guttorm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Det spørs om det haddde funket, det funket i fjor. Men muligens bare for at Alonso skulle vise Rafa hvor jævlig feil han tok første gangen. Jeg vet ikke smågal. Tabben med caps var vell egentlig å prøve å selge ham i utgangspunktet. Samme med Riise. Endret 18. mars 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ikke døm oss etter èn sesong, sier Rafa. Hva snakker han om? Vi(jeg) dømmer deg etter hele 6 sesonger. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Vi hadde jo en veldig god sesong i fjor da. Kan være at han mener at laget skal dømmes ut i fra det som har skjedd sesongen etter. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Synes Riera viser balls! Virker som det ligger noe i det han sier, så jo hva som skjedde når Pennant åpnet munnen, å Babel, kanskje Rafa styrer med jernhånd? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Benitez har fått hakk i plata. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hva er deg jeg leser? Virker som Torres vil bort fra LFC nå. Hva i helv*t* ??? :no: :no: :no: Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Rykter, rykter, rykter og heftige (mis)tolkninger. Ikke noe å bekymre seg for før det faktisk skjer noe. Torres er toppscoreren vår og etterhvert som formen, storspillet og moralen i laget kommer tilbake forvinner disse ryktene som dugg for solen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er jo konstant rykter om de største spillerne i alle klubber. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Herlig! Spådommene mine ser ut til å slå til United har grunn til å være bekymret nå! Skjønt, det er ikke akkurat i Pools favør at de spiller kamp torsdag-søndag mens united har hatt ekstra hviletid. Jaja. Vi slår dæm! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Herlig! Spådommene mine ser ut til å slå til United har grunn til å være bekymret nå! Skjønt, det er ikke akkurat i Pools favør at de spiller kamp torsdag-søndag mens united har hatt ekstra hviletid. Jaja. Vi slår dæm! Ikke bare torsdag-søndag heller. Mandag-torsdag-søndag. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nye utviklinger i Riera-saken: Albert Riera er suspendert fram til mandag etter uttalelsene han kom med om manager Rafael Benitez i går kveld. I tillegg til suspensjonen får Albert også en bot av klubben. Liverpool.no sin sak om saken Riera er visstnok beordret til å holde seg langt unna Melwood inntil mandag. Jeg tror nok Riera forsvinner rimelig snart. Med tanke på at det ser ut som han helst vil til Russland kan han være borte i løpet av påsken. Hvis ikke, så forsvinner han i sommer. Synd, for jeg likte egentlig Riera den første sesongen, men i år har han jo omtrent ikke spilt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Synes det er litt synd at han forsvinner egentlig. Har et greit toppnivå, men er elendig når han er på bunnivået. Som alle andre i klubben med enkelte unntak forsåvidt. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Engelsk presse har i dag blitt briefet om at Albert Riera nylig også var involvert i et slagsmål med en ung reservelagsspiller, hvor spanjolen var den aggressive part og skal ha slått tenåringen flere ganger. Det at han i ettertid ble fryst ut av Rafa Benitez synes å ha provokert det forbløffende angrepet på spansk radio og at manageren ikke snakker med sine spillere og Liverpool er et synkende skip. There is more to the picture than what meets the eye, but blame Rafa, Always. Sånne spillere passer ikke inn i Liverpool, og jeg er glad de går på hodet ut av klubben. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Herlig! Spådommene mine ser ut til å slå til United har grunn til å være bekymret nå! Skjønt, det er ikke akkurat i Pools favør at de spiller kamp torsdag-søndag mens united har hatt ekstra hviletid. Jaja. Vi slår dæm! Ikke bare torsdag-søndag heller. Mandag-torsdag-søndag. Off... Enda et "verdens beste lag" argument når de vinner på søndag Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hehe Stop Jinxing plix. Morrsomt å se pollen i kamptråden da, jammen variert stemming. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Liverpool møter Benfica i kvartfinalen i Europa League, starter med bortekamp. Om Liverpool makter å holde nullen i første kamp,skal Liverpool makte å komme til semi-finalen. OM Liverpool kommer til semi-finalen møter de enten Valencia eller At.Madrid. Fun fact: Benfica-Liverpool spiller på min bursdag,så da blir det vel Liverpool-seier.^^ Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Må vel kunne si oss ganske fornøyd med trekningen, Benfica bør slås. Kan også få en potensielt bra semi mot Atletico eller Valencia. Avslutter hjemme i både kvart og semi (hvis vi kommer dit). Og er "hjemmelag" i finalen. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Litt blanda følelser for Benfica gitt! Føler de er veldig enten eller! Men kommer vi oss fra Portugal null baklengs tror jeg vi tar det ja! Hadde vært kult å møte Valencia igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hamburg har jo en mulighet til være hjemmelag i finalen(finalen spilles på HSH Nordbank Arena,). Om de slår Standard Liege(som de skal makte) og vinner semifinalen mot Fulham\Wolfsburg. Det hadde vært stort for Hamburg å spille finale på hjemmebane(for og så tape mot Liverpool.) Liverpool-stuff: http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/ferguson-hyller-benitez-3164492.html Fergie begraver stridsøksa angåedne Rafa før søndagens kamp. Fergie mener(eller sier) at Rafa har fått ufjortjent tyn denne sesongen. Endret 19. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Litt blanda følelser for Benfica gitt! Føler de er veldig enten eller! Men kommer vi oss fra Portugal null baklengs tror jeg vi tar det ja! Hadde vært kult å møte Valencia igjen! Faen, bitt av Samboe-syndromet eller? Utropstegn etter hver setning! Hadde vært kule å møte Atletico, jeg tar det for gitt at vi går videre. Torres måtte vel stå over med skade forrige gang vi møtte AM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå