sharpspear Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 hypotetisk situasjon. Det er jo litt rykter om at andre klubber er interessert i å få benitez som trener og som alle vet er mourinho ikke særlig populær i italiensk fotball til tross for at inter gjør det ganske bra. spørsmålet mitt er hva hadde folket syns om å fått mourinho som trener i liverpool? jeg tror han kunne gjort det veldig bra til tross for at vi ikke har så mye transfer midler. Ja han er en særing men en god trener. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Han er en god trener, for all del, men nei takk. Han er mer defensiv enn Rafa og har et enda større ego. Dersom Rafa skulle forsvinne, noe jeg håper ikke skjer, vil jeg ha inn en manager (helst engelsktalende) som ønsker å spille en fotball som ligger mer i retning av Arsenal og Barcelona. Mye ballinnehav, mye spill i lengderetningen og spillere med frihet og teknikk til å gjøre syke ting på egenhånd. Josés styrke er organisering og "kverning" av motstanderne, og det er ikke god fotball. Rafa er faktisk langt mer løssluppen i så måte. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 josè er ikke mer defensiv, folk må se forskjell på kynisk og defensiv. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Greit nok, han er ikke defensiv som manager, men en kynisk spillestil resulterer gjerne i en spillestil som kan fremstå som defensiv. Litt Drillo-ish. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Snipp Spurte vår venn taxiføreren om dette når vi var i Liverpool sist. Kort oppsumert mente han det var Claudio Ranieri som var grunnen til at Mourinho gjor det forholdsvis godt med Chelsea, da Raneri forsvant fra skyggene i bakgrunnen, fikk også Mourinho etterhvert sparken. For min del sier både hjertet og hodet nei, er meget usikker på mannen. Endret 14. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Snipp Spurte vår venn taxiføreren om dette når vi var i Liverpool sist. Kort oppsumert mente han det var Claudio Ranieri som var grunnen til at Mourinho gjor det forholdsvis godt med Chelsea, da Raneri forsvant fra skyggene i bakgrunnen, fikk også Mourinho etterhvert sparken. For min del sier både hjertet og hodet nei, er meget usikker på mannen. Er Ranieri også skyld i at "lille" Porto vant Champions League også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Porto var ekstremt heldige når det kom til veien til Finalen(og selve finalen) da de vant Champions League også da. Tror ikke de møtte et ''annerkjent'' storlag på veien til finalen. (ved untak av United). Men skal ikke ta fra triumfen til Jose, det han gjorde var stort. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mourinho har jo da også gjort en ganske god jobb i Inter, selv om det har skrantet i vår. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Spurs leder 2-0 mot Arsenal og med det røyk mitt siste håp om at vi kunne sikre fjerdeplassen. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 trodde du vi virkelig hadde sjangs på 4 plassen etter 0-0 mot fulham? Jeg datt av etter 0-0 "tapet" mot birmingham jeg, der ga jeg opp. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Rest in Peace and Justice for the 96! You Will Never Walk Alone! Da er det på dagen 21 år siden den forferdlige hendelsen på Hillsborough stadion. 15.april 1989 reiste 20.000 Liverpool fans til Sheffield for å se FA Cup semi-finale, 96 kom aldri hjem. Jeg har sett mye på gamle dokumentarer på YouTube i det siste og fant spesielt to som var veldig bra og rørende. Klikk på Youtube video kanalen for å finne alle delene til de to dokumentarene. Anbefaller også å søke opp selv for å finne andre. Link til kanal ---> ¤ Dokumentarer om Hillsbrough Rest in Peace and Justice for the 96! You Will Never Walk Alone! Endret 15. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) JFT96! Endret 15. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gone, but never forgotten. Justice for the 96! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Justice for the 96 Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Justice for the 96 - YNWA! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 You'll Never Walk Alone. Trist dag for klubben, men det er stort at ofrene og de etterlatte hvert år hedres. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 JFT96! YNWA Herlig at klubben er lagt ut for salg, mindre herlig er kravene som kanskje stilles: http://www.dagbladet.no/2010/04/15/sport/fotball/premier_league/liverpool/rafa_benitez/11297989/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå