SirOppvask Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Fernando Torres til Liverpool - helt fantastisk! Et par kvalitestssigneringer til så er vi med i gullkampen av årets Premier League. Torres var dyr ingen tvil om det, men det hevdes faktisk i engelske medier at Atletico Madrid fikk lov av LFC til å lekke et høyere overgangsbeløp for å få roet fansen i Madrid. Altså at Torres ble noen millioner pund billigere enn først anntatt. Vi har nok betalt gått over 20 mill. pund, men ikke fullt 26,5 mill pund som er den offisielle overgangssummen. Endret 4. juli 2007 av SirOppvask Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og da har man bestilt hjemmedrakt med Torres 9 bakpå. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og da har man bestilt hjemmedrakt med Torres 9 bakpå. 9000873[/snapback] Grattis. Vurderer det samme selv, nå som 10 Garcia er ute av bildet. Dog har jeg alltid hatt lyst på 14 Alonso også.. Oh the choices! Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 ingen som vet hvor man kan få kjøpt bare tall og nummere? har nyeste liverpool trøye, men vill ha 9 og torres nå Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Noen som vet om Pressekonferansen sendes på tv eller kan se'es på nett? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og da har man bestilt hjemmedrakt med Torres 9 bakpå. 9000873[/snapback] Grattis det skal jeg også! Hvor fikk du tak i det? På official store hadde ikke Torres kommet opp enda... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Har den nye bortedrakten kommet ut i Danmark? Har noen foreldre som er der nå.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Ja, tror den skulle dukke opp på Unisport rundt den 20. juni Edit: Ser at datoen er forandret til den 6/7 UniSport Endret 4. juli 2007 av Prebo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Grattis det skal jeg også! Hvor fikk du tak i det? På official store hadde ikke Torres kommet opp enda... 9000974[/snapback] Kan man ikke lage egendefinerte drakter på Liverpool sin nettbutikk? Jeg har i allefall 10 - Pedersen bak på min signalgule Chelsea-drakt. :!: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Grattis det skal jeg også! Hvor fikk du tak i det? På official store hadde ikke Torres kommet opp enda... 9000974[/snapback] Kan man ikke lage egendefinerte drakter på Liverpool sin nettbutikk? Jeg har i allefall 10 - Pedersen bak på min signalgule Chelsea-drakt. :!: 9001004[/snapback] Jo, det er mulig Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dere som bestiller 9 - Torres må i allefall være sikre på at han ikke får et annet nummer på drakta. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Akkurat det skulle vel gå greit, han har selv avslørt at han har fått det nummeret Noen som vet når den sorte tredjetrøya kommer? Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hm, rart jeg finner den ikke på .tv... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dere som bestiller 9 - Torres må i allefall være sikre på at han ikke får et annet nummer på drakta. 9001024[/snapback] Er vel allerede klart at Torres tar over 9'ern etter Rush og Fowler. Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Og da har man bestilt hjemmedrakt med Torres 9 bakpå. 9000873[/snapback] Hvor gjore du det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Fernando Torres har i dag signert en seksårskontrakt med Liverpool. Akkurat nå arrangeres det en pressekonferanse på Anfield der den 23-årige angriperen blir vist fram med sin helrøde trøye nummer 9. (..) I går besto spanjolen den obligatoriske legesjekken på Melwood, før han fløy tilbake til Madrid for å si farvel til sine mange fans. Med 82 mål på 214 kamper for sitt Atlètico Madrid, forlater han nå Spania og La Liga for å ta fatt på sitt neste steg i fotballkarrieren. (..) Han har også markert seg på landslaget, først som toppscorer og beste spiller både i det europeiske U-16-mesterskapet i 2001 og U-19-mesterskapet i 2002. Han debuterte for det spanske A-landslaget i september 2003 og står med fjorten mål på 40 landskamper. I fjorårets VM i Tyskland sto Torres for tre mål. Happy times! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Da popper vi sjampisen! Chelsea og United, here we come! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Nåja.. Trenger litt flere forsterkninger før jeg tror at vi kan kjempe om tittelen alt nå. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Moro med Torres, men må fortsatt få mer trøkk fra midtbanen for at det skal bli mange mål. Midten var forferdelig fremover sist sesong, hvilket gjør det svært vanskelig å være spiss. Men for all del, Torres er en stor forsterkning. Endret 4. juli 2007 av wipy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå