Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes hjemmedrakta vi har nå er finere, men blir sikkert vant til den nye etterhvert også, var ikke superstygg hvertfall! Det er vel mest at Carlsberg er borte som er uvant tenker jeg. Bortedrakta var veldig kjedelig og plain, men liker at den er svart igjen da, uten tvil den beste fargen å ha på bortedraktene, bedre enn grå og gul og alt mulig annet hvertfall.

Blir nok å kjøpe hjemmedrakta hvertfall.

new_kit_day_144.jpg

new_kit_day_85.jpg

new_kit_day_51.jpg

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Hjemmedrakten var standard (heh heh heh) og pen. Bortedrakten, well, jeg venter og ser om det er fosforgul eller litt mer gullaktig ala det vi har i år, for bildet er litt diffust. Er det mere gull og mindre fosfor er den absolutt godkjent.

Da blir det vel ny drakt på meg til sommeren da :D

Lenke til kommentar

Den som ser etter ser at drakten er ikke lik den som ble postet her tidlig i går av YNWA.

Samme det, liker begge.

Er vist ganske lik. Det gråe i logoen til SC viser ikke så bra på første bilde. Og de kvite stripene i sidene var der vist, men viste ikke så godt når drakten var på.

Som Gerrard sa, de sitter litt tett, magen hans viste :p

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Er vel bare de hvite stripene foran som er forskjellig? Ellers ser de kanskje litt forskjellige ut fordi bildene YNWA32 postet er digitalt laget.

EDIT: Den Nye drakten er visstnok en moderne versjon av drakten som ble brukt da Liverpool vant i 89/90-sesongen.

Men shortsene er de samme som i år? Synes den nesten ser ut som shortsen er en annen farge enn drakten?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...