Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Plessis skal ikke fornye.

Jeg syns tildels at vi kan selge Kuyt, samtidig er det greit å beholde ham som backup. I fjor ville jeg beholdt ham for alt i verden, store kontraster får en si.

Nye Vinger er jeg for, eventuellt litt omskolering av backer. Faktisk tror jeg både Insua og Johnson kunne gjort en bedre jobb som vinger enn dem som er der i dag. Uansett ville jeg ikke hatt det som permanent løsning.

Vi sliter på mditbanen, jeg vil se ann Aquilani på samme måte som jeg vil se ann Rafa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i en del av punktene du lister opp Game. Selv om jeg mener at Lucas kan utgjøre en god backup for Mascherano i den defensive rollen. Bedre vinger med offensive og kreative kvaliteter som kan skape ting alene, samt en mer stabil backup for Torres er jeg helt enig i at vi trenger.

Lenke til kommentar
Er forøvrig uenig at vi bør selge Lucas, med mindre vi får mye penger for han.

Logisk brist advarsel *lyse rød*.

Om han ikke er god nok på trening så lurer jeg på hva Rafa tenker siden han brukte nesten to hundre millioner på ham.

-"-

Gjentar meg selv: Noen av dere i Liverpool tråden som har lyst til å samarbeide om en felles kamptråd vedrørende oppgjøret: United - LFC som går av stabelen om noen få uker?

Lenke til kommentar

Flott gutta, da samarbeider dere om Liverpool delen så tar jeg meg av United delen. Kampen går av stabelen om to uker i morgen, så det er ikke lenge til nå. Send meg innholdet deres på PM når dere er ferdig, så ordner jeg den grafiske biten. Skadenyheter og tropp må vi naturligvis oppdatere dagene før kickoff, men det øvrige innhold skal vi klare å få på plass ila uka.

Blir bra! :)

Lenke til kommentar
pkt. 4: Ny kant(er). Om Liverpool er raket for transfermiddler bør middelmådigheter som Riera, Babel og Kuyt vurderes som salgsobjekter og 1stk kvalitet kommer inn.

Da blir det for lite dekning. Kuyt er ikke noen superspiller men han er helt grei, egentlig har han vært blant Liverpools beste i år, uten at det sier all verden. Når det gjelder Babel og Riera er jeg derimot enig.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
- Dessverre sier spesialistene at jeg mister slutten av denne sesongen, men jeg har elsket hvert minutt i United-trøya, og det vil hjelpe meg i rehabiliteringen. Jeg er fast bestemt på å komme tilbake til starten av neste sesong i toppform, sier Owen.

Spy.

--

His hamstrings mean he has no pace, Owen! Owen!

He wants to play for bacon face, Owen! Owen!

He left the reds for sunny Spain and barely even got a game, Michael Owen he´s injured yet again.

Lenke til kommentar

Forundrer meg ikke om Owen blir i United som en eller annen trener. Ikke mye annet en retard fyr som kun har spilt fotball kan gjøre med resten av livet sitt. Enten det eller å guide folk rundt på OT. I beste fall blir vel disse fotballspillerene ekspertkommentator på SKY.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Owen og Redknapp sammen igjen i Sky-studio. Tatt seg ut.

V Congratz guttorm :)

De nada.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...