Attityd Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 5 milliarder. Hvor skal vi finne noen med slike summer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 5 milliarder. Hvor skal vi finne noen med slike summer. Glazer er klar. Han bare låner de. LETT Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) 5 milliarder. Hvor skal vi finne noen med slike summer. Prisen blir i i realiteten 7 milliarder(6,7), FØR investeringene! På toppen av alt er Markedsverdien 2,7 elns, trenger du være rakettforsker for å forstå at det er dårlig butikk? En ting er å ha kjærlighet for en klubb, men ingen slenger milliarder ut av vinduet! 7 milliarder er mye penger for ALLE, selv John Fredriksen. Dette er FØR bygging av stadion, som er estimert til ja, hva? En milliard eller noe? Det verste som kan skje er at vi får mange del eiere som ikke kan bli enige om noe, og trekker i hver sin retning. Ja, jeg er veldig bekymret. Torres er nesten verdt det samme som klubben om man trekker fra gjelden på markedsverdien.... http://www.youtube.com/watch?v=0GiTkMvUys4&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=IkLzEzfc4eQ&feature=related YANK OUT NOW! Grådige jævler! Endret 16. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da har jeg også laget en kamptråd. Er ikke ofte jeg har tid, så måtte bare slå til når jeg hadde noe tid til overs. Fant fort ut at den ble noe kjedelig i forhold til andre kamptråder, men det kommer med erfaring. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 En fugl har visket meg i øret at det er Pre season på gang i Oslo i år også(dog ikke avgjort, this is classified). Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bare det blir mot Vålerenga og ikke Lyn så er jeg der igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Evt at Liverpool kan prøve seg mot litt mottstand dette året, å tar turen til Lerkendal. Men det tørr de vel ikke Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Komme til Stavanger for en gangs skyld, latterlig at det ikke ble vennskapskamp når begge byene var kulturhovedstad på likt, helt fuckings håpløst. Jaja, motstand er det i Sandnes Ulf, så det er bare å komme Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Pff, skal de ha noe motstand i Norge må de nok dra til Molde Hadde vært kult å se hvordan Thioune greide seg mot Masch Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Forresten skal jeg leke United-supporter i 90 minutter i dag. Smertefullt å si det, men nå er vi faktisk helt avhengige av at våre argeste konkurrenter gjør det bra i tiden fremover. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Dere får jo legenden på besøk Daniel, det er da noe. Jeg var på en sånn tilstelning i Stavanger og det var veldig trivlig, spesielt om kvelden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Komme til Stavanger for en gangs skyld, latterlig at det ikke ble vennskapskamp når begge byene var kulturhovedstad på likt Det kan ha noe med at INGEN egentlig brydde seg en dritt om kulturhovedstaden..... At det kan være flere av de sier igrunn alt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Et spm: Hva er best i dag? United seier elle City seier? Hvem heier scouserne på nå? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Uavgjort, hvis Liverpool gjør jobben og vinner sin kamp, samt det at City ødelegger for United. Selv mener jeg at kampen om 4.plassen er avgjort. Så for min del kan City godt vinne. Jeg vet at det fortsatt mulighet for å klare 4.plassen, men da må vi vinne resterende kampene og ha hjelp, mao mye flaks. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg for min del håper at United, Chelsea og Arsenal vinner mot City og at Liverpool vinner sine kamper. Da er det veldig tett. Men seff må Liverpool ha mandagskamp... Bare for å være sikker på at de ikke vinner mot West Ham, lzm. Hvem som vinner serien bryr meg midt på leggen. Neste år vinner jo pool serien uansett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Alle er fokusert på City, men vi har også et forsterkt Tottenham foran oss. Det skal mye til for at City taper/mister poeng i de resterende kampene, så for meg kan de godt vinne idag, slik at United får det enda hardere med å vinne ligatittel. For skal United vinne over City idag, så må jo vi også vinne over Chelsea og da er plutselig United helt oppi ryggen til Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvem heier scouserne på nå? Martin Atkinson. Måtte han gi ut mange mange røde kort til begge lagene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Han gjør jo det motsatte da. Ga ingen kort i første, når han fint kunne ha delt ut 3-4 stykker. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Heia city! 4.plassen er long gone. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) F-F-F-F-FERGIETIME! Jaja, om Chelsea også vinner idag kan Liverpool ''pynte'' litt på avstanden. Sjansen for CL er der,men er temmelig smal og urealistisk. Hicks forventer forøvrig å få inn £600M-£800M for Liverpool. Endret 17. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå