Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er en dommerskandale av dimensjoner. Hvordan i helvete satan går det an å ikke huske at du ga fyren kort 20 sekunder tilbake? HVORDAN I HELVETE ER DET MULIG?! Eriksson dømte en svak kamp fra før av, men når man så får se dette i tillegg ... Eriksson burde være ferdig på UEFA-nivå, definitivt. Nissesvenske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Graham Poll må være forbilde til denne svensken. Fy faen som jeg hater nordiske dommere, og nordiske dommere misliker engelske lag tydligvis. Arsenal,Chelsea,United og Liverpool har alle erfart elendig dømming fra nordiske dommere.

Håper virklig det er en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja, husker den der, Carra hadde en stempling innenfor straffeltet han også, i skuldra.

Dommerne hadde vist ikke noe imot stempling. Fucking sweeds

Lenke til kommentar

Dette er en dommerskandale av dimensjoner. Hvordan i helvete satan går det an å ikke huske at du ga fyren kort 20 sekunder tilbake? HVORDAN I HELVETE ER DET MULIG?! Eriksson dømte en svak kamp fra før av, men når man så får se dette i tillegg ... Eriksson burde være ferdig på UEFA-nivå, definitivt. Nissesvenske.

Det første kortet han gir er vel til han mørkeste som knuser Torres, så går han imellom Babel og han lyseste Benfica spilleren.

Så gir han kort til han lyseste og Babel.

Ser ikke helt hva som er galt...

Lenke til kommentar

Dette er en dommerskandale av dimensjoner. Hvordan i helvete satan går det an å ikke huske at du ga fyren kort 20 sekunder tilbake?

Det første kortet han gir er vel til han mørkeste som knuser Torres, så går han imellom Babel og han lyseste Benfica spilleren.

Så gir han kort til han lyseste og Babel.

Ser ikke helt hva som er galt...

Hehe, da er du blind, eventuelt trenger briller? Samme spiller fikk gult kort to ganger.

Det som er spørsmålet er om dommeren ga det andre gulet ikke som gult kort, men bekreftelse på det første gule kortet. Etter Torres taklingen var ikke Benfica spilleren spesielt oppmerksom.

Når det er sagt så burde jo Benfica spillerne fått sitt andre gule etter greia med Babel. Hvis hollenderen sin oppførsel fortjener direkte rødt kort så må ihvertfall provokasjonene fra Benfica spilleren fortjene et gult (og dermed rødt kort).

Tror dog dommeren mente å gi gult kort og i kaoset glemte at det var det andre gule.

Carragher og en på Benfica skulle også ha røde kort for farlig spill. Så dommeren gjorde IKKE jobben sin.

Lenke til kommentar

Greit at Carra sitter igjen med eit gult etter kampen, men han fikk gult for heilt feil situasjon.

Eg har ikkje ord.. Eg skal spare på minnet om denne kampen, og når eg blir far, skal eg skremme ungane med at dei blir slik som Jonas Eriksson om dei begynner med narkotika.

Lenke til kommentar

Hehe, da er du blind, eventuelt trenger briller? Samme spiller fikk gult kort to ganger.

Oi. Unnskyld. Da så...

Herr Brun. Lett etter det, men på Footytube har de klart å klippe vekk taklingen på Torres og viser kun etterspillet.

Her vises situasjonen

Ser ut for dommeren viser kortet en gang til ja.. For benfica spilleren ser ikke at han får det første gang.

Ser også nå en ting TV2 ikke viste skikkelig på sporten tidligere. Trodde det var en annen spiller som taklet Torres... Beklager til alle de eg forulempet tidligere.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Oi. Unnskyld. Da så...

Her vises situasjonen

Ser også nå en ting TV2 ikke viste skikkelig på sporten tidligere. Trodde det var en annen spiller som taklet Torres... Beklager til alle de eg forulempet tidligere.

Når jeg ser dette en gang til ser jeg også hvordan du trodde den mørke av de to Benfica spillerne fikk det første gule.

Dessto mer jeg leser og ser tror jeg dommmeren bare "bekrefter" det første gulet i alt kaoset.

Lenke til kommentar

Helt okei rødt kort. Babel har ingenting med å stikke nevene i trynet på han. Liverpool.no sier han gjør det for å "forsvare seg", hva faen? Hvordan er det å stikke nevene i trynet på noen å forsvare seg?

Ser du hvordan Benfica spilleren går mot Babel? Sistnevnte må jo rygge bakover og får huden full av kjeft. Da prøver han å signalisere "stopp kjeften din". Han gjør noe dumt. Men noe slikt fortjener da et klart gult kort. Rødt kort er jo for slag mot ansiktet i slike situasjoner.

Uansett var det en ekstrem dårlig dommer.

"En dommer skal være en klar og tydlig kampleder" heter det så fint. Han var alt annet en det.

¤ 3-4 filminger til Benfica fikk gå uten hverken gult kort for filming eller frispark/straffe.

¤ Carra og en Benfica spiller stempler motspiller i hodehøyde - Rødt kort!

¤ Babel sitt røde var for strengt, hvis det er rødt er provikasjonene fra motspiller minst gult.

Disse tingene tyder på en lite tydlig og konsekvent dommer. Holder ikke toppnivå.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Enig med Herr Brun. Ser ikke noe galt i det røde til Babel.

Om han andre kanskje skulle hatt noe også er en annen sak. Vet ikke helt hva reglene sier om å reagere kraftig når noen "slår" deg i ansiktet...

Bibelen sier man skal vende det andre kinnet til, kanskje det han prøver på?

Lenke til kommentar

Oi. Unnskyld. Da så...

Her vises situasjonen

Når jeg ser dette en gang til ser jeg også hvordan du trodde den mørke av de to Benfica spillerne fikk det første gule.

Dessto mer jeg leser og ser tror jeg dommmeren bare "bekrefter" det første gulet i alt kaoset.

Vel, dommeren skal da ikke "bekrefte" det gule kortet på en slik måte, uansett.

Lenke til kommentar

Helt okei rødt kort. Babel har ingenting med å stikke nevene i trynet på han. Liverpool.no sier han gjør det for å "forsvare seg", hva faen? Hvordan er det å stikke nevene i trynet på noen å forsvare seg?

Ser du hvordan Benfica spilleren går mot Babel? Sistnevnte må jo rygge bakover og får huden full av kjeft. Da prøver han å signalisere "stopp kjeften din". Han gjør noe dumt. Men noe slikt fortjener da et klart gult kort. Rødt kort er jo for slag mot ansiktet i slike situasjoner.

Uansett var det en ekstrem dårlig dommer.

"En dommer skal være en klar og tydlig kampleder" heter det så fint. Han var alt annet en det.

¤ 3-4 filminger til Benfica fikk gå uten hverken gult kort for filming eller frispark/straffe.

¤ Carra og en Benfica spiller stempler motspiller i hodehøyde - Rødt kort!

¤ Babel sitt røde var for strengt, hvis det er rødt er provikasjonene fra motspiller minst gult.

Jeg er helt enig med deg i alt unntatt det med at Babel sitt røde var for strengt, isolert sett. Men Luisao skulle definitivt hatt et gult til for provokasjonene. Å provosere, kjefte osv. på den måten er usportslig, og å slå vekk armene til motstanderen er i utgangspunktet veldig usportslig, men han slår vekk armene fra ansiktet sitt. Å berøre ansiktet til motstanderen er utvilsomt rødt i min bok.

Men ja, Luisao skulle også hatt rødt. Men ikke direkte rødt. Og ja, dommeren gjorde en vanvittig dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...