Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hjemmedrakta var helt fantastisk nydelig Fineste vi har hatt på endel år. Bortedrakta var litt merkelig, men den er sikkert finere i virkeligheten, får vi håpe på. Hjemmedrakta skal i alle fall kjøpes Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Synes hjemmedrakta vi har nå er finere, men blir sikkert vant til den nye etterhvert også, var ikke superstygg hvertfall! Det er vel mest at Carlsberg er borte som er uvant tenker jeg. Bortedrakta var veldig kjedelig og plain, men liker at den er svart igjen da, uten tvil den beste fargen å ha på bortedraktene, bedre enn grå og gul og alt mulig annet hvertfall. Blir nok å kjøpe hjemmedrakta hvertfall. Endret 8. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 LIker ikke den vi har nå så godt jeg, litt kjedelig. 06-08 er min favoritt, elsket den drakta Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Likte ikke kragen som var på de hjemmedraktene. Pepe kler alle drakter. Handsome man. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Hjemmedrakten var standard (heh heh heh) og pen. Bortedrakten, well, jeg venter og ser om det er fosforgul eller litt mer gullaktig ala det vi har i år, for bildet er litt diffust. Er det mere gull og mindre fosfor er den absolutt godkjent. Da blir det vel ny drakt på meg til sommeren da Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Likte ikke kragen som var på de hjemmedraktene. Den, sammen med de to hvite stripene som gikk loddrett langs magen, var det jeg likte best. Smaken er som baken, delt i to Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tja, likte ikke det der nedenfor skuldrene der adidasstripene går, hvor det plutselig blir helrødt igjen et stykke, lite stilfult. Og Torres har tatt looken til nye høyder, WATTEFAKK Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Og Torres har tatt looken til nye høyder, WATTEFAKK Bwahahahahahahahaha! WTF? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tipper det er meninga at det skal framheve PL/CL-patchene der det tomrommet er. Og la merke til det bildet av Torres jeg også, fail. Mer ved på bålet til United-gutta. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Lol, wtb testosteron Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 OIOIOI. Hva faen? (jeg har heldigvis såpass sjølironi at jeg viser bildet til geordies, toffees og mancs på jobb før de viser det til meg...) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Haha, Torres var maks uheldig med det bildet der ja. Nesten litt skummelt å se på. Heldigvis ser han sexy ut på banen og off-pitch, må være sminken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Strengt tatt bare håret som ligner, men ... Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Torres ser ut som en superlesbe i forrige side Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tja, likte ikke det der nedenfor skuldrene der adidasstripene går, hvor det plutselig blir helrødt igjen et stykke, lite stilfult. Jeg vet ikke hvorfor, men denne sangen slo meg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tror ikke United-fans skal mobbe oss, med den trekanten dere har på drakta :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Den som ser etter ser at drakten er ikke lik den som ble postet her tidlig i går av YNWA. Samme det, liker begge. Er vist ganske lik. Det gråe i logoen til SC viser ikke så bra på første bilde. Og de kvite stripene i sidene var der vist, men viste ikke så godt når drakten var på. Som Gerrard sa, de sitter litt tett, magen hans viste Endret 8. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 (endret) Er vel bare de hvite stripene foran som er forskjellig? Ellers ser de kanskje litt forskjellige ut fordi bildene YNWA32 postet er digitalt laget. EDIT: Den Nye drakten er visstnok en moderne versjon av drakten som ble brukt da Liverpool vant i 89/90-sesongen. Men shortsene er de samme som i år? Synes den nesten ser ut som shortsen er en annen farge enn drakten? Endret 8. april 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå