Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

For å følge opp Alastor:

JA, jeg er/var Kjakan24. Kontoen ble sperret fordi jeg skrev mye tard og provoserte ganske mye. Etter en stund uten diskusjon.no ville jeg tilbake. Og fikk lov til det, men en bug gjorde at Kjakan kontoen ikke funket lengre. Derfor laget jeg denne.

skal roe meg ned når det gjelder personangrep og provikasjoner av Utd fans. Men i Liverpool tråden må jeg få lov til å si at jeg som Pool fan synes det er bra med Rooney skade. Dere er jo ikke erkefiender av ingen grunn.

Som jeg også skriver, håper han er tilbake mot City og Tottenham.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder Rooney-skaden så er jeg så optimistisk at jeg tror vi klarer oss selv med vår desidert største stjerne ute og går videre i både CL og slår Chelsea.

Det frykter jeg også, men ingen tvil om at det er klasseforskjell på Rooney og Berbatov. Nå som Owen også er skadet så er det ganske tynt hvis Berbatov blir sliten, skadet eller suspendert.

Vil anslå at Rooney er den spilleren på Chelsea-Liverpool-Arsenal-United som er viktigst for førsteelleveren. Tenker da på hvor sykt god han er i år. Gleder meg vilt til VM da jeg holder med England.

Lenke til kommentar

Aquilani da, forbanna kjeks!

Kjeks det er han. Heller fortsatt til at han vil bli en flopp!

Men for akkurat bortekampen mot Benfica tror jeg det ikke har så mye å si. Ganske opplagt at Benitez velger "slitere" som Kuyt, Macherano og Lucas her.

Lenke til kommentar

Kjakan/YNWA32: Ok, jeg skal gi deg en ny sjanse og skal heretter ta det du skriver seriøst. Provosering er lov, men prøv å ikke dra det ned til KP-nivå med kaosteori og nonstop nedlatenhet ovenfor andre klubber. Å skrive at United kun er Rooney faller så på sin egen urimelighet at det finnes ikke ord. Vi ligger tross alt 20p foran LFC og leder ligaen. I kvartfinale i CL er vi også. Skrev dere ikke det samme om Ronaldo, Nistelrooy, Becks, Cantona, Robson, Keane osv for øvrig? United er et god "hold" som ofte spiller på én stor stjerne og mange kreative rundt. Når Rooney er borte, vil andre stå frem.

Gleder meg til neste sesongs innbyrdes. ;)

Lenke til kommentar

Holder med England og Spania. Meget stor sannsynlighet for at en av dem vinner også.

Blir spennende å se hva som skjer med Aquilani om han får en hel sommer å bygge seg opp på. Og hvis tilfellet er at Rafa sitter med managerspakene, om han velger en annen strategi i preseason enn hva tilfellet var i fjor. Nevner kort at han spilte utelukkende kun med unggutter og når første seriekamp kom, sto de fleste og lurte på hva faen de skal gjøre ute på matta.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

, om han velger en annen strategi i preseason enn hva tilfellet var i fjor. Nevner kort at han spilte utelukkende kun med unggutter og når første seriekamp kom, sto de fleste og lurte på hva faen de skal gjøre ute på matta.

Den direkte elendige preseason medvirker mye for hvor elendig Liverpool var i Pl-starten.

Var såvit Liverpool slo Lyn jo. Rafa stilte kun med småguttene,og kastet inn en eller to A-lagspillere på slutten. Torres\Gerrard fikk vel ikke en eneste 90min kamp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Glad Liverpool bare har tre bortekamper igjen i Premier League.

Har vært direkte elendige på samtlige kamper på ukjent gress denne sesongen.

Lenke til kommentar

Jepp: http://msn.tv2sporten.no/fotball/europaligaen/her-faar-benficaspilleren-to-gule-kort-3174433.html

Får først et gult for taklinga, deretter et gult for situasjonen/kranglingen med Babel. Ergo skulle han hatt rødt. Filmen i saken beviser det. De blander forresten Luiz og Luisano i artikkelen, men du ser tydelig på filmen at det er samme svære fyren som får begge kortene. Skandale!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...