til vil Liverpool ende på 68 poeng fulgt av Man City på 67 poeng og Tottenham på 69 og Aston Villa på 66 poeng.

Tror faktisk at Tottenham tar 3 poeng fra West ham også. De spiller bra

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Haha, jo mer jeg tenker over tabellsituasjonen, desto mer finurlig blir den. Neste helg møter vi Tottenham og Arsenal møter City hjemme. Da håper jeg naturligvis på 3p til United og utrolig nok 3p til Arsenal. For da, sett at Liverpool vinner på mandag, er de "nødt" til å gi jernet mot Chelsea 2 mai. Haha, du verden. På Mandag må vi United supportere altså håpe på Liverpool og på førstkommende Lørdag er det Arsenal vi "heier på". Søndagen derpå har dere Burnley borte og den skal dere faen meg vinne. Da kan det fort bli uber spennende i kampen om 4.plassen for Liverpools vegne, selv om deres håp is in a hanging a tynn snore.

:D

Endret av Game
Lenke til kommentar

Etter at Tottenham i dag vant over Chelsea, er det no way in hell at vi tar fjerdeplassen. Jeg skal med glede spise i meg disse ordene om noe annet skjer, men selv om det er en teoretisk sjanse, er det ikke fysisk mulig å ta fjerdeplassen nå. Tottenham og City feiler ikke begge to, spesielt Tottenham som er i førersetet nå.

Og, tja, jeg ser bekymringene for United-supportere med tanke på Chelsea-kampen dersom vi ikke har noe å spille for. Men jeg tror vi uansett går hardt ut og går for seieren, til tross for at vi kanskje hjelper dere til et seriegull i verste fall. Vi kan ikke skuffe 40 000 supportere som tross alt har betalt for å se kampen og støtte laget på tampen av en elendig sesong, ved å "legge" oss. Aldri i min livstid vil jeg se et Liverpool legge seg. Men det har jo vist seg tidliger på sesongtampen at vi av og til stiller med spillere vi normalt sett ikke ville stilt med hvis vi ikke har noe å spille for, skal ikke se bort ifra at det kan skje igjen.

Lenke til kommentar

Skal bli første gang jeg håper Liverpool taper for Chelski.

Det er jævla tungt å si dette, men jeg er helt enig. Det er en skam at jeg håper Chelsea vinner over oss, men jeg vil heller se dem ta PL enn United. Det dreier seg om antallet seriegull, og jeg vil helst utsette smerten så lenge som mulig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...