Jotun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Velkommen tilbake Bolanos! Det har ikke vært det samme uten deg. Er så kjedelig å disse supportere som bare legger seg ned og dør. Du har vært dyyypt savnet.Hihi Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Velkommen tilbake Bolanos! Det har ikke vært det samme uten deg. Er så kjedelig å disse supportere som bare legger seg ned og dør. Du har vært dyyypt savnet.Hihi Hahaha, takker Jotun. Godt det er lenge til neste oppgjør mot United Begge Benfica-kampene på TV. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Velkommen tilbake Bolaños Håper å se mer til deg her inne fremover, du har vært savnet Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) ShareLiverpoolFC - få eierskapet over på supporterne! For de som ikke har sett den tråden. Meld deres interesse for ShareLiverpoolFC dere også! Edit: Og faen for en video av Pacheco. Den gutten har jeg tro på! Endret 24. mars 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Merket egentlig aldri at du var borte Bolanos, men velkommen tilbake. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Snipp Hva har du gjort på? Klarer ikke ta SOS seriøst med noen av de videoene som ligger på Youtube, feks når han ene er oppe og synger om Munchen. De burde tatt offisiell avstand fra slikt, ivertfall når vi kjenner vår egen historie. Dog er jeg enig i protesten mot eierene. Ellers er det godt å se igjenn gamle kjente, men smågal har dekket mye for deg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hva har du gjort på? Klarer ikke ta SOS seriøst med noen av de videoene som ligger på Youtube, feks når han ene er oppe og synger om Munchen. De burde tatt offisiell avstand fra slikt, ivertfall når vi kjenner vår egen historie. Dog er jeg enig i protesten mot eierene. Ellers er det godt å se igjenn gamle kjente, men smågal har dekket mye for deg Greit de muligens har dritt seg litt ut, men de kjører i alle fall massive protester mot eierne, noe jeg liker å se. Reportasjen C+ sendte på søndag gav et godt inntrykk av dem, heldigvis, der de fikk frem mye bra synspunkter og argumenter. Erlend: Jeg var akkurat på postkontoret og fikk med nød og neppe betalt toll for den nye bortedrakta, 12 kr igjen frem til midten av april, så tror ShareLFC får vente litt... :!: Men det er absolutt et godt tiltak, ingenting hadde vært bedre enn om vi supportere kunne klart å gå sammen og få bort gjeld, og sette spaden i jorda på Stanley Park fortest mulig. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei Bolanos :-) Velkommen tilbake! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 7bola :!: Jeg er også nettopp tilbake fra ban, ingen som la merke til det Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hei og velkommen tilbake Bolanos. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 7bola :!: Jeg er også nettopp tilbake fra ban, ingen som la merke til det Det har vært så rolig.... Forklares jo litt etter hvert her nå! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Og der tapte nettopp City mot Everton... på hjemmebane! og fremdeles har de igjen United, Arsenal, Villa og Tottenham.. Tror ikke City greier 4. med den motstanden. Står nok mellom Tottenham og Pool nå, og Pool er laget med mest erfaring i slikesituasjoner, og Pool er alltid formlaget over alle herfra og inn... ....og jaggu ligger ikke Villa an til å avgi poeng IGJEN Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Everton med sin mareritt start på sesongen er nå 3p bak LFC. Tipper Spurs tar fjerdeplassen. Det er det beste laget av de aktuelle kandidatene også. Endret 24. mars 2010 av Game Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Sier vel litt om hvilken sesong Liverpool har hatt også. Men se på det slik: Alle nøkkelspillerne til Everton som gikk skadet i starten er nå i toppform, mens nøkkelspillerne til de andre lagene som har spilt hele sesongen kanskje begynner på nedadgående form i disse dager fordi de har brukt opp energien sin. Torres er også et eksempel på dette. Fem mål på én uke viser at han kanskje har hatt godt av å "hvile" i skadeperioden for å komme tilbake målsulten og spilleklar som faen. Gudene vet at Pool trenger en Torres i kanonform nå. Utelukker ikke at det blir et close race mellom Pool, Tottenham og Everton med Villa og City mer eller mindre hektet av når vi nærmer oss slutten av april. