cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Av det jeg har sett hittil av Aqui er Alonso (foreløpig) en bedre spiller defensivt. Men er spent på å følge utviklingen til Aqui, for fy feite for noen baller han kan slå, og hvor god teknikk han har. Alonso var ikke noen glimrende dribler eller spesielt dyktig med ballen i beina, der ligger aquilani langt foran. Men totalt sett er nok Alonso fremdeles en bedre (riktigere) spiller for Liverpool og deres taktikk. Så vi får bare håpe at Aqui lærer av Masch og Lucas defensivt, beholder det han har offensivt, så tror jeg han blir konge neste sesong. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Kan ikke fordra Z(l)atan. El Nino De Oro forever! Vi trenger nytt stadion, desperat. Var snakk om det skulle skje ting i April, får bare håpe og krysse alle fingre. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe..... Var snakk om at amerikanerene skulle sette i gang stadionarbeidet 60 dager etter de tok over også eller noe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Ny stadion blir vel planlagt neste år, samtidig som Liverpool løfter PL-trofeet for første gang. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Neste år, neste år... Liverpool burde få en sang som heter "We'll win it next year" ^^ Har vært gjennomgangsmelodien i snart 20 år nå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Hehe..... Var snakk om at amerikanerene skulle sette i gang stadionarbeidet 60 dager etter de tok over også eller noe. Jau, men det var en avgjørelse som skulle tas nå i april, men jeg fikk ikke med meg alt. De venter på pengene, det har nok med dem som vil kjøpe andeler å gjøre kansje. Begynte de ikke så smått i Stanly park, men så stoppet det? Hadde vi ikke hatt så reva eiere, så hadde vi vunnet i fjor cmyrland. Faktisk kunne kjøpt en stjernespiss uten å selge halve stallen. Endret 17. mars 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hehe..... Var snakk om at amerikanerene skulle sette i gang stadionarbeidet 60 dager etter de tok over også eller noe. Jau, men det var en avgjørelse som skulle tas nå i april, men jeg fikk ikke med meg alt. De venter på pengene, det har nok med dem som vil kjøpe andeler å gjøre kansje. Begynte de ikke så smått i Stanly park, men så stoppet det? Hadde vi ikke hatt så reva eiere, så hadde vi vunnet i fjor cmyrland. Faktisk kunne kjøpt en stjernespiss uten å selge halve stallen. Årets synsing. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Rly, så du er ikke enig i at dersom vi hadde hatt en god spiss når Torres gikk skadet, så kunne vi med stor sansynelighet ha vunnet ligaen? Det å ikke vinne PL med kun 2 tap, er helt vannvittig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Rly, så du er ikke enig i at dersom vi hadde hatt en god spiss når Torres gikk skadet, så kunne vi med stor sansynelighet ha vunnet ligaen? Det å ikke vinne PL med kun 2 tap, er helt vannvittig. Og uten de 15 skadene vi hadde samtidig i flere uker på rad, hadde vi vunnet serien overlegent. Dersom vi hadde sluppet Supercupen og VM for klubblag, hadde vi vunnet med minst 10 poeng. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Rly, så du er ikke enig i at dersom vi hadde hatt en god spiss når Torres gikk skadet, så kunne vi med stor sansynelighet ha vunnet ligaen? Det å ikke vinne PL med kun 2 tap, er helt vannvittig. Robbie Keane anyone? Eller var han kanskje gratis? Ble han kanskje solgt sånn ca når han startet å spille fotball. Skylder det på eierene at han ble solgt etter knapt et halvt år? Vel vel, du om det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) 7 bom på ballen på åpent mål, jeg sier ikke mer. Han var totalt ubrukelig som spiss i Liverpool. Dessuten er det mye i Keane saken vi ikke vet, så å diskutere han er ivertfall synsing. Endret 17. mars 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 7 bom på ballen på åpent mål, jeg sier ikke mer. Han var totalt ubrukelig som spiss i Liverpool. Det var Kuyt også, han er fortsatt der. I tillegg fikk han et helt år på å bevise at han ikke dugde foran kassa. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvis ikke Graeme Souness hadde blitt ansatt på starten på nittitallet ville vi vært #1 fremdeles! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Det er vell nettopp forann kassa han duger, året Kuyt spilte spiss kjempet vi ikke om ligatittelen, det var det som var utgangspunktet for diskusjonen. Se forøvrig editen min. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Å det var ekstrem synsing. Selvfølgelig øker oddsen med bedre spillere. Likevel betyr det ikke at dere hadde vært noe nærmere ligaen. Vi har vunnet ligaen med dårligere lag enn det vi har tapt den med. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg syns marginene var små, og mener derfor en spiss kunne ha bikket det rett vei. Og ja, Rafa er ikke verdens beste Manager. Han har hatt en del bomkjøp, og noen merkelige disponeringer til tider. Men mye av det han har slitt med er på grunn av eierene og Parry, til tross for dette hadde vi vår beste sessong i fjor siden 90/91. Virker som "alle" har glemt fjorår sessongen, vi får se. Jeg er skeptisk til en del Rafa gjør selv, men jeg tror jeg er villig til å gi ham en sessong til. En del står og faller på avslutningen i år. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Guttorm, for ikke mer enn et par uker siden og tiden etter Wigan og Lille har jeg iherdig prøvd å mane til tålmodighet og vist til fjoråret. Men mange er ikke villige til å høre på det øret, for det er bare det som skjer i nuet som er viktig. Mange mener at pool hadde tidenes sjanse til å ta United i fjor da de angivelig var på sitt svakeste (dette er altså uttalelser fra i fjor), og så plukker Liverpool det største antallet poeng i klubbens historie, tidenes høyste poengsum for et lag som ikke vinner serien, og folk kritiserer i vei. Synes det er helt merkelig. Ja, klubben spilte latterlig mange uavgjorte i fjor, og det var irriterende, men det er aldri blitt plukket mer enn 95 poeng i en Premier League-sesong (Chelsea 05). Pool var ni poeng unna, United var fem unna. Jeg tror strengt tatt det skulle vært mer som klaffa enn en ekstra spiss til å dekke for Torres i fjor. Blant annet var Liverpool den eneste klubben med tre spillere som var oppe i tosifrede antall mål, Liverpool var det laget som scoret flest mål i PL og hadde best målforskjell. Når det gjelder bomkjøp er dette noe som skjer i absolutt alle klubber, særlig i startfasen. Verón og Sjevsjenko er bare to bomkjøp som stadfester at selv om man signerer kjente spillere er det ingen garanti for suksess. Rafa har ikke hatt noen "store" kjøp som har floppet, Keane-sagaen var det vel Parry som starta mot Benitez' vilje. Mange av floppene til Benitez ble hentet billig/gratis og solgt dyrere enn de ble kjøpt for, så sånn sett må de sees som en god økonomisk investering, selv om de ikke slo til på matta. Noen av de merkeligste beslutningene til Rafa må vel være salgene av Riise og Finnan uten å ha en klar, bekreftet arvtager klar. Liverpool har slitt med backene de siste årene, og det er vel først nå som Insua og Johnson er på plass at ting begynner å se bra ut der for første gang siden Riise/Finnan. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 På tide å kjøpe Messi. Han har utviklet seg lenge nok i Barca nå Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg har forsvart Benitez hele sesongen, men jeg ble lei av repeteringen. Derfor ble innleggene mine der etter også. Unitedfansen og en del andre anklager meg for å poste søppel. Jeg og noen få andre holder ivertfall liv i tråden, støtter laget og klubben. Det er begrenset hvor mye repetering man orker å kjøre, derfor synker kvaliteten på postene også. Noe som kansje er naturlig når alt bikker i mot. Jeg sikter til avgjørende scoringer i uavgjortkampene, der man har en spiss med kvaliteter til å gjøre store ting på egenhånd. Dog var ikke Torres skadet i alle uasvgjort kampene, men kansje ikke i toppform da han nettopp hadde kommet tilbake fra skade. Sessongen så lang: Alle slaketer Benitez, det blir feil. Alonso. Greit nok, Alonso skulle aldri blitt solgt, og det var behandlingen han fikk sessongen før som gjor at han dro. Dette er Benitez største tabbe, da han prøvde å selge Alonso første gangen. Så fulgte Alonso opp med takk for sist og storspilte neste sessong, deretter dro han. Dog er det jævlig lett å være etterpåklok, Alonso hadde hatt sin dårligeste sessong i Liverpool da Benitez prøvde å selge ham første gangen. Gerrard. Gerrard var utrolig viktig i fjor, da han scoret mange mål(men spilte ikke så godt som mange skal ha det til). I år har han vert helt borte, det er trist å se på stevieme, dårlige holdinger har han også. Arbeloa. En av våre viktigeste spillere forsvant, han blir knapt nevnt. Han var en av byggestenene i det fryktede Liverpool forsvaret. I år har det til tider vert en parodi, Johnson kan aldri måle seg med Arby bakover på banen. Arbeloa ville hjem, skulle vi nekte ham, samtidig som vi tjente penger på ham? Kyrre og Aquilani. Utrolig kritisert, men ser vi bedring? Er det noen som kommer frem og angrer på det de har sagt? Nei...... Babel. Kan vi spille fotball nå? Tydelig at han og Benitez har funnet ut av det, men Babel har vert veldig lite proffesjonell til tider. Flere spillere har vist utrolig dårlige holdinger og moral. Dette er stikk motsatt av det vi hadde i fjor, spillerene har også et ansvar for å vinne kamper og jobbe sammen. "Endeløst" med skader, i en allerde tynn førstelagsmatriale stall. Som vi ser er noe Benitez, men ikke alt. Det er et stort bilde av mange ting som ikke har fungert, jeg håper vi skal finne ut av det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 "Kyrre og Aquilani. Utrolig kritisert, men ser vi bedring? Er det noen som kommer frem og angrer på det de har sagt? Nei......" HEI du.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå