Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil heller ha Aquilani (om han noen gang får tillit) som hengende spiss. Det jeg har sett av han tidligere er at han ikke er spesielt god til å jobbe tilbake. Jeg tror også at dette er hovedgrunnen til at Lucas foretrekkes. Macho defensivt anker med Gerrard like foran, og Aquilani som hengende spiss kunne vært spennende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

- Jeg vil spille for Liverpool

Er det noe håp?

Ikke noe nytt dette her da, Tyrker'n sa det samme før nyåret, men ble ikke noe kjøp i vinter.

Håper forøvrig at Aquilani får spille fra start(og kanskej en HEL kamp, oh what a dream) på mandag, selv om Lucas har blitt bedre i d siste.

Kamptråd anyone?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Må være en grunn til at Aquilani ikke får spille, kansje han rett og slett ikke er god nok på trening? Kansje Benitez ønsker å stille sterkt deffansivt, nekter å tro det er bare pga knokkel kamp.

Anyways, lagutaket overlater jeg til dem som ser de på trening. Plager meg egentlig mer at Kelly og Pacheco ikke har fått prøvd seg mer i det siste.

Lenke til kommentar

Vell, det er mange dyrere spillere som har floppet helt og totalt. Jeg sier ikke at Aquilani er en av dem, men muligheten er der selvfølgelig+ at han faktisk er Italieno.

Kamp form, og form generelt. Er vell ikke bare antall kamper det står på.

Lenke til kommentar

Paul Tomkins hadde et interessant poeng: Rafa foretrekker tøffere/sterkere spillere for å krige til seg poeng når de er i denne situasjonen, og Lucas har (i følge statistikkene) vært en ganske habil spiller i denne perioden. Altså er Rafa redd for at en midtbane med Aquilani blir for veik når laget ikke har go-formen inne.

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor han ikke får prøve seg en gang i blant, i det minste som innbytter.

Lenke til kommentar

Liverpool hadde vært mye giftigere med kantspillere av kvalitet.

pkt. 1: Lucas må bort.

pkt. 2: Aquiliani har vært forferdelig sålangt, men er i det minste langt mer kreativ og har et potensiale Lucas ikke har. Ingen hensikt å bruke både Macherano og Lucas uansett, så like greit å prøve italieneren i noen kamper nå. Temposvakhetene hans blir ikke bedre av å ikke få tilpasset seg spillestilen via kamptrening...

pkt. 3: Ny venstreback

pkt. 4: Ny kant(er). Om Liverpool er raket for transfermiddler bør middelmådigheter som Riera, Babel og Kuyt vurderes som salgsobjekter og 1stk kvalitet kommer inn.

pkt 5: Ny spiss. Dere har bare en goalgetter på topp. N'gog er med all respekt å melde ekstremt begrenset. Kommer aldri til å bli god nok.

pkt 6: Ny manager.

Liverpool har delvis grunnmuren, men mangler piffen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool hadde vært mye giftigere med kantspillere av kvalitet.

pkt. 1: Lucas må bort.

Agree

pkt. 2: Aquiliani har vært forferdelig sålangt

Her tar du i, Josemi var forferdilig, Aquiliani var vår beste spiller mot Tottenham blandt annet. Han kommer seg.

pkt. 3: Ny venstreback

Aurelio og Insua holder spør du meg.

pkt. 4: Ny kant(er). Om Liverpool er raket for transfermiddler bør middelmådigheter som Riera, Babel og Kuyt vurderes som salgsobjekter og 1stk kvalitet kommer inn.

Så enig at det gjør vondt i nyrene mine. Dog blir trist å selge Kuyt, mannen kan jo brukes som alt. Kan beholde en av de tre, trenger ikke å gjøre troppen tynnere enn den er.

pkt 5: Ny spiss. Dere har bare en goalgetter på topp. N'gog er med all respekt å melde ekstremt begrenset. Kommer aldri til å bli god nok.

Ny spiss har vært øverst på lista lenge. Helst type powerhouse.

Usannsynlig drygent å ha to mandagskamper på rad. Samt at verken city,villa eller tottenham spiller denne helgen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vi trenger en ny venstreback ja. Jeg liker Aurelio, men han er desverre alt for mye skadet, og bør ikke få tilbud om ny kontrakt av den grunn. Vi trenger en ny back som er minst like god som Insua, helst bedre.

Er forøvrig uenig at vi bør selge Lucas, med mindre vi får mye penger for han. Tror fortsatt han kommer til å bli bedre, og han er grei backup for Mascherano. Riera og Kuyt er bra spillere å ha i troppen, men Babel vil jeg ha bort. Degen, Spearing og Plessis kan også selges billig.

Mest av alt vil jeg ha en lynrask og teknisk ving. Vi har egentlig ikke hatt en ving i verdensklasse siden John Barnes, og delvis McManaman. Kewell var det i Leeds, men måtte selvfølgelig slite med skader hos oss. :(

Endret av OKMarius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...