kloffsk Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Tatt seg ut om Glazer kjøpte opp Liverpool! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Jeg har ikke ord få hva jeg ville gjort da. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Han drømmer sikkert om det. Han går sikkert med tanker om at han burde kjøpe Liverpool slik at han kan fusjonere dere med United. Han får sikkert ereksjon av å tenke på de kostnadseffektiviserende tiltakene han da kunne foretatt seg i administrasjonen og i spillerstallen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Begynner hvertfall å ligne noe da. Yanks out! Edit: Liker godt det som blir sagt om Barclays nå! Virker som de har en plan med det hele, frigjøre transfermidler, ansette ny uavhengig styreformann, sprøyte midler inn i klubben så økonomien kommer på fote og det er lettere å selge klubben. Like this! Endret 11. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Skal prøve å maile John Fredriksen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Så kan vi se de deilige døtrene hans på VIP-tribunen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Nå står vi jo faktisk i fare for å havne på en finfin 7.plass, noe som ikke direkte tilsier EL-plass neste år, med mindre Tottenham tar seg videre i kveld. Sjansen for at Portsmouth skulle klare å ta Chelsea i FA-cupfinalen er vel minimal, men det er jo ålreit å være på den sikre siden dersom vi skulle ende på 7.plass. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Håper at eierne tar til fornuften (og tapet) og selger ut etter sesongavsluttningen. Man kan ikke spare seg til en fjerdeplass og tro at det skal bli overskudd. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Greit, NÅ skal jeg fire litt på optimismen.. Håper bare det ikke blir mer enn denne kampen uten torres.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Pompey videre til finalen i FA-cupen. Da er det faktisk ikke 100% sikkert det blir EL neste år. Om vi skulle ende på 7.plass, noe jeg ser på som ganske realistisk og Pompey mot formodning skulle vinne FA-cupen blir det dårlig med EL på oss neste år. Med mindre vi vinner hele driten da så klart, noe smo heller ikke er usannsynlig. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det at vi ikke spiller EL neste sesong er ikke krise. Å spille europa cup på Torsdager med PL kamp Søndag er ikke bra. Med CL har man kamp Tirs/Onsd samt der er det penger å hente. Men alt ser veldig grått ut nå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Blir det ikke EL spill neste år(dvs 7. plass og tap i semifinale/finale) så BØR Rafa få sparken, samt få inn et par forfriskninger til neste sesong. Så får vi satse på ligaen og cuper hjemme på øya. Sånn ellers så sier jeg ikke neitakk til en byttehandel med Real Madrid. De ønsker seg Benitez og kan fort sparke Pellegrini vis det ikke blir troffer dette året. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det at vi ikke vinner i dag er IKKE Rafa sin feil I DET HELE TATT. Laget han tok ut var bra, taktikken var bra, det eneste vi trenger er noen som putter. Når ingen klarer å putte i en kamp som i dag, er det ikke Rafa som fortjener balleslaget. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heller Benitez enn Pellegrini sier nå jeg. Men vi trenger ny spiss. N'Gog er som kjent ikke god nok backup for Torres. Og kanskje en ny midtbanespiller. Let's face it, Aquilani er en kjeks. Lucas er for dårlig. Men for å få dette må vi ha nye eiere. Og på den siden ser det jo mer positivt ut enn på lenge. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Ngog har massevis av potensiale, men han er ikke klar for å få det hele og fulle målansvaret enda. Og det er ingen garanti for mål om man har en stjernespiss i bakhånd om den faste målmaskina er skadd, se bare på united i dag. Rooney ute, Berba inne.. Et helt annet lag. Men vi vet at Ngog kan score mål, han har evne til å åpne forsvar med hurtighet og teknikk, og med tid og stunder kan han bli en god spiller for pool. Og det var artig å se Pacheco få sjansen, uten at han fikk satt sitt preg på kampen. Men uavgjort mot Fulham er ingen skam i seg selv, de har hatt en svært god sesong og spiller med veldig mye selvtillit om dagen. De er jo kommet like langt som Pool i EL, så hvis noen hadde forventet plankekjøring i dag tok de grundig feil. Og når de i tillegg spiller med dødsforakt og 10-0-0 i formasjon blir det tungt. Det er fremdeles heller ingen grunn til å sparke Benitez. Nye eiere, et par nye spillere, ro i og rundt klubben er alt som trengs. Rafa er rett mann, bare gi ham tid. Å sparke trenere om det går litt trått har aldri vært "the Liverpool Way", selv om Houllier ble løst fra sin kontrakt før Rafa kom. Det er ikke en trend som bør fortsette. Vi er ikke Real Madrid, for faen. Tillit og kontinuitet er nøkkelen til langvarig suksess, ikke ny trener hver gang man møter litt motgang. Forøvrig helt enig med wh1te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri sett N'Gog så frisk som han var i dag. Viste at han kunne spille alene på topp. Avslutningsegenskapene kommer med rutinen og selvtilliten. Han har også fått bedre rykk og timing. Aqua viste også herlige takter i dag og hvis jeg får viljen min, fortsetter Agger på LB. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Det at vi ikke vinner i dag er IKKE Rafa sin feil I DET HELE TATT. Laget han tok ut var bra, taktikken var bra, det eneste vi trenger er noen som putter. Når ingen klarer å putte i en kamp som i dag, er det ikke Rafa som fortjener balleslaget. Enig, kjipt at vi sannsynligvis misser 4. plass og CL spill neste år i dag. Men kan ikke skylde på Rafa for dagens resultat. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Jeg har aldri sett N'Gog så frisk som han var i dag. Viste at han kunne spille alene på topp. Avslutningsegenskapene kommer med rutinen og selvtilliten. Han har også fått bedre rykk og timing. Aqua viste også herlige takter i dag og hvis jeg får viljen min, fortsetter Agger på LB. Nja, vil vel heller ha Insua på LB og Agger inn i midta. Mitt største ønske er egentlig en mer stabil backfirer med Johnson, Insua, Carragher/Skrtl og Agger. Er vel ytterst få kamper vi har kunnet spille med optimal oppstilling med samtlige spillere i kampform i år. Aqua ser bra ut, og tilfører svært mye til en svært trengende midtbane! Gleder meg til neste sesong når han får vært med på en skikkelig pre-season. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dere får EL til neste år med 7'ende plass. Pompey har ikke UEFA lisens eller hva faen det heter til neste sesong, så uansett hva som skjer i FA cupen får dere EL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå