Flack90 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Aquilani spilte helt konge, en del typiske Alonso pasninger, og et helt vilt overblikk. Rolig og fokusert med ballen i beina. Det var deilig å se. Spiller ikke Aquilani de neste kampene så er det noe galt med hodet til Benitez. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hører Aquilani gjorde en god kamp. Det er jo bra, men blir ikke overraska om han sitter på benken de 5 neste, der Liverpool taper poeng i alle de kampene. Så når han endelig kommer på banen igjen, vinner vi. Leiva måtte jo få en pause, typen til Rafa er nok tilbake neste kamp fra start. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Tror ikke Aqui spiller alle kampene fra start fremover, men jeg håper han får en "run-out" mot Lille. Er stygt redd for at det blir Masch og Lucas igjen mot United. Blir nok en forsvars/kontringskamp der, og da vil han nok heller ha to taklingssterke spillere enn feinschmeckere. Men Aqui imponerte, og jeg håper å få se mye mer til ham de neste ukene! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Potensielt selvmord å stille med et slikt offensivt lag mot United, på Old T. Men tror vi virkelig kunne tatt de på sengen også om vi gjorde det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeesuz så stygg han ser ut i Pool-drakta, for meg blir det bare helt....feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6030741,00.html Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Kanskje Michael Brown kommer til å saksøke Gerrard, så havner de i retten der vår kaptein kan hevde at han så Brown komme mot han og trodde han skulle blit slått, og dermed leverte slagene i selvforsvar Lenke til kommentar
indahla Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Bombe. Dritt FA. Er vel heller dommeren som burde "oversett" episoden. Ekke FA sin skyld han ikke gjorde det =) Men er det bare meg som mener Brown var oppe med albuen først, eller har jeg hatt på meg Liverpool-briller? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Må bare si at Gerrard provserte meg noe enormt i går. Hadde hatt fått rødt kort og suspensjon før kampen mot United, burde han blitt dyppa i sjøen og skutt i ræva med hagle. At det er mulig å være dum. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dVfiwPz11Hw Bare se hva Aquilani gjør med midtbanen vår, ikke akkurat det vi har blitt vandt med. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fantastisk god følelse å se sitt lag endelig vinne og skåre mål igjen! Aquilani i form vil skape en revolusjon på midtbanen vår. Blir noe helt annet en Lucas Leiva. En ting som bekymrer meg litt er at jeg frykter Kuyt og Lucas blir spart inn mot United-kampen. Håper for all del vi stiller med det samme laget da. Vil gjerne se at Kuyt kommer inn i andre omgang. Enten i bytte med Maxi eller Babel. Kuyt r typen til å plutselig være der i sånne oppgjør. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Fin video Smågal. Herlig å se på Aquilani der altså. Litt om turen her. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 At Aquilani er bedre uten ball enn Alonso er det liten tvil om. Han gir midtbanen vår en ny dimensjon. Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Aquilani er ikke bedre uten ball enn Alonso. Alonso er bedre til å orientere seg offensivt. Kanskje Aquillani tilfører noe mer kreativt fremover på banen. Det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Harde ord Poco, altfor tidlig å si egentlig. Alonso er/var meget god til å plassere seg og gjøre seg spillbar både fremover og bakover. Hindret flere kontringer i en kamp nettopp fordi han var jævlig smart til å plassere seg og ligge riktig i forhold til motstanderene osv. Meget meget fotballklok mann. Endret 17. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Må bare si at Gerrard provserte meg noe enormt i går. Hadde hatt fått rødt kort og suspensjon før kampen mot United, burde han blitt dyppa i sjøen og skutt i ræva med hagle. At det er mulig å være dum. Kan ikke si jeg er særlig uenig der. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Begynner tålmodigheten med Zlatan Ibrahimovic i Barcelona å ta slutt allerede? Spanske medier lanserer nå at svensken kan bli erstattet av Fernando Torres eller David Villa. Håpe det ikke blir noe med Torres hvertfall, for han trenger vi sårt i Liverpool! (link) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Hvis vi bytter Torres med Zlatan hadde det vel ikke vært sååå ille. Selv om jeg for det første aldri tror det skjer og for andre ikke liker Zlatan og Torres er Gud i klubben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå