Jotun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Faen, bitt av Samboe-syndromet eller? Utropstegn etter hver setning! Sameboe? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja du har jo gått på "rehab" for det for lenge siden. Er samboe som burde gjøre det nå. Kanskje du kan lære han litt om avrusning for det?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Eg har startet opp kurs!!! På kurset lærer man å trappe ned!! Så på slutten av kurset klarer man å unngå utropstegn! Det er et veldig bra kurs. (Tog du an?) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Litt blanda følelser for Benfica gitt! Føler de er veldig enten eller! Men kommer vi oss fra Portugal null baklengs tror jeg vi tar det ja! Hadde vært kult å møte Valencia igjen! Faen, bitt av Samboe-syndromet eller? Utropstegn etter hver setning! Ja! Det har jeg faktisk! Skal vi grine om det sammen eller?! (!) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vi kom på 1. plass, allikevel trekker vi Roma, uheldig. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vi kom på 1. plass, allikevel trekker vi Roma, uheldig. Han var ung og uerfaren på den tiden! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ja! Det har jeg faktisk! Skal vi grine om det sammen eller?! (!) Nei. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Benfica ja. Tenker automatisk (pga. navnet) også på Besiktas. Og det har jo gått bra før. http://www.youtube.com/watch?v=38C2E8Ia-JQ Men ikke for alle. http://www.youtube.com/watch?v=6aDt900dbp4 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Benfica blir tøft. De har ikke mindre enn 17 spillere fra Sør-Amerika i stallen med flust av flair og teknikk. Angel Di Maria og Luisao holder topp PL standard. Og så blir det et kjærkomment gjensyn med Aimar for Benitez. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Fun fact: Benfica-Liverpool spiller på min bursdag,så da blir det vel Liverpool-seier.^^ Logikken bak det der er? Har de vunnet på dine tidligere bursdager? Eller bare noe non-sens du slang ut? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Cardozo, Saviola, Aimar, Ramires og Di Maria i de offensive rollene, det skal for all del ikke bli lett for Liverpool og holde følge med Benfica når de angriper. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Ja Wisbatov, det er litt av en angrepsrekke. Lurer på om det er 4-2-3-1 de spiller, med Aimar som playmaker. I såfall er det en formasjon vi har slitt med, spesielt mot Atletico Madrid. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Jeg har ikke fått anledning til å se så mye Benfica denne sesongen eller portugisisk liga overhodet egentlig, men en venn av meg som følger Liga Sagres har fortalt meg at de stort sett spiller 4-1-2-1-2. Da regner jeg nesten med at det er Javi Garcia i ankerrollen ettersom han dro fra Real Madrid før inneværende sesong og Aimar bak spissene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Game-day. ''Er nærvøs je, Karl.'' Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Skal ikke kritisere Rafa noe i dag, byttene var akkurat de jeg hadde ønsket meg, men synes de kunne kommet tidligere. Dessuten hadde jeg ønsket vi kunne gutsa litt med Aquilani fra start, selv om Lucas ikke gjorde seg bort. Blir mer riktig balanse på midtbanen med Aqui der. Babel mener jeg absolutt skulle startet, var knall når han kom inn. Men kritiserer ikke Rafa for laget som sagt, United er rett og slett bedre enn oss. Tror nok vi mista 4.plassen i dag! Tror vel egentlig Rafa mista plassen sin i dag også, som en følge av at vi mister 4.plassen da, ikke direkte tapet for United. Tar dette her, så det ikke koker bort i grøten i kamptråden. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Fullt fortjent seier. Men vi vet jo aldri hvordan kampen ville sett ut om United hadde fått frispark, i stedet for straffesparket de aldri skulle hatt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Litt laber innsats hos spillerene, så ikke ut som de virkelig ville vinne. Sammenlignet med på Anfield feks. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Gerrard skuffa idag. Tror det kanskje hadde vært best å hatt kamptråden på nøytral del av forumet, var litt tendenser til at om LFC suportere sa noe så var beskjeden at vi skulle ikkje komme med meinigen vår på deres del av forumet, men skal være litt tenning itråden. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 imastard: La ikke merke til at det var et problem. Men det er jo dumt hvis du/dere følte det slik. Nå vil eg legge til at svææært mange av brukerne fra Liverpool kampen såg ut til ikke å være nevneverdig plaget med denne følelsen av å ikke kunne si sin mening.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå