Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi Rafa innså at han gjorde en dårlig handel og ved å bruke Lucas (defensiv spiller) isteden for "skadde" Aquilani (offensiv spiller) begrenset han en allerede håpløs sesong. Italieneren var ment som erstatter, men har helt sikkert ikke vært god nok på trening.

Lenke til kommentar

Chelsea eller United er omtrent like dritt for min del. Glad Villa tapte, men klarer ikke å glede meg over at Chelsea er i form mtp gullet. Ønsker at Arsenal skulle ende på topp, men det mørkt ut.

Tar seff Arsenal foran manure og Rubelsea.

Lenke til kommentar

Så bra at vi pynter opp forumet med håpløse kallenavn som ikke engang barna i barnehagen synes er morsomt...

Jeg for min del håper at Chelsea tar det, siden United har 18 seriegull som oss. For utenom det er det det samme om Chelsea eller United tar et trofé, bryr meg akkurat like lite.

Lenke til kommentar

Digg med Chelsea 7-1 da. Villa taper poeng. Chelsea bedrer sin målforskjell mtp gullet.

Helt fantastisk. Håper de tar gullet så jævlig foran Utd.

De eneste gangene Liverpool jubler, er når United taper et trofé

Hva med de to siste gangene vi har slått dere på Anfield? Hva med når vi spaserte inn til 4-1 med DOSSENA som siste målscorer på Old Trafford?

Så bra at vi pynter opp forumet med håpløse kallenavn som ikke engang barna i barnehagen synes er morsomt...

hva mener du med det Saggen?

Lenke til kommentar

Alle Liverpool fans, husk at vi holder oss for gode til å gå på slike blemmer som United fansen:

Hva faen skjer med at hovedtråden til United er låst da?

Admin stengte lagtråden til United natt til Søndag. 12 åringene klarer ikke oppføre seg :nei:

Lenke til kommentar

Alle Liverpool fans, husk at vi holder oss for gode til å gå på slike blemmer som United fansen:

Hva faen skjer med at hovedtråden til United er låst da?

Admin stengte lagtråden til United natt til Søndag. 12 åringene klarer ikke oppføre seg :nei:

Haha, for en trist type du er.

Trodde du skulle gi meg en god morgen med å si at du var enig i det game.

Der røk alle sjansene dine til neste gang du spør om.. you know what :roll:

Er det no behov for Game på KP når vi har trophy og B&B der allerede?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...