Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sagt det før og sier det igjen: Syns han skal la Sammy do the talking fremover jeg. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kvaliteten på postere i denne tråden har virkelig gått til faen. Smågal har gått fra å være noenlunde saklig til en som bare poster drit uten innsikt oppfulgt av fjortispråk. Jefecito, Termo o.l hvor er dere ? Jeg er her. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kvaliteten på postere i denne tråden har virkelig gått til faen. Smågal har gått fra å være noenlunde saklig til en som bare poster drit uten innsikt oppfulgt av fjortispråk. Jefecito, Termo o.l hvor er dere ? Jeg er her. Beklager <3 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Du har selektiv hukommelse Smågal, det var nemlig Rafa som startet "feiden" med Sam Allardyce. http://www.youtube.com/watch?v=oREUXbJ3SBo HØR HØR Som Smågal påpeker er Rafa sin versjon av dette at bevegelsen var en reaksjon på måten frisparket ble utført. Du kan velge å ikke tro på dette, men da er det i tilfelle ord mot ord. Dessuten var det vel egentlig Allardyce som startet det hele da han var manager for Newcastle. Er det du som har selektiv hukommelse? Hyrlen: Hvilke managere har Benitez nektet å ta i hånden? Kommer faktisk ikke på noen slike situasjoner akkurat nå, bortsett fra Mourinho? Og der var vel begge parter medvirkende. Endret 1. mars 2010 av Termo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skal man feire Mikke Mus-cupen også nå? Jepp! Champis til taket i går. Nå går vi for "The Treble". Må bare finne en obskur tittel å erstatte FA-Cupen med (Siden vi ikke er med der....), samt ryke ut av CL for deretter å delta i CL-Light så har vi The Treble! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 samt ryke ut av CL for deretter å delta i CL-Light så har vi The Treble! Det skulle dere nok ha tenkt på tidligere Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sam Allardyce er en mye mer respektert manager enn Rafa noengang vil bli i England. Syntes på ingen måte Rafas kommentar var "konge," den var respektløs og uappetittlig - litt som fyren selv. Hadde Liverpool spilt god fotball hadde den i det minste vært korrekt, men når Blackburn var spillemessig på høyde (om ikke bedre) faller hans ord på egen urimelighet. Du må jo kødde. Så du ikke goallen til Gerrard i går? Oset jo bare VERDENS-klasse og seriøst gru dere til vi rævbanker dere på OT. Torres viser Rooney hvem som er Englands beste spiss. No wait. Best i VERDEN. Nei, jeg har ikke så veldig mye til overs for Rafa for tiden. Både fotballmannen og personligheten Benitez synes jeg fremstår som en relativt kald fisk til tider. Skulle ikke forundre meg om han havner i flere unødvendige kontroversjer med andre managere i løpet av sesongen. Grunnet en filleting som i hvertfall jeg driter i. Satser på at (yeah, it will happen) Kuyt får slappe av i noen kamper nå. Så kun andreomgangen mot Blackburn og der var han fryktelig. Dør etter å få se Babel spille i flere kamper på rad med Torres som makker på topp i en 4-4-2 eller bak Torres i en 4-2-3-1. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 samt ryke ut av CL for deretter å delta i CL-Light så har vi The Treble! Det skulle dere nok ha tenkt på tidligere Crap!! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når det kommer til gestuleringen:http://www.youtube.com/watch?v=2jw2QyXGgrY http://www.youtube.com/watch?v=aHrKGBXaMog&feature=related Ikke kødd med denne mannen: http://www.youtube.com/watch?v=4Vtjf4SWr2E For han har skills: http://www.youtube.com/watch?v=ahujcbEGyM4 Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Agger forlot Anfield på krykker i går. Hva er det som skjer med den mannen? Mulig han burde prøve seg i en mindre fysisk tøff liga. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Be ham ta med seg Aurelio while he`s at it. Var vist støt skade i kneet, kraftig opphovnet og greier. Skrtel og Agger ute er jo bare greate.... Once agian, nice to have the Greek. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Skaden til Agger skal ikke være alvorlig og han er aktuell til å spille landskamp for Danmark på onsdag. Så vidt jeg har forstått var det bare snakk om en smell han fikk i går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ''Liverpool have confirmed Martin Skrtel will not require surgery on a broken metatarsal in his right foot – but the defender is expected to be out of action for up to eight weeks'' Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 ''Liverpool have confirmed Martin Skrtel will not require surgery on a broken metatarsal in his right foot – but the defender is expected to be out of action for up to eight weeks'' Men hva i heiteste er det med liverpoolspillere og brudd i metatarsalen? Agger var jo ute i evigheter pga det, samme med Alonso. (Forrige sesong, eller er det allerede to sesonger siden?) Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Gotta love it. Men vi har jo Kyrgiakos. Endret 2. mars 2010 av Attityd Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Gotta love it. Men vi har jo Kyrgiakos. Er Degen skadd igjen, btw? Siden Masch spilte høyreback sist? Carra og Kyrgiakos er jo kurant i midten, selv om man ikke nødvendigvis får startet så mange angrep bakfra med den duoen. Synes forøvrig noen unggutter burde få prøve seg litt nå. Martin Kelly feks. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Danny Deg er ikke skadet nei, bare vraket. Hyggelig(og merkelig) at alle kom helskinnet gjennom landskampene Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pache bygger kropp i trenings studioet, det liker vi Faen det skal bli digg å ha ham fast på førstelaget, mange Liverpool supportere er ikke klar over hvor god denne gutten er. Frisparka er bare benner Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg tror heller mange mener han er så mye bedre enn hva han er pdd. Veldig få som ser reservelaget og sikkert mange som leser gode ord om han på .no og automatisk blir han den neste Fabregas eller noe. Det er det jeg har inntrykket av. Potensiale er der utvilsomt, men det er - mildt sagt - et stort skritt å gå fra reservene til noenlunde fast plass på førstelaget. Håper likevel han får sjansen snart. Er nok en av de mest lovende på reservelaget vårt siden Insua spilte der. Ikke misforså meg heller, jeg har stor tro på gutten, irreterer meg bare litt over at folk forventer så mye uten å sett ham spille mer enn noen få kamper som sub, og noen i preseason. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg har ivertfa sett ham i en del reservelagskamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå