Jotun Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fikk flashback til Maradonna og George Best når Leiva danset forbi keeperen og lekende lett trillet ballen i nettet. Oh you didnt Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kaldt av Lucas, verdens beste midtbanespiller innen 3 år Gratulerer også GOD9 med dagen. 35 år, henter'n lett tilbake Oh you didnt Må du alltid kommentere disse bemerkelsene? Begynner å bli lei Dalglish, meeeget lei! Lucas herjer om dagen, vurderer nå å kjøpe meg en Brasil trøye med hans navn bakpå for å hylle spilleren. Er vel bankers for søramerikanerne i VM, gjerne som spissmakker til Fabiano etter soloraidet mot Benfica. Fikk flashback til Maradonna og George Best når Leiva danset forbi keeperen og lekende lett trillet ballen i nettet. Det kom jo fra rett mann :-b Den dagen jeg ser deg med Lucas drakt Game, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Men nok om det. Fulham til helga, blir nok tøft. Får desverre ikke sett noe fotball i helga grunnet 3 kveldsvakter med pølseflipping. Møkk. Men sånn er det Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kaldt av Lucas, verdens beste midtbanespiller innen 3 år Gratulerer også GOD9 med dagen. 35 år, henter'n lett tilbake Oh you didnt Må du alltid kommentere disse bemerkelsene? Begynner å bli lei Dalglish, meeeget lei! Lucas herjer om dagen, vurderer nå å kjøpe meg en Brasil trøye med hans navn bakpå for å hylle spilleren. Er vel bankers for søramerikanerne i VM, gjerne som spissmakker til Fabiano etter soloraidet mot Benfica. Fikk flashback til Maradonna og George Best når Leiva danset forbi keeperen og lekende lett trillet ballen i nettet. Det kom jo fra rett mann :-b Den dagen jeg ser deg med Lucas drakt Game, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Men nok om det. Fulham til helga, blir nok tøft. Får desverre ikke sett noe fotball i helga grunnet 3 kveldsvakter med pølseflipping. Møkk. Men sånn er det Life sucks, sometimes. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Noen som har begynt å tenke på kamptråd til Fulham? Hvis ingen har begynt kan jeg godt prøve å få opp en i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har klokketro på Liverpool og E-cupseier. Spiser Admin-hatten min hvis ikke tittelen går til Anfield i år. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg har klokketro på Liverpool og E-cupseier. Spiser Admin-hatten min hvis ikke tittelen går til Anfield i år. Notert. Husk å legge ut video der du spiser hatten også da. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Fyr opp tråd du Termo Har også god tro på at vi vinner Europe cupen Men 4 plassen er jeg redd vi ikke får desverre Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Med bare antatt dårligere lag igjen så bør og skal vi vinne Europa League. Hamburg, Fulham og Atletico bør alle sammen være overkommelige. Da frykter jeg Atletico mest, men over to kamper er vi bedre enn dem. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Det kom jo fra rett mann :-b Åneei, det var jo ikke meningen! Den dagen jeg ser deg med Lucas drakt Game, da vet jeg ikke hva jeg gjør. Lucas for president. Men nok om det. Fulham til helga, blir nok tøft. Får desverre ikke sett noe fotball i helga grunnet 3 kveldsvakter med pølseflipping. Møkk. Men sånn er det Auch! Du jobber i ei pølsekiosk mao, thats a bitch. Jeg tror også Liverpool vinner EL nå, men cup er cup og alt kan skje. Det tragiske fra vårt ståsted er jo at Liverpool kommer til å stikke av med en noe gjevere tittel for året enn oss, uansett hvor mye bedre sesong vi har hatt. Ville selvsagt ikke byttet for alt i verden, da Liverpool sin sesong som kjent har vært forferdelig mht til 4.plass situasjonen. Men det er et trasig paradoks at vi kan sitte igjen med donaldcupen, mens Liverpool er juniorkongen på kontinentet. Folk kan si hva de vil, CC og EL betyr noe og det er vanskeligere å vinne sistnenvte - ergo, mer "prestisje." Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Er også vanskeligere for et topplag å vinne Johnstone's Paint Trophy, men det gjør ikke cupen noe mer prestisjefull. I mikkemuscupen har alle landets beste lag deltatt, mens i mini-CL har man Europas B-klubber. Jeg ser nesten ingen prestisje (for et topplag) i å vinne en cup der de nest beste deltar. Sier ikke at det er noe særlig mer prestisje i å vinne mikkemuscupen, men hadde tatt en andreplass og mikkemuscupen over fjerdeplass (i beste fall) og EL anyday. