cmyrland Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mascherano: I'm close to agreeing new deal http://www.sport.co....g_new_deal.aspx Slikt liker man å lese, har også hørt snakk om at Riera har kontakt med spartak mosvka angående overgang. Pompey har også fått lov til å selge spillere, noen Liverpool kan tjene på å hente inn? Steve Finnan? Trenger mer bredde på høyreback.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Hehe, kanskje det ja. Hadde tenkt meg å hente Boateng og\eller Piquionne jeg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ja, det var strengt tatt de, og Piquionne spesielt, som stakk seg ut for meg også. Men tviler på at de har kvaliteten som trengs for å løfte laget. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Er vel sånn at Portsmouth ikke har lov til å selge til konkurrerende lag, noe jeg antar hele PL regnes som? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Liverpools venneklubb i Belgia kunne ha kjøpt de,for å så selge spillerne til Liverpool til neste sesong. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Har vel rimeleg god dekning på AM, så kva skulle vi gjort med Boateng i troppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Riera drar nok bort fra Liverpool, enten nå eller i sommer. Kuyt,Yossi har ikke verdensbeste innleggsfot at det gjør noe. Babel og Rafa-forholdet vet ingen hvordan det utarter seg. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 O'hara. Squadplayer. Av de få kampen med Pompey jeg har sett så har han hatt god arbeidskapasitet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 O'Hara eies av Spurs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 O'hara. Squadplayer. Av de få kampen med Pompey jeg har sett så har han hatt god arbeidskapasitet. Nå er muligens Rafa sylfrekk, men tviler at han er så frekk at han henter en tottenhamspiller fra Pompey. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Riera drar nok bort fra Liverpool, enten nå eller i sommer. Kuyt,Yossi har ikke verdensbeste innleggsfot at det gjør noe. Babel og Rafa-forholdet vet ingen hvordan det utarter seg. Hvis Babel faktisk har blitt voksen og begynner å spille jevnt bra nå tror jeg ikke det er noe problem. Håper på det. Liker Babel. Men jeg savner fremdeles en klassisk ving, noe vi har/hadde i Riera. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Det glemte jeg faktisk helt av. Jeg var skråsikker på at Pompey hadde kjøpt han i Januar. Hvorfor vet jeg ikke. Vel da er det ingen jeg ser at Liverpool kan tjene på å hente. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fy faen så kjedelig det er med torsdag og fredag. Null foppal (av interesse) på TV Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Fy faen så kjedelig det er med torsdag og fredag. Null foppal (av interesse) på TV Fortvil ikke, hørte det skal være en viss cup med navn Europa League neste torsdag. Verdens beste lag er visst også representert. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Barca spiller da vitterlig mot Arsenal i kvartfinalen i Champions League, og de går vel ikke på torsdager? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ta deg heller eit slag ludo eller ei skjeve med noko godt pålegg i kveld, så får fotballen vente på seg. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Ser du er Hødd fan Sjur, ulsteinvikar? Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, er frå Førde. Ingen lokalpatriot, med andre ord. Eg måtte finne meg eit norsk lag, og då sa ein kompis at eg kunne halde med Hødd, og resten er historie.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei, er frå Førde. Kjenner du Einar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå