Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hos United har Fabio & De Laet 300 minutter. De er to, våre er fem spillere. Nå tok du også de ungguttene som har fått minst spilletid. Hva med feks Gibson, Rafael, Evans, Welbeck (nå på lån i Preston) mfl. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hos United har Fabio & De Laet 300 minutter. De er to, våre er fem spillere. Nå tok du også de ungguttene som har fått minst spilletid. Det var nok det som var hele poenget. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 På hvilken måte? Han skriver da vitterlig ikke at han tok med de to med minst spilletid. Han skriver også "de er to, våre er fem" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Man må jo ikke skrive absolutt alt heller da. Slik jeg tolker det mener han at de to minst brukte united-spillerne har fremdeles mer spilletid enn FEM unge Liverpoolspillere. En slags eye-opener moment. Endret 14. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tippet han tok de eneste han kunne navnet på jeg. Jeg unner meg et pils-opener momenet og tar kvelden på forumet. Sunderland leder for øvrig 1-0 mot City, noe som er gode nyheter for Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Småtåpelig å kan navne til Fabio og ikke broren da. Sånn in retrospekt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (...) Men da var Alonso klar på at "misstilitten" sommeren før var for mye for han og han ville bort. Din egen lille konspirasjonteori? Alonso ville ikke bort fra Liverpool, men heller til Real Madrid. Banrdomsdrømmen hans, dette uttalte han en rekke ganger i Sociedad-drakta også. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Men nå har både shitty og villa avgitt poeng i helga, da. Let the games begin! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Tror Liverpool (og vi andre) kan gi direkte beng i andre kamper og sette fokus på å vinne sine egne kamper og ikke tenke nå mer på de andre. Vinner Liverpool imorgen er de riktignok på 4.plasss, men med 2kamper mer spilt en Tottenham(som er på 4 nå),3 kamper mer spilt enn city og 4 kamper mer spilt en Villa. Vi vet alle at City,villa og Tottenham kan glatt tape mange mange poeng enda, men da BØR Liverpool starte å vinne bortekamper igjen. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jepp. Nå er det kun seier som gjelder. Men du trekker frem at de andre har kamper til gode. Er usikker på om det er en fordel nå. Kampene kommer vel tett nok som det er allerede. Men ja. Vinner pool alle sine siste bude dette holde helt inn! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva skjer med at city, villa og tottenham har spilt sykt lite kamper? Eller har dere spilt jævla mange? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Villa og City liker vist ikke å gå tidlig ut fra Fa-cupen\Ligacupen. Samt de liker å spille uavgjort i de cupene for å ta en kamp ekstra. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ikke spilt en eneste fotballkamp i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ikke spilt en eneste fotballkamp i år. Ingen forventer slikt fra en Gløser. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Liker at det i det minste ser ut som det skjer noe konkret på den økonomiske fronten i klubben med nye investorer og greier. Selv om det ikke akkurat virker helt ideelt med denne Rhone Group, så skjer det hvertfall noe på den fronten. En budkrig hadde jo absolutt ikke gjort noe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (Felles)Kamptråd: United - LFC er oppe. Tråden er under arbe, så følg med for oppdateringer underveis. Tenkte jeg skulle legge den ut tidlig så vi kan krangle litt i uken som er <3 La den i United kategorien fordi vi har hjemmebane. Derfor var det også rett og rimelig at en United supporter (meg) tok på seg ansvaret å vartet opp med en tråd. Da forventer jeg å finne en fellestråd her neste gang vi er på Anfield... Gleder meg Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Joa, dere skal få ha "gleden" med å ha den i egen kategori, er vel ikke mye annet å glede seg over etter kampen uansett for dere. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 The Game har for mye kreativ kontroll Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Direkte tåpelig ''slag'' fra Gerrard i en ellers god kamp fra Liverpool. Idiotisk å risikere ¨rødt kort og sone foran Unitedkampen. Men siden dommeren så hendelsen, slipper han vel straff. Samme som en vis jødebanker gjorde når Chelsea møtte Liverpool ifjor. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Hører Aquilani gjorde en god kamp. Det er jo bra, men blir ikke overraska om han sitter på benken de 5 neste, der Liverpool taper poeng i alle de kampene. Så når han endelig kommer på banen igjen, vinner vi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå