Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ser det åpner seg litt med Heinze og nå. Vet ikke om han er den rette signeringen, men Riise trenger skikkelig konkurranse på venstre backen. Men uansett ville det glede så inni hampen og hente en spiller fra Scum, nesten uansett hvem det er :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mente du med den siste der? At Finnan skal konkurrere med Riise? Finnan er høyreback.

Nå retter de røde og manager Rafael Benitez blikket mot erkerival Manchester United og Gabriel Heinze. Overgangen har lenge virket fastlåst, og United har vært lite villige til å selge til sine fiender, men Heinze og hans rådgivere har vært interessert i et klubbskifte. Dermed har Rafael Benitez sin interesse for 29-åringen økt, samtidig som klubbforum både på Merseyside og i Lancashire har vært rødglødende. Dette ser ikke ut til å forhindre at Heinze kan bli Liverpool-spiller om få dager, og dermed være den første spilleren på 43 år som går fra djevelrødt til helrødt.
Endret av gstavdal
Lenke til kommentar

Jeg ser ikke hvorfor det skal glede så mye å hente en spiller fra United. Greit, om det hadde vært C. Ronaldo eller noen i den dur, så hadde jeg kost meg i hel. Men når det bare er en ussel benkesliter, så blir jeg bare irritert

Lenke til kommentar
Så vidt jeg kan erindre var det en goalgetter dere skrekk etter ved sesongslutt. Å husker enda mer, at Liverpools midtbane scorer minimalt.

Ja, så klart. Poenget mitt er bare at dersom Torres bidrar til at vi vinner kampene våre, så er det uvensentlig for meg om han scorer mye eller ei.

Makan til overpris på Torres btw, men grattis.

... fra kongene av overpris. :p

Dyr spiller, ja, Liverpools dyreste gjennom tidene. Men er ganske sikker på at han er verdt det. Prisene i dag er blitt slik at man må virkelig punge ut for de største spillerne. Og når vi har annonsert en skikkelig stjerne lenge nå og klaget på at det ikke har skjedd, så skal vi ikke klage på prisen også.

Lenke til kommentar
Men når det bare er en ussel benkesliter, så blir jeg bare irritert

8996244[/snapback]

Benkesliter med 36 kamper denne sesongen. Vel sagt, smarten.

8996278[/snapback]

Fra start? Har ikke han liksom mistet plassen sin da? Unnskyld meg for at jeg ikke følger med på hvor mange kamper spillerne til United har da, smarten. Grovsiterte bare det jeg har lest i diverse medier, hørt av Unitedfans osv. Om det ikke stemmer, så beklager jeg. Var muligens litt kjapp på avtrekkeren

Lenke til kommentar

8996278[/snapback]

Nani, Anderson og Hergagraves sier jeg bare... £55 millioner kun på de to første... Ikke kritiser oss nå...

FLott ,med Torres. Nå vil jeg se Mancini i helrødt! Heinze kan vi ta, ettersom han duger nok. Sikkert bra spiller som vil hjelpe oss opp mot seriegull...

Lenke til kommentar

Jeg aner stor misunnelse blant Manu fansen. Husker godt da dere i fjord sommer da dere huga og skreik og var så glad for at Torres muligens gikk til Manchester, men neida, dere fikk dere en smack rett på pungen der gitt.

PS: Jeg veit ikke om dere på forumet her gjorde det, men mange Manu fans jeg kjenner gikk rundt å hylte at det kom til å bli bra med Torres i klubben;)

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...