Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Touche Points. Fikk aldri låne KP kontoen lengre så det gjør meg nada å brenne broer, Smågal. Jeg skjønner heller ikke hvorfor du tilstadig avslo mine forespørsler, da mine innlegg på siten ble møtt med aplaus og annerkjennende nikk, mens dine svar forsvant i den grå massen av standar boble-KP innlegg.

Trophy og B&B er legender.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med dine 7 dager og 59 innlegg, hvorav minst 58 er rennspikket tull, har du på ingen måte opparbeidet deg status til å rakke ned på United leiren.

21 poeng bak nå...

jeg har ikke rakket ned på United supportere. Bare den gjengen som skrev ekstremt mye tull rundt midnatt. De oppførte seg ekstremt dårlig.

Lenke til kommentar

Registrerer at Xabi og Arbeloa scoret i byderbyet i Madrid i går. Hadde vi tapt mot Sunderland skulle jeg nå kommet med en lang rant om "aaaaah vi må spille med Lucas og Johnson istedetfor Xabi og Arbeloa raaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Istedetfor sier jeg helt enkelt gratulerer til gutta.

(Ja, Xabi ga vekk en straffe, men han hadde fortsatt mål + assist)

Fiksa litt grammatikk ;)

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

TV2 Zebra viser heldigvis kampen mot Benfica på torsdag :D Dette blir en fin vår, tror jeg!

Tja. Synes ikke akkurat en 4. plass og et Europaliga-trofe er en veldig vakker vår, men men.

Og dette er jo faktisk i grenseland optimistisk også. Tviler på hverken eller igrunn.

Lenke til kommentar

Registrerer at Xabi og Arbeloa scoret i byderbyet i Madrid i går. Hadde vi tapt mot Sunderland skulle jeg nå kommet med en lang rant om "aaaaah vi må spille med Lucas og Johnson istedetfor Xabi og Arbeloa raaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Istedetfor sier jeg helt enkelt gratulerer til gutta.

(Ja, Xabi ga vekk en straffe, men han hadde fortsatt mål + assist)

Fiksa litt grammatikk ;)

Så du forresten assisten? Herregud, så vakkert. For en spiller.

Lenke til kommentar

Så den ja, meget pent. Men Alonso skulle hatt rødt kort, gult for handsen(men det fikk han ikke), så senere fikk han gult for en takling.

Les United vs Pool tråden så finner du ut at han ikke skulle ha hatt rødt kort!

Kaosteori, Tidsmaskiner og Fernando Torres beviser det.

Lenke til kommentar

Så den ja, meget pent. Men Alonso skulle hatt rødt kort, gult for handsen(men det fikk han ikke), så senere fikk han gult for en takling.

Haha. Du har selvironi, i alle fall.

Lenke til kommentar

Vi kan jo heller dra den andre veien, å ta din egne lille konspirasjonsteori; Hvis Alonso hadde fått gult kort der, er det ikke sikkert han hadde pådratt seg sitt andre i den andre og siste situasjonen.

Lenke til kommentar

Vi kan jo heller dra den andre veien, å ta din egne lille konspirasjonsteori; Hvis Alonso hadde fått gult kort der, er det ikke sikkert han hadde pådratt seg sitt andre i den andre og siste situasjonen.

Det er jo akkurat det han sier?

Lenke til kommentar

Hva mener vi om Raul til Liverpool på Free Transfer?

Link: Raul linked with move to Anfield

Han er 32 år, siste 2 sesongene har han rett over 80 kamper og 30 mål for Real Madrid. Tipper en del av disse kampene er som innbytter.

En ny Morientes? Gammel spansk stjerne som er over the top, eller en kanon backup for Torres som kan steppe inn når det trengs?

raul8mi2.jpg

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...