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Man spiller hvertfall ikke med b-lag i EL da. Vil vel si det er mer prestisje å vinne EL enn ligacupen, men ingen av de er noe jeg hopper i taket for akkurat. Jeg blir selvfølgelig glad om vi vinner, vil være et lite lyspunkt i en begredelig sesong ellers, men jeg tar ikke helt av. Sier jo seg selv at når Fulham er i semifinale så er det ikke akkurat det største av det største. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Selvfølgelig er Europa League mer prestisjefylt enn Carling Cup. I Carling Cup deltar lag fra hele England, med varierende kvalitet, og de lagene som innehar skikkelig kvalitet (topp 6-7 i PL ca) stiller stort sett med B-preget lag helt frem til semifinaler omtrent. EL har jo faktisk klubber som Valencia, Atletico, Benfica og litt gode klubber fra Tyskland og området der, og interesse fra hele Europa. Selvfølgelig er ikke Europa League det en klubb som Liverpool sikter seg inn på, men å vinne EL når man deltar i det er likevel en grei trøst når man ryker fra Champions League. Så en evt. EL-seier vil feires av undertegnede. Når det er sagt ville jeg byttet EL-seier mot fjerdeplassen i år ... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kamptråd Synes det er vanskelig å holde nivået oppe om dagen, men er jo greit at alle har sine egne særpreg ved trådene, malen virker jo å være ganske lik Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Kamptråd Synes det er vanskelig å holde nivået oppe om dagen, men er jo greit at alle har sine egne særpreg ved trådene, malen virker jo å være ganske lik Man kan vel ikke akkurat forvente at man skal lage fantastiske kamptråder til hver eneste ligakamp. Folk har et liv. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 kamptrådene dine er flotte, no worries Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Sky News melder at Liverpools eiere er i ferd med å hyre investeringsbanken Barclays Capital til å få solgt LFC. Det kan se ut som eierne nå legger opp til en auksjon for å selge seg helt ut. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ingen ting som hadde gledet meg mer, men venter å juble til noe som helst er bekreftet og man får vite mer om eventuell ny løsning. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Eierne auksjonerer bort Liverpool: I de siste ukene har vi lest at oppkjøp på 40% av klubben for rundt 1 milliard kroner har blitt avvist. Nå refererer liverpool.no om at Hicks og Gillett har hyrt inn Barclays Capital for å få i stand et salg av hele sine aksjeposter i klubben. Videre skriver L.no: Hicks og Gillett akter imidlertid ikke å la klubben gå på billigsalg, og vil avslå tilbud som de mener ikke matcher klubbens verdi. De kan også fortsatt komme til å selge kun en minoritetsandel, dersom dette gir dem mest penger per aksje. Dette er jo meget gode nyheter og pr dags dato tar jeg heller en oljesheik eller noe annet en de to amerikanske løgnhalsene. De har lovet gull og grønne skoger men levert nada. Faren er selvsagt at det nå kan bli "hvem som helst" som tar over klubben. Finnes det ikke noen Liverpool fans der ute som har for mange milliarder på konto og har lyst til å leke gud? Jeg håper vi får eiere som: ¤ får opp ny stadio med 60.000+ kapasitet innen 4 år. ¤ øker lønns budsjettet til klubben så vi kan konkurrere på linje med Utd/Arsenal i PL. City og Chelsea aktig pengebruk vil jeg IKKE ha. ¤ øker transferbudsjettet opp til £25-30M i året. Har vært i snitt £0 siste 4 overgangsvinduer. ¤ Om ikke Benitez leverer 4.plass & seier i EL vil jeg at han og skal bort. Liverpool.no: Eierne vil auksjonere bort klubben! Skysports: - Link til engelsk sak Nettavisen: - Oversatt til norsk Endret 10. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Kan vel legge inn et bud jeg, må bare tømme sparegrisen min først. Dette kan slå begge veier, ting kan jo bli verre,selv om jeg ikke tror det. Tørr å kalle dette en gladsak. Yanks out(om ingen nye Yanks kommer inn da) Hvem vet kanskje Stordalen og co prøver seg igjen. Oh, the horror. Endret 10. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 (endret) Blir det salg så er det vel nesten garantert at noen arabere/sjeiker/asiatere kommer til å kjøpe det opp. edit: Alt annet enn amerikanere(Glazer, Yanks) er en gladnyhet. Endret 10. april 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå