Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

La oss vente til vi får se om Torres slår an eller ikke. :)

For alt vi vet kan han jo være ræv i PL, og da er det vel ikke så mye å skryte av afterall, eller?

8997262[/snapback]

Nei, men tar det ikke så tungt om han ikke innfrir så altfor mye allerede i første sesong.

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men tar det ikke så tungt om han ikke innfrir så altfor mye allerede i første sesong.

8997278[/snapback]

Tull, det vet du ikke er sant.

8997415[/snapback]

Med innfrir så mener jeg 20+

Er fornøyd om han havner på rundt 12-14

Lenke til kommentar

8997278[/snapback]

Tull, det vet du ikke er sant.

8997415[/snapback]

Med innfrir så mener jeg 20+

Er fornøyd om han havner på rundt 12-14

8997435[/snapback]

Enig der. Er ikke katastrofe om han scorer rundt 10 heller.

Lenke til kommentar
Torres blir god, ingen tvil. United supporterne kan forresten holde seg laaangt unna denne tråden, bare irriterende  :p

8997814[/snapback]

Så lenge dette er et offentlig forum har dere ingenting dere skulle sagt.

Forøvrig håper jeg Torres flopper totalt. Hvorfor? Jo så det går opp for folk at den defensive anti-fotballen som spilles for tiden på Anfield må opphøre.

Lenke til kommentar
Torres blir god, ingen tvil. United supporterne kan forresten holde seg laaangt unna denne tråden, bare irriterende  :p

8997814[/snapback]

Så lenge dette er et offentlig forum har dere ingenting dere skulle sagt.

Forøvrig håper jeg Torres flopper totalt. Hvorfor? Jo så det går opp for folk at den defensive anti-fotballen som spilles for tiden på Anfield må opphøre.

8997951[/snapback]

som jeg skulle sagt det selv. Torres flopper, går til Real Madrid eller Barca neste sesong.. hehe

Lenke til kommentar

Fordi Liverpool ødelegger alle spisser!

Vi har jo tross alt bare hatt Englands tre beste spisser gjennom tidene i klubben. ;)

Edit:

La oss vente til vi får se om Torres slår an eller ikke. smile.gif

For alt vi vet kan han jo være ræv i PL, og da er det vel ikke så mye å skryte av afterall, eller?

Oh come on. Er det virkelig så farlig at vi er skikkelig glade for å endelig få kjøpe en skikkelig superspiss? Dere har da vært langt mer entusiastiske angående Nani og Anderson, som tross alt har bevist svært lite i forhold til Torres av kvaliteter foreløpig (selv om de virker som store talenter).

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Tror ikke, jeg håper av overnevnte grunner i tillegg til at han nå er Liverpool spiller. Han kommer nok til og heve det offensive spillet til Liverpool betraktelig om han blir brukt riktig, men Liverpool mangler enda vinger så jeg tror nok han får det tøft uten alternativer på topp mot fysiske Engelske forsvarere.

Edit: @ Hewitt, Hvem? i nyere tid med unntak av Ian Rush?

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Fowler og Owen. Og begge to er til og med "født" i klubben. Vi har ikke vært heldige med spisser siden Owen forsvant, det er korrekt, men å si at vi ødelegger spisser er bullshit og det vet du, det er Man Utd-monsteret i deg som snakker. Vi har ikke verdens mest offensive spillestil, og det kan føre til at spissene ikke alltid scorer så mye mål, men jeg tør påstå at dét ikke er grunnen til at spisser som Cissé og Morientes ikke presterte. Ser jo allerede nå tegn til at både Crouch og Kuyt presterer over middels bra, både målmessig og spillemessig, og forhåpentligvis vil de fortsette denne utviklingen neste sesong, mens Torres utvikles.

Og for øvrig - nei, jeg vil ikke være skuffet om Torres scorer 10 mål i år. Litt mindre enn det jeg forventer av ham, men man skal ALDRI forvente store sesonger av spillere som kommer fra et annet land og en annen liga. Det er jammenmeg mye å forlange at en spiller skal prestere topp samtidig som han skal venne seg til nytt land, ny klubb, ny liga, ny spillestil, nye lagkamerater, ny trener, etc. Jeg gir alltid spillere en sesong til å etablere seg og så heller se hvordan utviklingen går etter hvert. Når det er sagt så føler jeg meg veldig sikker på at Torres vil bli en hit allerede første sesong, og at han bare vil bli bedre derfra. Men vi får se. Jeg har hvert fall troen på gutten, så får dere heller skyte meg om det ble for mye optimisme å takle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...