Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fordi Rafa vil ''spare'' han. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Fordi Rafa innså at han gjorde en dårlig handel og ved å bruke Lucas (defensiv spiller) isteden for "skadde" Aquilani (offensiv spiller) begrenset han en allerede håpløs sesong. Italieneren var ment som erstatter, men har helt sikkert ikke vært god nok på trening. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Digg med Chelsea 7-1 da. Villa taper poeng. Chelsea bedrer sin målforskjell mtp gullet. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Chelsea eller United er omtrent like dritt for min del. Glad Villa tapte, men klarer ikke å glede meg over at Chelsea er i form mtp gullet. Ønsker at Arsenal skulle ende på topp, men det mørkt ut. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Digg med Chelsea 7-1 da. Villa taper poeng. Chelsea bedrer sin målforskjell mtp gullet. Helt fantastisk. Håper de tar gullet så jævlig foran Utd. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Chelsea eller United er omtrent like dritt for min del. Glad Villa tapte, men klarer ikke å glede meg over at Chelsea er i form mtp gullet. Ønsker at Arsenal skulle ende på topp, men det mørkt ut. Tar seff Arsenal foran manure og Rubelsea. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Digg med Chelsea 7-1 da. Villa taper poeng. Chelsea bedrer sin målforskjell mtp gullet. Helt fantastisk. Håper de tar gullet så jævlig foran Utd. De eneste gangene Liverpool jubler, er når United taper et trofé - Points Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Så bra at vi pynter opp forumet med håpløse kallenavn som ikke engang barna i barnehagen synes er morsomt... Jeg for min del håper at Chelsea tar det, siden United har 18 seriegull som oss. For utenom det er det det samme om Chelsea eller United tar et trofé, bryr meg akkurat like lite. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Digg med Chelsea 7-1 da. Villa taper poeng. Chelsea bedrer sin målforskjell mtp gullet. Helt fantastisk. Håper de tar gullet så jævlig foran Utd. De eneste gangene Liverpool jubler, er når United taper et trofé - Points Hva med de to siste gangene vi har slått dere på Anfield? Hva med når vi spaserte inn til 4-1 med DOSSENA som siste målscorer på Old Trafford? Så bra at vi pynter opp forumet med håpløse kallenavn som ikke engang barna i barnehagen synes er morsomt... hva mener du med det Saggen? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vil mye heller vinne et trofe enn å slå Man Utd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Beats me. Det får du spørre Points om. :!: Neida. Sitatet er vel ment i et større sammenheng, og ikke enkeltkamper. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Vil mye heller vinne et trofe enn å slå Man Utd. nå var det en hypotese fremstilt om at Liverpool fans aldri jubler andre ganger en når United taper et trofe. Hypotesen = FALSIFISERT! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) *slett* Endret 27. mars 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Da er kamptråd for dagens match laget. PL: Liverpool vs Sunderland 28.03.10 # La ved avstemning for laguttak. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Alle Liverpool fans, husk at vi holder oss for gode til å gå på slike blemmer som United fansen: Hva faen skjer med at hovedtråden til United er låst da? Admin stengte lagtråden til United natt til Søndag. 12 åringene klarer ikke oppføre seg Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Med dine 7 dager og 59 innlegg, hvorav minst 58 er rennspikket tull, har du på ingen måte opparbeidet deg status til å rakke ned på United leiren. 21 poeng bak nå... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Men det har jeg, og jeg er helt enig Heheheheh Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Nei det har du ikke. 20 spenn på at YNWA32 er Kjakan. Hadde jeg vært en rapportknappmisbruker skulle jeg gitt han til modsene. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Trodde du skulle gi meg en god morgen med å si at du var enig i det game. Der røk alle sjansene dine til neste gang du spør om.. you know what Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Alle Liverpool fans, husk at vi holder oss for gode til å gå på slike blemmer som United fansen: Hva faen skjer med at hovedtråden til United er låst da? Admin stengte lagtråden til United natt til Søndag. 12 åringene klarer ikke oppføre seg Haha, for en trist type du er. Trodde du skulle gi meg en god morgen med å si at du var enig i det game. Der røk alle sjansene dine til neste gang du spør om.. you know what Er det no behov for Game på KP når vi har trophy og B&B der allerede? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå