Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste som kan ødelegge denne sesongen for meg er tap mot Liverpool igjen. Det tror jeg faktisk ikke at jeg tåler. Jeg gruer meg faktisk helt VILLT til kampen. Det gjorde jeg faen meg ikke noen av de 3 siste gangene, gledet meg som faen. OT-kampen i fjor drepte meg inni, drepte meg.

Kommer til å bli noen vanskelige timer før kampen. It's on bitches.

Tap mot pool ødelegger ikke sesongen. Det er gøy å vinne slike kamper for bragging rights, og forbanna surt å tape, men titler (evt. gode plasseringer) i PL og CL er det som egentlig betyr noe. Vidic kommer til å spille bra, forresten. Jeg nekter for at han skal gjøre enda en dårlig kamp mot Pool. Han gjør jo knapt dårlige kamper ellers.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg til å terrorisere deg spesielt Smågal. Om du ikke blir utestengt i frustrasjon, blir jeg det for provosering. Gleder meg.

Vennligst ikke bli bannet denne gangen. Tror ikke jeg orker nok et hyllekor\homokor angående at formuet er så ræva, bare fordi du blir utestengt.

Lenke til kommentar

cmyrland, må si kvaliteten tar seg opp her inne når du deltar i diskusjonen. Lucas hadde fått vist mye mer av seg selv om han hadde fått større frihet til å gå fremover på banen, slik han gjorde i Brasil. Største styrken til Lucas er bevegelsene han gjør uten ball, en slags Øyvind Leonardsen om du vil. Han blir aldri noen playmaker.

Lenke til kommentar

Lucas får kritikk fordi folk forventer for mye han. Muligens er det fordi han må spille ved siden av Mascherano, kanskje fordi han er brasilianer? Ikke vet jeg, men folk forventer av en eller annen grunn at Lucas skal være en slags playmaker, en som trer pasningene igjennom, en man gir ballen til når man ikke vet hva man skal gjøre. Tro det eller ei, Lucas i dag er ikke så utrolig ulik fra den Lucas var i Brasil, den Lucas som var U21-landslagskaptein. Det Lucas er god på er å vinne ball, han er en defensiv midtbanespiller. Han lykkes overraskende ofte i sine taklingsforsøk og leverer ballen til noen andre. Problemet som har oppstått i Liverpool er at han spiller ved siden av Mascherano som er et fantastisk rivjern, men som ikke kan slå de pasningene man forventer at skal bli slått av minst en av midtbanespillerne. Lucas kan ikke tette hullet av Xabi Alonso, det skulle han jo for så vidt aldri gjøre heller. Jeg spøker om Lucas i ny og ne rett og slett fordi det er komisk, men han er ingen dårlig spiller og han holder absolutt Premier League nivå.

La kritikken hagle :)

Lenke til kommentar

Kek.

Noe jeg mååååÅÅÅÅ få med meg i Liverpool? Kom med tips!

Greit å besøke Cavern og kanskje Beatles-museet, men sistnevnte var ikke overbevisende. Er ganske mye kulturelt i Liverpool, men tror ikke du er så interessert i det. Kan jo nevne at utelivet er veldig bra, og billig!

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar

Kek.

Noe jeg mååååÅÅÅÅ få med meg i Liverpool? Kom med tips!

Greit å besøke Cavern og kanskje Beatles-museet, men sistnevnte var ikke overbevisende. Er ganske mye kulturelt i Liverpool, men tror ikke du er så interessert i det. Kan jo nevne at utelivet er veldig bra, og billig!

Guttorm er maler og novellist på fritiden...... Skriver også en del visesanger.... Så....

Lenke til kommentar

La kritikken hagle :)

Problemet ligger som du sier i rollen han har fått. Han har fått en rolle som en offensiv midtbanespiller når han egentlig er defensiv. Og i tillegg ved siden av Mascherano. Det blir tamt fremover. Her ligger kjernen i problemet vårt denne sesongen. Men det er jo nevnt til det kjedelige.

Lenke til kommentar

Vi skraper til oss seire i hjemmekamper, og klarer nesten ikke å score mål borte. Alle lag vet at de kan slå oss, fordi det ikke engang virker som om vi prøver å spille fotball. Denne sesongen har vært ynkelig dårlig for en storklubb å være, og det er kun resultatene, ikke fotballspillet som har forbedret seg siden rundt jul. Vi viser absolutt ingen forbedring what so ever hva fotballspillet angår. Få initiativ, lite bevegelser fremover og så mange feilpasninger at jeg nesten kaster opp. Det virker ikke som om det eksisterer noen som helst angrepsplan.

Spillerne skal ha sin del av skylda, men det virker ikke som om de vet helt hva de skal gjøre når de får ballen. Ebber som oftest ut i et kast eller hjørnespark, som vi ikke klarer å utnytte, ellers så gir vi vekk ballen enkelt og får kontring i mot oss. At Rafa ikke klarer å gjøre noe med dette er han og trenertemaet sin feil. Når jeg så kampen mot Lille så det ikke ut som om spillerne hadde trent sammen i det hele tatt. Ingen samkjørte bevegelser eller pasninger (bortsett fra ved et par anledninger) for å skape sjanser. Det meste gikk ut på å dra fra Frankrike med reint bur, i stedet dro vi hjem med 1 baklengsmål i sekken, fordi det ikke stemmer med taktikken til Benitez.

Har gått lei hele Rafael Benitez nå. Vi har uten tvil opplevd høyder med mannen, men når han drar oss så langt ned i driten er det på tide å gjøre noe. Han er alt for sta til å forandre måten å spille fotball på, derfor må han vekk. Om Rafa fortsetter neste sesong også, frykter jeg at vi faller ganske bra ned i driten.

Hva resten av sesongen angår, så tviler jeg på at vi tar noen som helst 4. plass. Jeg håper inderlig vi gjør det, men vil ikke overraske meg om vi havner på 6. plass. Måten vi spiller fotball på gjør at det er ingen garanti for 3 poeng i noen kamper. Til og med på Anfield, mot Blackburn, var det på hengende håret at vi fikk 3 poeng, på grunn av Reinas redning mot slutten. Tror vi kommer til å tape flere kamper denne sesongen, spesielt borte, og 4. plassen kommer til slutt til å være borte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...