Hyperio Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg ble faktisk mer optimistisk av å lese innlegget ditt. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 cmyrland, det som er det ironiske oppi alt dette er at dersom vi hadde rundspilt Wigan og tatt en trepoenger så hadde halleluja-stemningen stått i taket her inne. "Krisen over", "Rafa vet hva han gjør", osv. Det er fascinerende å se hvordan alt kan snu i løpet av èn (møkka)kamp. Faktum er at før Wigan kampen hadde vi spilt nokså solid. Vel glitret det ikke med prestasjoner som i fjorårsesongen, men vi kontrollerte hvertfall kampene greit. Det som kan redde oss nå i sluttspurten er om Torres og Gerrard endelig kommer i slag, for bakover så er det som oftest solid. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Renspikket bullshit Poco, vi har langt ifra friskmeldt noe som helst etter en seier. Faktisk var vi ubeseiret ganske lenge i serien før denne kampen, var ikke mange som friskemeldte hverk laget, rafa eller gerrard. .... Bestod oppkjøring i dag!!!!! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Da holder jeg meg av veien de neste 5 årene. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi spilte som en gjeng potetsekker mot City, altså kampen før Blackburn Poco, det er ikke lenge siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Overoptimistisk post cmyrland. Lucas er grei fordi han har "gode" statistikker? Se hvilke type baller han slår. Bare bakover eller kort til nærmeste og upressede lagkamerat. Så fort han er over midten slår han den bort eller lager frispark i mot. Det er oppriktig den dårligste Liverpool spilleren jeg noensinne har bevitnet ila mine vel 15+år med engelsk fotball og det inkluderer spillere som Josemi og Diao. Lucas er min helt. Håper han får kapteinsbindet etter Gerrard <3. Vurderer å opprette en facebookgruppe for å støtte gutten, med tittelen; Lucas4eva Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ----Reina---- Johnson-Kyrgiakos-Agger-Insua ----Mascherano---- ---Aquilani--Gerrard--- Babel----------Riera ----Torres---- Disse vil jeg se på banen i morgen. Muligens med Carragher inn for Kyrgiakos eller Agger. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 ----Reina---- Johnson-Kyrgiakos-Agger-Insua ----Mascherano---- ---Aquilani--Gerrard--- Babel----------Riera ----Torres---- Totally agree! Er vel bare å slenge opp en kamptråd, for min del trengst ikke et utfyllende førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Overoptimistisk post cmyrland. Lucas er grei fordi han har "gode" statistikker? Se hvilke type baller han slår. Bare bakover eller kort til nærmeste og upressede lagkamerat. Så fort han er over midten slår han den bort eller lager frispark i mot. Det er oppriktig den dårligste Liverpool spilleren jeg noensinne har bevitnet ila mine vel 15+år med engelsk fotball og det inkluderer spillere som Josemi og Diao. Har sett mange fine pasninger av Lucas denne sesongen, spesielt fremover langs bakken mellom leddene. Jeg er kanskje ikke Lucas' største fan, men å kalle han dårligere enn folk som Josemi og Diao faller på sin egen urimelighet. Lucas dominerer jo ofte i kamper vi møter bedre lag. Han har blant annet gjort det veldig bra i de siste to kampene mot dere. Tror fortsatt Lucas kan bli bedre. Selv om statistikk ofte skjuler sannheter, er det likevel imponerende å være den spilleren som har avlevert flest pasninger, og har tredje-mest suksessfulle taklingsforsøk. Edit: Og han ligger på sjetteplass i Liverpool.no sin spillerbørs, og de kan ikke akkurat sies å være store fans av Lucas. Endret 10. mars 2010 av OKMarius Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Lucas er min helt. Håper han får kapteinsbindet etter Gerrard <3. Vurderer å opprette en facebookgruppe for å støtte gutten, med tittelen; Lucas4eva Har ikke FB, men kan gjerne lage meg en konto for å være med i den gruppen. :!: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Wow, noen ganger blir jeg regelrett sjokkert over mangelen innsikt og evne til å vurdere spillere. Lucas er og blir for dårlig for PL, ikke bare Liverpool, men for PL. Samtlige på midtbanen til Wigan er av en høyere klasse. Addecoliga spiller. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Lucas er min helt. Håper han får kapteinsbindet etter Gerrard <3. Vurderer å opprette en facebookgruppe for å støtte gutten, med tittelen; Lucas4eva Har ikke FB, men kan gjerne lage meg en konto for å være med i den gruppen. :!: What? Ikke facebook? Hvordan klarer du å følge med hva som skjer rundt deg? Men slenger meg på Lucas suger og holder 2.div nivå. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Og så er det ikke med måte på hvor ille alt er når united-fans skal kommentere Liverpool-spillere heller, da. Dere blir jo som en gjeng Davy Wathne-kloner til tider. Litt Opta-statistikk: Tacklers Team Tackles Success rate Mascherano Liverpool 127 83% Thomas Wigan 127 76% Palacios Tottenham 113 74% Lucas Liverpool 111 67% Muamba Bolton 105 67% Passers Team Passes Accuracy Fabregas Arsenal 1643 80% Mascherano Liverpool 1576 82% Lucas Liverpool 1464 84% Terry Chelsea 1454 88% Huddlestone Tottenham 1424 80% Selvfølgelig sier ikke statistikken noe om hvor han sender pasningene, eller hvor ballen havner etter en takling, men når du har den nest høyeste pasningssikkerheten og fjerde beste taklingssikkerheten i Premier League er du ikke "for dårlig for PL". Lucas har potensiale og arbeidsvilje. Han kommer nok ikke til å bli en maestro som Alonso eller dynamo som Gerrard, men at han er for dårlig for PL er et helt håpløst utsagn. Lucas er en kriger som ikke gjør de store, fancy tingene og blir derfor ganske usynlig til tider. det er ikke hans feil at Liverpool har gjort det dårlig i år. Hele laget har gjort det dårlig og har vært helt på sparebluss pga skader i lange perioder. Liverpool har for tynn stall, og har fremdeles for få strenger å spille på, men det er ikke Lucas sin feil. Jeg tipper at vi får se et annet Liverpool og en annen Lucas resten av sesongen, så lenge vi unngår flere langtidsskader. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg synes Lucas har blitt kommentert så mye at jeg er lei hele greia. Forventer ingenting av ham lengre og jeg ser heller ikke at fyren har noen fremtid i Liverpool. Jeg forventer imidlertid at Gerrard viser at han er kaptein og stepper frem når det trengs, for slik ting er nå kan godt Reina overta kapteinsbindet. Kan ikke få sagt hvor skuffa jeg er over Gerrard i år. Forøvrig så er det utrolig deprimerende å se United vinne 4-0 mot Milan på hjemmebane (7-2 totalt), mens jeg gruer meg til et mulig poengtap på mandag, og ser littegrann frem til en 1-0 seier i morgen. Shame at vi taper 2-1 på Anfield da. Etter å ha scoret først. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Sees om halvannen uke. Endret 10. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ja, håper "verdens beste" midtsopperpar spiller. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gleder meg til å terrorisere deg spesielt Smågal. Om du ikke blir utestengt i frustrasjon, blir jeg det for provosering. Gleder meg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det eneste som kan ødelegge denne sesongen for meg er tap mot Liverpool igjen. Det tror jeg faktisk ikke at jeg tåler. Jeg gruer meg faktisk helt VILLT til kampen. Det gjorde jeg faen meg ikke noen av de 3 siste gangene, gledet meg som faen. OT-kampen i fjor drepte meg inni, drepte meg. Kommer til å bli noen vanskelige timer før kampen. It's on bitches. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Gleder meg bare enda mer. Torres hattrick og vidic rødt kort, ferdinand får strekk i lysken i løpsduel med Torres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå