Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joada det er kritikk mot Rafa, men mye er jo fult forståelig likevel. Kanskje det vi spessielt leser her inne er om laguttakk osv, og vel, da er jeg enig. Vi så jo bare forrige kamp da vi faktisk stilte med kanskje det beste vi hadde tilgjengelig, vi spilte faktisk GOD fotball, og det var pent og se på også! Tipper at en nøytral supporter for en gangs skyld denne sesongen koste seg med å se Liverpool spille. Laget er faktisk kapabelt til å spille fint og bra, bare Rafa stiller med en litt mer offensiv tankegang.

Lenke til kommentar

Så spør det akkurat hva han har tenkt med lagutakene. Er det for å virkelig spare Aquilani etter langtids skaden, forvalte ham godt i starten? Er det kun for å stille deffansivt, med Lucas og Masche på midten?

Jeg tror vi får se nå på slutten av sessongen.

Jeg er vell også en av dem som har revet av meg håret på lagutak, og på enkelte bytter. Spesielt bytter i fjor.

Pompey kampen var elsk, dog var det Pompey vi slo. Men bare å se vårt eget lag sånn, herlig.

Lenke til kommentar

Ja som du sier så var det pompey, jumbolaget, men det skal ikke ta fra oss æren av at vi spilte flott fotball hvertfall. Det viser bare hva laget er kapable til.

Jeg kjøper ikke at han vil spare Aquilani, hvor lenge gikk ikke han skadefri før han fikk tillit fra start? Litt for lenge.. Tror jeg. Skal ikke si noe helt sikkert, oppbyggingen av han kunne tatt lengre tid en vi selv vet noe om, men det gikk da vitterlig fryktelig lenge. Faren til Aqui var til og med ute i media og viste sin missnøye med dette!

Lenke til kommentar

Oi, raskt ute du Game. Linket jo den her nesten før .no hadde lagt den ut, hvor ofte henger du der egentlig?

Uansett, regner med Riera er ferdig nå, ikke et stort tap.

Virker vel som Rafa også snart er ferdig, om det er noe i det Riera sier.

Lenke til kommentar

Indeed ^^ :p

Riera er på min salgsliste, han var litt for variabel i fjor også.

Dog forsvinner antagelig Aurelio, så da spørs det om ikke Riera blir.

Nå sa Riera at han ville bort og tenkte til og med på russiske klubber da de har et åpent overgangsvindu der nå så er ganske sikker på at Riera vil gjøre mye for å komme seg bort.

Lenke til kommentar

Oftere om jeg hadde fått låne KP kontoen din, Smågal...

Kopforum er landets beste forum. Jeg leser der hver eneste dag og det kommer jeg til å fortsette med.

Slenger meg på der. Fantastisk å lese alt det fantastiske "trophy" og "bread&butter" har å si om United. Samt hva en gjeng bitre Pool-supportere har å si. Selv om jeg må si meg ekstremt overrasket over reaksjonene på Gerrards voldovergrep mot Brown.

Lenke til kommentar

Nå sa Riera at han ville bort og tenkte til og med på russiske klubber da de har et åpent overgangsvindu der nå så er ganske sikker på at Riera vil gjøre mye for å komme seg bort.

Igjenn vise til Babel saken. Nå vet jeg ikke når kontrakten til Riera går ut, så mye er jo avhengig av det og hva Benitez egentlig vil. Det er ikke alltid det kun er spilleren selv det står på.

Kan dere ikke lage kop forum konto selv?

Lenke til kommentar

Igjenn vise til Babel saken. Nå vet jeg ikke når kontrakten til Riera går ut, så mye er jo avhengig av det og hva Benitez egentlig vil. Det er ikke alltid det kun er spilleren selv det står på.

Men hvis en spiller virkelig vil gå er det ikke fornuftig å holde han igjen.

Lenke til kommentar

"- På de to årene jeg har vært her har han aldri behandlet en situasjon med en spiller ved å prate med han. Han ser på seg selv som sjefen, og alle andre er døve. Dialogen med spillerne er så og si ingen, sier Riera til Radio Marca."

Dette er jeg veldig lite sjokkert over. En byttehandel med Xabi og Rafa hadde vært knallbra!! :D Så jo hva som skjedde med Keane m.fl. Blir bare benka (til tross for flere kamper på rad) og blir sittende der. Vil nå si en managers jobb er å hjelpe spillerne med å utvikle seg, spiller de dårlig en kamp skal han si hva de burde gjøre for å gjøre det bedre, ikke bare sette de på benken og la de bli der.

Lenke til kommentar

Rafa regjerer muligens med frykt, det er vell ikke særlig bra lederskap. Samtidig er han nok ikke alene om dette, og vi har vell sett ekempler på at det både kan funke og ikke funke i flere idretter enn bare fotball.

Samtidig tror jeg de som er ute i kulden klager mest, og ser svartest på alt.

Var litt spesielt å se på barca i går, gleden og sammholdet. Faen ikke rart Zlatan ikke passer inn(som vi var mange som nevnte).

Forøvrig enig i det Kun10kr, derfor mente jeg også at salget av både Arbeloa og Alonso var rikitig når alt kom til alt.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Vi skulle ta det siste steget opp, i år, hadde stammen i laget osv. Så selger vi 3 viktige brikker, aller mest Alonso. Det som ikke er fornuftig er å selge sin beste spiller, når han er under kontrakt, og klubben snuser for første gang på altfor lenge på ligatittelen og er helt der oppe.

Såeh, når "alt kommer til alt" var det en tabbe med caps lock.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...