Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at vi ikke spiller EL neste sesong er ikke krise.

Si det til regnskapsføreren deres og du vil motta en ørefik.

Man kan vel tjene rundt 60-70 millioner kroner max i Europa Leauge med MAX utteling.

Så kan du se det opp mot å spille 8 Premier League kamper etter bortekamper i Europa og 8 Premier League kamper etter hjemme kamper i Europa.

Det kan fort være forskjell på en ny CL plass eller ikke. Jeg tror heller regnskaps avdelingen vil ha ny CL og droppe EL.

Se på Man United, de har 0 (NULL) seire på bortebane i årets Premier League etter å ha spilt i Europa uken i forveien. Det betyr MYE for restitusjon når man er ferdig med en E-cup kamp klokken 22.30 og skal dra til hotellet også fly hjem neste dag. Flyturer er det desidert VÆRSTE for kroppen når det kommer til restitusjon. Når man atpåtil får 1 mindre hviledag kontra CL betyr det plutselig veldig mye negativt.

Dette var en av hovedgrunnene til at Hodgson brukte "reservene" i de tidlige EL kampene. Bla Riise spilte jo fast i EL for å spare de beste. Nå som en god ligaplass er sikret stiller Fulham med toppet lag i Europa.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Torres skade skal ikke være alvorlig. Så han spiller nok mot West Ham, en kamp vi SKAL vinne.

Liverpool har en vane å slå Zola.

Lenke til kommentar

Torres skade skal ikke være alvorlig. Så han spiller nok mot West Ham, en kamp vi SKAL vinne.

Liverpool har en vane å slå Zola.

Håper Benitez tar til vettet og bruker Aquiliani fast fremover, samt gir ungutter spilletid. Ser gjerne Pacheco som fast innbytter / starte en kamp. Vi har ikke lenger noe å tape på det. Europa Leauge får vi uansett. Vi har alt å tjene på å drille i Aquaman samt gi talenter som Pacheco litt spilletid.

Lenke til kommentar

Håper Benitez tar til vettet og bruker Aquiliani fast fremover, samt gir ungutter spilletid. Ser gjerne Pacheco som fast innbytter / starte en kamp. Vi har ikke lenger noe å tape på det. Europa Leauge får vi uansett. Vi har alt å tjene på å drille i Aquaman samt gi talenter som Pacheco litt spilletid.

Enig.

Lenke til kommentar

Rafa om Aquiliani:

Meanwhile, Benitez is confident Liverpool fans are yet to see the best of Alberto Aquilani and insisted he can play an important role in the remainder of 2009-10.

"He has quality and that is important because if he has more confidence, he can use his quality and help in the rest of the season," said Benitez.

Rafa om Pacheco:

"He is a player with talent and if he can keep working hard, he will use it more effectively.

Benitez feels training alongside the likes of Steven Gerrard and Fernando Torres at Melwood on a daily basis has been influential in the 19-year-old's development as he edges closer to regular first-team action.

<----- I CAME! :dribble:

Kjære Rafa: Klarer du å følge opp dette med mye spilletid for Aquliani på bekostning av Lucas samt gi Pacheco bra med minutter fremover kan jeg leve med å gi deg et år til i stolen. En EL finale hadde også vært snadder.

TY for link CMYRLAND.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa om Aquiliani:

Meanwhile, Benitez is confident Liverpool fans are yet to see the best of Alberto Aquilani and insisted he can play an important role in the remainder of 2009-10.

"He has quality and that is important because if he has more confidence, he can use his quality and help in the rest of the season," said Benitez.

Rafa om Pacheco:

"He is a player with talent and if he can keep working hard, he will use it more effectively.

Benitez feels training alongside the likes of Steven Gerrard and Fernando Torres at Melwood on a daily basis has been influential in the 19-year-old's development as he edges closer to regular first-team action.

Kjære Rafa: Klarer du å følge opp dette med mye spilletid for Aquliani på bekostning av Lucas samt gi Pacheco bra med minutter fremover kan jeg leve med å gi deg et år til i stolen. En EL finale hadde også vært snadder.

TY for link CMYRLAND.

Torres får sannsynligvis hvile mot West Ham, så da får sikkert N'Gog sjansen, forhåpentligvis i tospann sammen med Babel. Da bli det plass for Pacheco i troppen.

Lenke til kommentar

Rafa om Aquiliani:

Rafa om Pacheco:

TY for link CMYRLAND.

Torres får sannsynligvis hvile mot West Ham, så da får sikkert N'Gog sjansen, forhåpentligvis i tospann sammen med Babel. Da bli det plass for Pacheco i troppen.

Tror Torres uansett er med i troppen, i det minste som innbytter slik at han kan komme på mot slutten av kampen hvis vi ikke leder.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Om det er snakk om å bruke ein unggut aleine på topp mot Hammers, så er eg veldig positiv til Pacheco frå start. Etter det eg har sett, så er han langt meir rutinert på å dekke opp ballen mot forsvararar og komme seg unna med ballen/få sendt den vidare enn det Ngog er. Eg har sett Ngog bli nærast voldtatt av forsvararar litt for mange gonger no.

Lenke til kommentar

eg trur likevel det er verdt eit forsøk. Ngog mister ballen gong på gong når han er aleine, og etter det eg har sett på Pacheco, så har han langt betre evne til å halde på den.

Men sjølvsagt, eg ser også meir på Pacheco som ein spelar som høyrer heime i Gerrardrolla

EDIT: No kom eg på at Pacheco er i Spania i ei veke til, så vi ser nok ikkje han på benken mot Hammers.

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Dette fikk jeg greie sist uke, utrolig hva man får med seg av nytt under reservelagskamper.

Noen som har lyst å sette Nemeth-Eccelston-N`Gog opp mot hverandre? Hvorfor henter vi ikke hjem en av de 2 andre? Jeg tror Ngog spiller pga fysikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Tyskere er til for å slåes. ^^

Tar gjerne en bayer eller fem i Deutschland i sommer jeg ja.

Begynner å bli lenge siden jeg besøkte det landet nå.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

^^Sa så Paisley også :

This is the second time I've beaten the Germans here... the first time was in 1944. I drove into Rome on a tank when the city was liberated. If anyone had told me I'd be back here to see us win the European Cup 33 years later I'd have told them they were mad! But I want to savour every minute of it... which is why I'm not having a drink tonight. I'm just drinking in the occasion

:D

Vert morrsomt å tatt en tur i Europa da i pre season.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...