Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hihi, godt å se du har sjekket opp mine tidligere innlegg. Kan godt hende jeg har nevnt/sagt dette, men han gikk mot sin vilje, det er åpenbart. Så den får du nok dessvere rett tilbake igjen :)

Jeg leser ikke engang Nettavisen sine spalter, gjorde det i mine yngre år, men spesielt etter deres daglige overgangsspalter som enkelt og greit bare blir forverret med elendig oversetting.

Men hvis du anser det som sannsynlig at Madrids stolthet, Raul, skal forlate sin ærbødige klubb, så greit, da skal jeg ikke argumentere imot deg :)

Lenke til kommentar

har aldri sagt at jeg tror han kommer, bare linker til en nyhet og spør folk hva de tror om han i Liverpool trøya.

Dette er en Liverpool tråd og da tar vi opp ting som har med Liverpool å gjøre. Roma tråden savner deg sikkert G.

Lenke til kommentar

det du sier veier ikke særlig tungt, ser på Nettavisen sin ryktespalte som en bedre kilde til fakta!

Du er igang med Manure og scum ser jeg, det hadde jeg nesten ventet på fra en KP bruker som deg. Veier definitiv G sinn innspill tyngre enn hva du, som åpenbart er mindre belyst og oppegående person, måtte lire av deg. Hadde det vært opp til meg skulle vi hatt en newbieforum for å luske unna søppel...

Lenke til kommentar

Finnes det en Roma-tråd, G? Hadde jeg visst det skulle jeg holdt deg med selskap, det er som oftest lite interessant å diskutere Premier League på forumet med mange av de mindre seriøse brukerene som må dra seg ned på nivået der de bruker manure, scum, loserpool, rubelski osv.

Jeg ler forresten av ryktet om Raul til Liverpool, nettavisen er på ingen måte en pålitelig kilde.

Lenke til kommentar

Rykter er da ikke noe å bry seg om, ihvertfall ikke så lenge de bare kommer fra én kilde. Det kommer jo daglig nye rykter om hvilke spillere de ulike klubbene skal signere til en hver tid. Jeg bruker ikke en kalori på slikt piss. Hvis jeg får et skikkelig kick for å hente spillere fyrer jeg bare opp en game på FM og leker Bin Laden, eller hva han der eieren i Chelsea heter, i et par dager.. Så får folka som har peiling ta seg av overgangene i den virkelige verden.

Lenke til kommentar

Finnes det en Roma-tråd, G? Hadde jeg visst det skulle jeg holdt deg med selskap, det er som oftest lite interessant å diskutere Premier League på forumet med mange av de mindre seriøse brukerene som må dra seg ned på nivået der de bruker manure, scum, loserpool, rubelski osv.

Det gjør det, tror den har nådd hele 6 sider.

De nevnte kallenavna er forsåvidt greit en gang, men når det blir en vane så blir det for meg feil, det mister jo helt sin mening.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Jeg ler forresten av ryktet om Raul til Liverpool, nettavisen er på ingen måte en pålitelig kilde.

Hva har Raul ryktet og Nettavisen til felles? skjønner ikke hvorfor du drar inn Nettavisen i Raul ryktene som det ble linket til her.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

YNWA: Du kan lage ny bruker og late som du er en annen person, men det er meget lett å gjennomskue...

Akkurat like patetiske innlegg som før.

Hvis du synes at innlegg som referer til et ganske interessant rykte er patetisk, så får du mene det. Dette er Liverpool delen av forumet, og om jeg velger å poste noen tråder og svar her så gjør jeg det. Hva du synes om det bryr jeg meg mindre om. :tease:

Lenke til kommentar

Ro ned Kjakan, hvor er Valencia-drakten min? Jeg har ventet en god stund nå.

hehe, du får sende klage til diskusjon.no. Hadde jeg ikke blitt sperret ute så lenge så hadde du hatt drakten din. Nå har jeg desverre ikke de samme kontaktene og kan ikke skaffe Valencia gadgets ved et tastetrykk.

Lenke til kommentar

DIGG DA! Rooney ute i 2-4 uker. Er i de fleste nettaviser. Skysport melder fra ENG.

fra Tv2.no:

Kan gå glipp av fem kamper

Det som er helt klart er at United må klare seg uten toppscoreren mot Chelsea søndag og i returoppgjøret mot Bayern Munchen onsdag i neste uke.

Går det en hel måned før Rooney er tilbake, går han i tillegg glipp av Premier League-kampene mot Blackburn, Manchester City og Tottenham.

Personlig håper jeg han står over 3 kamper. Da er det store sjanser for tap for Chelsea + Ut av Champions Leauge. Kanskje poengtap for Blackburn. Håper han er tilbake mot City og Tottenham slik at Liverpool får en hjelpende hånd.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Personangrep er fjernet fra tråden.

Ellers så er det ikke noe nytt at folk kan komme tilbake på forumet etter evt utestengelser, ei heller at man kan stenge sin gamle bruker og opprette ny.

Videre offtopicprat rundt dette VIL slettes. Mener man en bruker skriuver noe som bryter retningslinjene, rapporter dette og ikke svar. Dette vet dere jo fra før..?

PM om det skulle være noe!

Lenke til kommentar

Den er grei, YNWA32. Jeg trengte den ikke akkurat heller, det jeg gjorde tok jo 10 minutter så det er ikke noe stress.

Når det gjelder Rooney-skaden så er jeg så optimistisk at jeg tror vi klarer oss selv med vår desidert største stjerne ute og går videre i både CL og slår Chelsea.

Lenke til kommentar

Alberto Aquilani has been ruled out of Liverpool's Europa League clash with Benfica, manager Rafael Benitez today confirmed.

The Italian international sustained an ankle injury in training this morning and won't be with the Reds' squad which flies to Lisbon later today.

Porselen, porselen, porselen?

Endret av cmyrland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...