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Everton 3 poeng bak faktisk, om den råtne hobbyklubben tar fjerdeplassen spyr jeg. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Og nå har Tottenham også FA-cupen å konsentrere seg om. Redknapp er en erfaren manager, men han har ikke ofte vært i denne situasjonen, heller ikke spillerne hans med noen få unntak. Benitez er en manager som har kjempet i flere turneringer i flere år med et lag som har hatt stort sett den samme ryggraden og har best erfaring av alle i denne situasjonen. Tror det blir tungen på vektskåla. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Når det er sagt så har vel Tottenham det tøffeste kampprogrammet igjen av de som kjemper om 4. plassen, med Chelsea, United, Arsenal og City på bare noen uker. Tror dette kommer til å bli veldig tett og spennende hele veien inn. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Siterer meg selv: Liverpool trenger 2,33 poeng pr kamp resten av sesongen for å ende opp på gjennomsnittspoengsummen på 69. Dersom de nå skjerper seg og vinner alle sine resterende kamper og klarer minst uavgjort mot Chelsea og United, ender de med 2,55 poeng i snitt pr kamp. Om de så taper mot Chelsea og United ligger de akkurat over poengkravet for å nå gjennomsnittet på 2,22 pr kamp, 2,33! Dette bør så definitivt være oppnåelig med den motstanden de møter resten av sesongen. I går var et stygt feilskjær som beviser at ingenting kan tas for gitt, men med tre poeng mot Pompey neste kamp bør alt ligge til rette for en svært spennende innspurt. Villa ser ut til å ha litt hardere motstand i snitt blant lagene under topp 7, i tillegg møter de Chelsea og City. De må også klemme inn flere kamper i samme tidsrom, men har jo ikke noe europacup på gang. Bare en FA-cup semi og evt finale. City på sin side møter Villa (seff), United, Arsenal og Chelsea i innspurten, og ellers ganske lik motstand som Villa. Tottenham møter også Chelsea, Villa og Arsenal i innspurten, i tillegg til Blackburn og Stoke som er så harde fysiske lag at de fort kan gå på en smell der. Hele posten Nå er riktignok noen av kampene spilt siden den gang, men Villa har ikke vunnet siden da, City har nå tapt for Everton og har mye hardere motstand igjen. Pool har tapt mot Wigan og United, men har nå kun Chelsea igjen av topplagene. Fulham er det (på papiret) sterkeste laget som står igjen. I følge mine kalkulasjoner hadde Liverpool "råd" til å tape to kamper for å nå min antatt nødvendige poengsum for å klare 4. Skulle helst sett at de hadde gitt seg den "muligheten" å kunne tape mot både Chelsea og United, men nå gikk de på en smell mot Wigan i stedet. Men som vi så i kveld vil også de andre lagene gå på (uventede) smeller, og derfor er absolutt ingenting avgjort. Senest i helgen var det blant flere (ikke bare her på forumet) "klart" at City tok 4. og Pool ikke hadde sjans. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Erlend: Jeg var akkurat på postkontoret og fikk med nød og neppe betalt toll for den nye bortedrakta, 12 kr igjen frem til midten av april, så tror ShareLFC får vente litt... :!: Men det er absolutt et godt tiltak, ingenting hadde vært bedre enn om vi supportere kunne klart å gå sammen og få bort gjeld, og sette spaden i jorda på Stanley Park fortest mulig. Er ikke sånn at man betaler med en gang. Blir nok en stund til dette gjennomføres. Fikk nettopp mail, som også står på .no om at klubben ikke har foretatt seg noe i denne saken. Går vel an å melde sin interesse uten noen form for at man må betale også. Synes alle skal gjøre dette! Jo flere som gjør det, enten man betaler eller ikke til slutt, jo fortere vil jeg tippe prosessen med dette kan gå! Jo flere supportere, jo mere cash. Selv om det er meninga at dette skal være for å få klubben over på supporterne, så må de fortsatt ha investorer eller lignende for å spytte inn penger, da er det selvsagt best med så mange som mulig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Mascherano: I'm close to agreeing new deal http://www.sport.co.uk/news/Football/36055/Mascherano_Im_close_to_agreeing_new_deal.aspx Slikt liker man å lese, har også hørt snakk om at Riera har kontakt med spartak mosvka angående overgang. Pompey har også fått lov til å selge spillere, noen Liverpool kan tjene på å hente inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå