YNWA32 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Er vi fornøyde gutta? Tenkte jeg skal kjøpe meg en drakt eller 2 millioner (for å få råd til noen spillere). Liverpools hjemmedrakt for 2010/2011: Liverpools bortedrakt for 2010/2011: :!: Endret 7. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Var litt platt og kjedlig etter min mening. Tar nok litt tid før jeg klarer å se for meg en Liverpooldrakt uten Carlsberg-skrifta. Likte Mottoet til Standerd Sharted(er det DNA?). Bortedrakten var praktfull Endret 7. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Litt uvant ja, men likte drakten jeg også. Må anskaffes Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Meh.... Nedtur etter draktene vi har hatt de siste årene. Vokser vel på meg etterhvert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Nå kan jeg snart drikke Carlsberg på pub! Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Siste drakt ser jo ut som en Chelsea drakt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Logoen er helt grei, kunne vert mye mye verre. Vi har vell egentlig vist lenge omtrent hvordan det ville bli, enig med zu. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Deres drakt ser bedre ut med den nye logoen enn Carlsberg av en eller annen grunn. SIkkert fordi det er nytt og litt annerledes enn det dere har hatt tidligere Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synest vel egentlig bortedrakta var den minst pene. Funket av en eller annen grunn ikke så bra. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Om desse stemmer, så stemmer vel den kvite trøya med stripene også, tenker eg. Då veit eg kva eg skal spandere på meg, i alle fall:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Synest vel egentlig bortedrakta var den minst pene. Funket av en eller annen grunn ikke så bra. Kunne vært verre, den kunne vært rosa. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Daniel, deres er litt rosa syns jeg på kantene om det ikke er jeg som ser feil? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 (endret) Desingmessig selvmord Herlig å se rivalen i klovnedrakter Endret 7. april 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 "Kunne vært verre". Tja.. Kunne vært bedre spør du meg Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Liker hjemmedrakten, retrostyle. Det er en vanesak å venne seg til en ny sponsor når man har hatt den ene hele livet sitt, men jeg synes sponsorlogoen passer bra inn på drakten så jeg er helt sikker på at jeg vil venne meg til det. Så lenge vi vinner kamper i trøya så blir den finere og finere. Kommer til å forhåndsbestille en. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Bortedrakten er en spøk. Rett og slett ekkel. Hjemmedrakten var faktisk ganske pen. Kjøper nok den. Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Blir nok bortedrakt med nr 8 på ryggen her i gården, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ville ventet med nr8 skjorte til etter sommeren jeg, sånn just in case. Raste: ser ingenting jeg, å se rosa overalt er vel et biprodukt av for mye paradise hotel. Lenke til kommentar
edge Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Ville ventet med nr8 skjorte til etter sommeren jeg, sånn just in case. Raste: ser ingenting jeg, å se rosa overalt er vel et biprodukt av for mye paradise hotel. Trenger den ikke før til høsten uansett Har vansker for å tro at Rafa finner ut at midtbanen trenger enda mer slanking uansett. Menmen, han har overasket før slik sett.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Tror jeg skal klare å venne meg til den nye sponsoren lett. Spesielt hjemmedrakten er fin, bortedrakten er godkjent. Var det ikke slik at vi får tre ganger så mye cash fra banken? Dere tok den ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå