Varmo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) YNWA fra dagens minnesermoni på Anfield. Endret 15. april 2010 av Termo Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sterkt å se hele The Kop synge YNWA for ofrene og de etterlatte, sterk, sterk sang. Utrolig at én sang kan samle en hel klubb med millioner av supportere på den måten. YNWA! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Rafa's agent møter med Juventus? http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6095469,00.html Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Legger ut denne artikkelen, selv om mange av dere sikkert har lest den. Jeg mener at det er viktig for oss som LFC-supportere å vite mest mulig om Hillsborough, så vi kan hedre de som døde. En kamp på liv og død Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tenker oftere og oftere på dem som overlevde dette, hvor vanskelig det må være for dem som sliter med daglige traumer etter tragedien. Flott sang ja. Likte også versjonen, å synge YNWA høyt alene er utrolig vanskelig syns jeg, sammenlignet med feks Fields Of Anfield Road, den går nærmest av seg selv. Legg merke til hvem som har skrevet posten med mest tommler i kommentarfeltet til Dagbladet artikkelen. We love you Liverpool we do, we love you Liverpool we do, we love you Liverpool we do,- OH LIVERPOOL WE LOVE YOU! YNWA! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Liverpool FC offisielt ute for salg. En gledens dag dette her! La oss håpe vi får inn noen som ikke har hodet oppi rævva og med litt kapital, som kan hjelpe på å få den økonomiske situasjonen på fote igjen, og også mekke ny stadion og fikse transfermidler. Har dog ikke lyst på noe ala City, da forsvinner mye av sjela til klubben føler jeg. Men en god drahjelp hadde ikke gjort noe. Ny stadion og sportslig suksess genererer jo saftig med inntekter det også! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Herregud for en dag. Jeg har knapt vært så glad på lenge. Et stort lyspunkt i en ellers trasig sesong. La oss håpe dette er vendepunktet. At det nå er offisielt at Gillett og Hicks selger klubben, er et stort steg fremover. Nå må det komme inn noen som kan håndtere klubben, la de som kan lede den ta seg av det, og som har kapital nok til å sørge for stadion, transfermidler og redusere gjeld. Kommer rett person inn, er vi på rett kjøl igjen. TAKK GUD! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Yanks out at last. Woho!! Men ting kan bli verre(dog jeg tviler), så la oss ikke feire for meget. Vår nye uavhengie forman Martin Broughton er satt på saken, og selv om han er chelsea-supporter så har jeg troen at han finner rette investorer. Martin: - Jeg ber nå om at fansen viser tålmodighet. De ønsker seg det samme som jeg ønsker meg. Dette handler ikke om å finne den som byr mest for klubben, men å finne den beste investoren på lang sikt. Det må være de rette eierne, og også den rette finansielle strukturen. Den fremtidige gjelden må ikke være større enn du forventer av en organisasjon av denne størrelse. - Min oppfordring til fansen er at de må ha litt tålmodighet, så skal jeg levere varene. Hele artikkelen på no. LInk: http://liverpool.no/cda/storypg.aspx?id=24285&zone=1&parentzone=0 Edit: Vil Masche dra etter denne sesongen? http://www.goal.com/en-gb/news/2557/news/2010/04/16/1881063/javier-mascherano-does-not-want-to-leave-liverpool Endret 16. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Edit: Vil Masche dra etter denne sesongen? http://www.goal.com/en-gb/news/2557/news/2010/04/16/1881063/javier-mascherano-does-not-want-to-leave-liverpool I en annen artikkel, husker ikke hvor, så sier han at han vi signere ny kontrakt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Leste en artikkel der han sa at han likte is også. Derfor brukte man spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Du å du så morsom du er. Det handlet om akkurat det samme, trofeløse Masche, der han samtidig sa han gjerne ville ha ny kontrakt. Dessuten vil eg gjerne ha link til intervjuet der han sier han liker is. Det tror eg ikke noe på. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Var faktisk på liverpool.no det stod.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det handlet om akkurat det samme, trofeløse Masche Hei, ikke mobb han! Fyren står faktisk med to OL-gull fra 04 og 08. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Da kom jo eierne til fornuften! Og tidligere en jeg forventet. Så har det kommet noe bra ut av denne sesongen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dessuten vil eg gjerne ha link til intervjuet der han sier han liker is. Det tror eg ikke noe på. http://www.addletters.com/pictures/newspaper-generator/newspaper-generator.php?section=+++++++++++++++The+Independent&headline=Javier+Mascherano+declares+his+love+for+ice+cream Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 http://www.addletters.com/pictures/newspaper-generator/newspaper-generator.php?section=Diskusjon.no&headline=Danielzu+failer+stort.+%22Jeg+skammer+meg%22+sier+tr%F8nderbarten.++ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Stort er vel å ta i? Men må takke Latias for å ''finne'' artikkelen. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jævlig pris de har satt på klubben da. Jeg føler vi er like langt. Var ikke verdien vurdert til 2,7 milliarder? Nå er prisen 5 milliarder+ 2 milliarder i gjeld+ nytt stadion+ noen spillere= mange milliarder..... RBS skulle nektet dem refinansiering, så hadde de måtte selge klubben til markedspris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå