Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Litt av dilemmaet mot slutten ble vel om de skulle kjøre gung-ho og risikere kontring i mot eller kjøre litt mer "safe" og satse på at de klarte å skape noe på dødball el.

Men det var ingen stor kamp av noen av lagene. Må si jeg begynner å bli bra irritert på masch, han har en lei tendens til å ha overtenning i slike kamper og ødelegger for laget. Agger var heller ikke helt "smell" i dag, slet med markeringen og de offensive pasningene. Men hvis Liverpool nå fortsetter med det spillet og den "lekenheten" de har hatt tror jeg det blir mange trepoengere fremover. Begynner også å få en god offensiv bredde nå med maxi, aqui, sg, kuyt, benny og babel. synd riera har fått problemer, for han har et snitt i spillet sitt som jeg liker godt.

Står fremdeles ved at om Pool tar trepoengere i resten av kampene sine (minus Chelsea?) bør 4. være fullt mulig. Men det svir selvfølgelig at city og tottenham vinner i helga. Likevel har de på papiret verre motstand i innspurten enn Pool, så jeg er foreløpig positiv :)

Dette var uansett ikke en av kampene pool -MÅTTE- vinne i år, så jeg bekymrer meg ikke nevneverdig enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er litt skuffa over gutta i dag. Var ikke den sinnsyke innsatsen jeg hadde forventet. Nå var United strengt tatt bedre, men hadde vi gitt maks hadde det ikke endt slik. Og nå driter jeg i å tenke på dommeravgjørelser. Bortsett fra scoringa likte jeg ikke mye av det Torres foretok seg. Mascheranos idioti overrasker meg ikke. Agger så misfornøyd ut konstant og hadde et par tåpelige skuddforsøk. Gerrard må ha cloaka seg. Innsatsen til Insua har jeg derimot ikke noe å si på. Det samme gjelder Maxi som jeg synes var vår beste i dag. Synd han skulle bli trødd i hodet.

Og så til det verste, jeg tror 4. plassen røyk i dag.

Lenke til kommentar

Masch er en argentinsk spiller på godt og vondt. En fantastisk vilje til å vinne, men dessverre også en vilje som gjør at han tar i bruk alle lovlige og ulovlige knep for å vinne. Når det er sagt så synes jeg han var mer uheldig i denne kampen enn noe annet. Jeg er mer skuffet over Agger, og hvor lett han lar motstander fosse forbi han i denne situasjonen.

Lenke til kommentar

Agger prøvde seg i det minste offensivt, i motsetnad til mange andre som var kledd i svart for anledningen.

Er ikkje overraska over kor mange Unitedsupporterar eg har diskutert med, som har blindt oversett situasjonane med Neville og Fletcher, samt kallar fallet til Torres for filming når Vidic druser inn i ryggen på han. Heldigvis finst det gode supporterar også, som ser slikt, og er moglege å diskutere med.

Er heilt samd i at United vant fortjent, men eg er nokså bitter pga. eit par grove feil av Webb, som eg aldri har hatt noko spesielt godt inntrykk av. Eg prøver ikkje å påstå at Torres og Mascherano var englebarn i går, men det får då vere grenser for kva ein tillet seg å vinke spelet vidare for. Eg skal fullt ut godta eit tap mot United, så lenge dømminga er korrekt.

Anyway, kvar får ein tak i toalettpapir med ansiktet til Neville på? Hatet mot han blussa opp igjen i går.

Lenke til kommentar

Et spørsmål jeg har til Liverpool-fansen som jeg har grodd litt på i det siste, og er absolutt ikke ment som en provokasjon hvis noen skulle ta det slik.

Dere møter Chelsea på Anfield i deres siste hjemmekamp for året (tror jeg).

Om dere vinner tar dere fjerdeplassen, samtidig som dere hjelper Man Utd til et mesterskap (rent hypotetisk offcourse).

Om dere taper skjer det motsatte. Om dere kunne velge, hva hadde dere valgt?

Lenke til kommentar

De tar selvfølgelig fjredeplassen hvis det skjer.

MEN, hva om de ikke har sjans på fjerdeplassen når den kampen kommer? Det er nesten mer interessant, for det er jo siste hjemmekampen osv, og de kan ikke akkurat "la" Chelsea vinne siste kampen på Anfield i år osv. Men la oss si at Utd vinner ligaen om Pool vinner den kampen. Hva faen skjer da, haha. Håper noe slikt kommer opp. :p

Lenke til kommentar

For meg er det ganske enkelt. Jeg vil heller at min klubb skal gjøre det bra og ha suksess, enn å ha skadefryd å forhold til andre klubber. Det er klubben jeg holder med som betyr noe og er i sentrum, og alt annet rundt er bare der det skal være. Så om vi tar fjerdeplassen driter jeg egentlig i om dere tar ligaen. Også et pluss at vi fratar Chelsea muligheten til gull selv om det betyr at dere vinner. Evt Arsenal som ville vært det beste.

Lenke til kommentar

Jeg driter i de andre lagene og hvordan det går med dem i grunn. Det er et hvert lags ansvar å sørge for suksess. Så vi må bare konse om at vi selv skal gjøre det bra. Vi har ingen innflytelse over hvordan andre lag gjør det annet enn i innbyrdes oppgjør (som igjen vil si at vi bare må gjøre det bra). Og som Rafa sier etter hver kamp så må vi ta en kamp om gangen. Konse på neste kamp og hvordan vi skal vinne den. Å gå ut med langsiktige mål mener jeg er feil taktikk. Slik vi ligger an nå er rett og slett et resultat av at vi ikke har vært gode nok. Og da må vi bare anerkjenne og respektere andre lag som ligger høyere opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Om 4-plassen\Pl.plasseringa til Liverpool var ferdig før vår nest siste kamp mot Chelsea, så hadde jeg nok foreslått en Gerrard-Dive av dimensjoner.

Vil ikke at Fargie skal få viljen sin å gå opp til 19-18. Da tar jeg heller Chelsea-gull.

(Evt småguttene i London)

Lenke til kommentar

Joda, dere har fortsatt overtaket i Europa, men vi ser deres syv FAC titler og hever den med 11. Dvs at Man Utd med god margin er det mestvinnende laget nasjonalt. Sånn mens vi måler hvem som tisser lengst...

LC, CS, UEFA Cup, Klubb VM og den slags regnes selvsagt ikke med dette i mattestykket. Det er såkalte "major hounors" men ikke sammenlignbart med de tre store.

Hadde vært en drøm med 4-5 i Europa etter denne sesongen, selv om jeg tror det blir Barca eller Bayern som stikker avgårde med sin hhv fjerde eller femte.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hei alle sammen, altfor lenge siden nå!

Dette har jo rett og slett vært en forferdelig sesong. Synd vi ikke klarte å heve oss litt på søndag, vi var ikke langt unna Uniteds nivå. Skal jeg være ærlig, driter jeg i hele Europa League. Ser kampene for morro, men det er ikke det store. En 4. plass i ligaen er mye, mye viktigere.

Nei, vi får bare stå sammen, støtte Spirit of Shankly og be om at enten supporterne eller en rik mann kan ta over, slette gjelda og komme i gang med en ny stadion fortere enn svint.

Utrolig deilig å være tilbake forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...