Smågal Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Dei kjem nok til Ålesund, for å bryne seg mot Noregs beste lag, nemleg Aafk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Kva tid tenkjer du på då Smågal? Er det Europa League til hausten eller? Om Liverpool klarar å kvalifisera seg då. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Pre-season var det eg hadde i tankane da, men... Ikkje usansynleg at det blir eit storoppgjer i EL Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Synes Liverpool skal ta turen til Sør Arena jeg. Direkte båtforbindelse til England i tilfelle Island finner ut at de skal ødelegge flytrafikken igjen, og vi er garantert en kamp med mange mål Hadde vært moro med en kamp i Oslo igjen, får bare håpe vi får kamp på Ullevaal i så fall. Bislett er ingen fotballstadion... Kortere vei til Stavanger, både med båt og fly. Dessverre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Aldri påstatt noe annet... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Semi-finalen mellom Atl Madrid & Liverpool kan bli utsatt! Fra L.no: BBC Sport melder at UEFA vil ta en avgjørelse på mandag om de fire semifinalene i europacupene som skal spilles kommende uke kan gå som planlagt. Vulkanutbruddet på Island har skapt et reisekaos uten like, og en rekke nasjoner har som kjent stengt sine flyplasser. Hvis dette blir et faktum så blir vel finalen også utsatt? Torsdag 22/4: 1.semifinale Torsdag 29/4: 2.semifinale Torsdag 6/5: -- åpen dato -- Onsdag: 12/5: Finale Finnes ingen andre uker de kan utsette kampen til, om ikke semi-finalene skal gå en uke før finalen i Hamburg? Men det blir vel litt vel kort tid mtp at fans må booke flybilletter/hotel etc. Endret 17. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Man City v: Man Utd (H) 0 poeng, Arsenal (B) 0 poeng, Aston Villa (H) 1 poeng, Tottenham (H) 1 poeng, West Ham (B) 3 poeng. Totalt 5 poeng. Tottenham v: Chelsea (H) 3 poeng, Man Utd (B) 0 poeng, Bolton (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, West Ham (B) 1 poeng. Totalt 8 poeng. Liverpool v: West Ham (H) 3 poeng, Burnley (B) 3 poeng, Chelsea (H) 3 poeng, Hull (B) 3 poeng. Totalt 12 poeng. Aston Villa v: Portsmouth (B) 3 poeng, Hull (B) 1 poeng, Birmingham (H) 3 poeng, Man City (B) 1 poeng, Blackburn (H) 3 poeng. Totalt 11 poeng. Slår dette til vil Liverpool ende på 68 poeng fulgt av Man City på 67 poeng og Tottenham på 69 og Aston Villa på 66 poeng. Tror faktisk at Tottenham tar 3 poeng fra West ham også. De spiller bra Endret 17. april 2010 av Cryflopp Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jævla Chelsea.. Ødelegger alt. Men spørs hvor lenge tottenham klarer å fortsette med dette, da. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Forhåpentligvis vinner de ikke om ei uke Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Satser på det. Akkurat nå gir jeg faen i alt annet enn at City og Totenkam avgir så mange poeng som mulig mens pool plukker så mange som mulig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Åtte poeng bak med fire kamper igjen? Dvs. at Spurs kan klare seg med fire poeng (usikker på målforskjellen). Og fire poeng burde de greie, uansett om alle fire kampene er mot tøffe Lancashire-lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Haha, jo mer jeg tenker over tabellsituasjonen, desto mer finurlig blir den. Neste helg møter vi Tottenham og Arsenal møter City hjemme. Da håper jeg naturligvis på 3p til United og utrolig nok 3p til Arsenal. For da, sett at Liverpool vinner på mandag, er de "nødt" til å gi jernet mot Chelsea 2 mai. Haha, du verden. På Mandag må vi United supportere altså håpe på Liverpool og på førstkommende Lørdag er det Arsenal vi "heier på". Søndagen derpå har dere Burnley borte og den skal dere faen meg vinne. Da kan det fort bli uber spennende i kampen om 4.plassen for Liverpools vegne, selv om deres håp is in a hanging a tynn snore. Endret 17. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Etter at Tottenham i dag vant over Chelsea, er det no way in hell at vi tar fjerdeplassen. Jeg skal med glede spise i meg disse ordene om noe annet skjer, men selv om det er en teoretisk sjanse, er det ikke fysisk mulig å ta fjerdeplassen nå. Tottenham og City feiler ikke begge to, spesielt Tottenham som er i førersetet nå. Og, tja, jeg ser bekymringene for United-supportere med tanke på Chelsea-kampen dersom vi ikke har noe å spille for. Men jeg tror vi uansett går hardt ut og går for seieren, til tross for at vi kanskje hjelper dere til et seriegull i verste fall. Vi kan ikke skuffe 40 000 supportere som tross alt har betalt for å se kampen og støtte laget på tampen av en elendig sesong, ved å "legge" oss. Aldri i min livstid vil jeg se et Liverpool legge seg. Men det har jo vist seg tidliger på sesongtampen at vi av og til stiller med spillere vi normalt sett ikke ville stilt med hvis vi ikke har noe å spille for, skal ikke se bort ifra at det kan skje igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg tror ikke Pool legger seg selv uten noe å spille for. De spiller alltid for å vinne, selv om de har framstått som en gjeng med tapere i år. Endret 18. april 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Tsktsk. Blir nok spart spillere i chelseakampen siden vi har en finale å tenke på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Var jo snakk om at semiene skulle flyttes. Men det leste jeg for noen dager siden, så noen som har noe nytt om det? Håpet er jo at dere taper mot AM, og går for å revansjere dere mot Chelsea. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 UEFA tar avgjørelsene om semifinalene i morgen! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal bli første gang jeg håper Liverpool taper for Chelski. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal bli første gang jeg håper Liverpool taper for Chelski. Det mener du ikke sukkerklumpen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Skal bli første gang jeg håper Liverpool taper for Chelski. Det er jævla tungt å si dette, men jeg er helt enig. Det er en skam at jeg håper Chelsea vinner over oss, men jeg vil heller se dem ta PL enn United. Det dreier seg om antallet seriegull, og jeg vil helst utsette smerten så lenge som mulig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå