YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2-0 og ny straffe nå. lol, 2 redninger av Gomes på straffe. Syyyyykt! blir 0p for Spurs ihvertfall! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2-0 og ny straffe nå. lol, 2 redninger av Gomes på straffe. Syyyyykt! blir 0p for Spurs ihvertfall! To strafferedninger? Damn. Spurs har to ekstremt gode straffereddere i klubben. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 blir 0p for Spurs ihvertfall! Idiot. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 blir 0p for Spurs ihvertfall! Idiot. er ikke 0 poeng bra for Pool? I does understand not Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 tror nok han mener at tottenham kan lett slå tilbake, nå som både defoe og Crouch er på banen så er det fare for både ett og to mål til Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jinxa hele greia. Ligger flere spurs-mål i luften. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 På dette forumet liker guttane å bruke betegnelsen ''jinxing''. Noe du nå nettopp gjorde. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Crouch KLARTER jo oppgå Sunderland spilleren som han skulle vært en turnbukk. Jostein Flo ble alltid avblåst bare han pustet på en annen spiller. Fotballen har forandret seg ser jeg.... FAEN! Go Sunderland! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 vakkert! nå må de klare å holde ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Haha, Zenden! Av alle så netter den mannen. Jaja, godt å se at han hjelper gamleklubben Endret 3. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 yey, herlig med Sunderland seier. Man. City og tape idag så blir det perfekt dag liverpool wise Men tror nok City vinner den kampen lett dessverre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Haha, 7 min tok det, så var kampen punktert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Alle tre spissene til City har scoret. Jaja, blitt for meget om alt skulle gå Liverpool's vei idag. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jaja, City vant enkelt og greit. Nå har alle fire lagene som kjemper om 4.plassen seks kamper igjen, så nå ser man hvordan det ligger an før innspurten. Villa og Liverpool har like mange poeng. Tottenham og City med henholdsvis 4 og 5 poeng foran oss. City møter United, Arsenal, Tottenham og Villa på rad etter neste serierunde (som er mot Birmingham, regner med 3p til de der). Alle disse fire må vinne for å ha sjansen i kampen om 1. og 4. plass, så jeg tviler veldig veldig sterkt på at City går ut med full score av disse oppgjørene. De møter også West Ham borte i siste kampen, som godt kan vippe begge veier, men mest sannsynlig 3p der også. Tipper 8-9 poeng her. City - Birmingham 3p City - United 0p Arsenal - City 0p City - Aston Villa 1p City - Tottenham 1p West Ham - City 3p 8p - 67 poeng totalt. Tottenham møter United, Chelsea og Arsenal de tre neste ligarundene. Vil faktisk tippe de går ut med intet mindre enn null poeng av de kampene. Så møter de Bolton, City og Burnley til slutt. City blir en tøff nøtt å knekke, mens de to andre er 6p på papiret hvertfall. Tipper 7p. Tottenham - Arsenal 0p Tottenham - Chelsea 0p United - Tottenham 0p Tottenham - Bolton 3p City - Tottenham 1p Burnley - Tottenham 3p 7p - 65 poeng totalt. Villa har sammen med oss det "letteste" programmet igjen. Everton, Portsmouth, Hull, Birmingham, City og Blackburn. Everton og City er vel de største utfordringene på papiret her. Vanskelig å tippe her, men ikke langt unna full score her. Villa - Everton 1p Portsmouth - Villa 3p Hull - Villa 3p Villa - Birmingham 3p City - Villa 1p Villa - Blackburn 3p 14p - 68 poeng totalt. Liverpool har igjen Birmingham, Fulham, West Ham, Burnley, Chelsea og Hull. De tre første kampene + Chelsea skal vi ikke ta lett på altså! Men vi er nødt til å vinne helst alle kampene, så jeg tipper 15-18 poeng her. Birmingham - Liverpool 3p Liverpool - Fulham 3p Liverpool - West Ham 3p Burnley - Liverpool 3p Liverpool - Chelsea 0p Hull - Liverpool 3p 15p - 69 poeng totalt. Den som tar 4.plassen tror jeg ikke tar den med noe mer enn 1.poeng eller på målforskjell til og med. Tipper det står mellom City, Villa og Liverpool til slutt. Det beste hadde vært om Chelsea hadde vært ligavinnere før kampen mot oss, evt at vi tåler å tape mot de (selv om jeg regner med gutta gir alt for å vinne så klart). Heller Chelsea enn United i år altså! Eller aller helst Arsenal for den saks skyld. Dette blir jo ingenting annet enn synsing, hadde jo aldri gått inn på oddsen om jeg hadde tippa på en brøkdel av disse kampene. Men på papiret er det hvertfall fortsatt håp! Edit: Mulig det er ønsketenking at City tar så lite poeng, men so be it! Endret 3. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Sorry as, Erlend. Aldri om United tar tre poeng mot City. De spiller på hjemmebane og har i tillegg en Judas i sin livs form. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Latias, jeg tror faktisk vi tar City på bortebane. Tror United gutta har fått en hårføner på 345 542 watt som har gjort dem helt tent ut av resten av sesongen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Evt. uttørket, og at de ikke får til en dritt. Jeg er ikke særlig optimistisk etter at Rooney ble skadet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Var ikke Rooney ute bare mot Bayern og Chelsea da, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Hvis vi mirakuløst skulle slå Bayern uten ham og gå videre til semifinale tror jeg vi kan klare å ta CL. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Tror poengfangsten bak "top tre" ender slik: City: 3 + ? + ? + 3 + ? + ?. (6-18 poeng.) Spurs: ? + ? + 0 + 3 + ? + 3 (6-15 poeng.) Villa: 0 + 3 + 3 + ? + 0 + 3 (9-12 poeng.) LPool: ? + ? + 3 + 3 + ? + 3 (9-18 poeng.) Resten er helt åpent. Villa har begrensninger og er avhengig av at de andre lagene driter seg ut. Og de har SLETT ikke det letteste programmet, jeg vil påstå det vanskeligste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå