Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sam Allardyce, manager for Blackbun Rovers: "They've got Gerrard and Torres, that is the difference between them and us." Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Håper han ikke var på gråten. =) Rafa-Attack! Feel his Rant! http://www.metro.co.uk/sport/815249-rafa-benitez-rants-at-sam-allardyce-after-torres-seals-win Hoff,syns Rafa skal la Sammy ta seg av pressekonferansene jeg. Endret 1. mars 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Poenget mitt var det økonomiske aspektet ved CL. Synes nå Blackburn var heldig med straffen også jeg. Motstanderene hadde sikkert 20 sånne mot oss i fjorårs sessongen, og ingen av dem ble straffe. Men når har jo Alan Wiley aldri likt oss nevneverdig. Endret 1. mars 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ser vi har hentet "englands største talent" i Raheem Sterling. Litt fakta om han Her. Likeeeeee det. Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ser vi har hentet "englands største talent" i Raheem Sterling. Litt fakta om han Her. Likeeeeee det. Yay! Enda en som blir fucked av juniorsystemet til Liverpool! (Jeg sier dette fordi dere henter vel 20 juniorer i året, og en av dem slår igjennom hvert femte år) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Yay, enda et ubrukelig innlegg fra deg. Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Blir spennende å følge ham ja Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ahh, verdens beste talent. guttorm, et spm; Forsvarer du Benitez? Det er da vitterlig spanjolen som kommer dårligst ut av munnhuggeriet med big Sam - er du ikke enig? Rafa kaster stein i glasshus når han kritiserer og er nedlatende ovenfor spillestilen til Blackburn med å hevde at "barca ønsker å kopierere deres spillestil." Liverpool spiller ikke akkurat flying fotball selv og var visstnok ikke bedre enn Blackburn på søndag. Han er ikke i en posisjon til å være nedlatende ovenfor noen. Smålig fyr. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Synest kommentarene til Rafa var konge. Hvem i helvete bryr seg om sam, løpegutten til SAF uansett? Ahh, verdens beste talent. Rette ræva som spydde ut noe om smålig nettopp Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sam Allardyce er en mye mer respektert manager enn Rafa noengang vil bli i England. Syntes på ingen måte Rafas kommentar var "konge," den var respektløs og uappetittlig - litt som fyren selv. Hadde Liverpool spilt god fotball hadde den i det minste vært korrekt, men når Blackburn var spillemessig på høyde (om ikke bedre) faller hans ord på egen urimelighet. Du la det opp på et sølvfat med "englands største talent" bemerkelsen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Sam Allardyce er en mye mer respektert manager enn Rafa noengang vil bli i England. Syntes på ingen måte Rafas kommentar var "konge," den var respektløs og uappetittlig - litt som fyren selv. Hadde Liverpool spilt god fotball hadde den i det minste vært korrekt, men når Blackburn var spillemessig på høyde (om ikke bedre) faller hans ord på egen urimelighet. Du la det opp på et sølvfat med "englands største talent" bemerkelsen. Nå skal ikke du snakke om andre managere som er respektløse og uappetittelige når vi ukentlig hører munndiareen til Ferguson. Blackburn var visstnok heldige som fullførte kampen med elleve mann, to burde vært utvist sies det, jeg så ikke kampen. Noen andre som ser for seg Ferguson etter kamp her om det var hans eget lag? Oh the horror Sam kom så vidt jeg vet med negative kommentarer til Rafa før kampen, akkurat som han gjor i fjor, og da blandet ferguson seg inn også. Søte uspiselige guttungene. La opp på et sølvfat? Jeg satt det faktisk i hermetegn (") fordi det er en ganske oppbrukt linje å bruke "englands største talent" "verdens største talent" osv, når det blir brukt om nye unggutter hver uke. Poenget var at vi har hentet et stort talent foran nesa på dere, arsenal mfl. Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 guttorm, et spm; Forsvarer du Benitez? Det er da vitterlig spanjolen som kommer dårligst ut av munnhuggeriet med big Sam - er du ikke enig? Har ikke sett noe munnhuggeri jeg. Eneste jeg tok stilling til var om det er riktig eller ikke å prioritere CL fremfor ligaen pga den øknonomiske gevinsten det gir. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) SAF er for ofte kritisk ovenfor dommerstanden, men sjelden eller aldri ovenfor managerkollegaer eller andre klubber. Etter hvert bidige tap mot antatt svakere motstand hører du skryt av motstanderen i hans analyse - Rafa derimot fornekter seg ikke. Uansett om Liverpool skapte nada og spilte som en sekk med dritt hadde Liverpool "chances and controlled the game" etterfulgt av en ironisk bemerkelse. Ser dere det ikke selv? Jeg syntes det er hysterisk. Ingen her som hevder at Sir Alex er et perfekt glansbilde for sporty modellen, men han er langt mer taktisk på pressekonferanser enn Rafa. Dessuten har han faktisk bygd seg opp et godt navn og re som gjør at han kan si litt mer enn hva endel andre kan. Han er tross alt den største legenden i engelsk fotball gjennom tidene, uansett om vi snakker spiller eller manager. Det er en grunn til at alle managere i ligaen ser opp til, liker og respekterer Sir Alex. Han har alltid beskyttet kollegaer i pressen og er som en far for flere av de unge (jf også tidligere elver som pdd Bruce og Mcleish feks) som kommer inn - noe flere av dem har uttalt selv. Du har selektiv hukommelse Smågal, det var nemlig Rafa som startet "feiden" med Sam Allardyce. http://www.youtube.com/watch?v=oREUXbJ3SBo HØR HØR Endret 1. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Dette blir dobbelt norsk Uansett hvor kjedelig det er å høre etter kampen vi ikke har greid å avgjort, at vi hadde sjanser å kontrollerte kampen så er det ren fakta for pengene. Vi har bare vært for dårlig foran mål. At du synest det er hysterisk får være din sak. Nei det er ingen som har hevdet at han er et glansbilde for managere i England. Men for meg er det ironisk at det er fra akkurat united-leiren det smeller fra, når de har den værste selv. e: Hahahaha, det er SVAKT å grave frem videoen til der de angriper Rafa fordi han tydeligvis illustrerte med hendene at kampen var over. Hvem FAEN vet hva ham mente med det? Konspirasjonsteorier. Her var det snakk om et mål som vart scora på frispark rett før han gjorde det. Rafa ville ha det utført på en måte, mens spillerene gjorde det på sin egen måte, som viste seg å funke. Så jeg vil si han gjorde det for å fortelle gutta at de ikke skal gjøre slike drastiske bestemninger selv når det er noe annet de har øvd på på treningsfeltet. Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Latterlig å se Alex sitte å manipulere pressen på det vist Game. De biter på hver gang. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Så jevne kamper der motstanderen har like mye eller t.o.m overvekt av spill og sjanser er å kontrollere kamper? Det er ikke fakta, det er feil. Det er en vesentlig forskjell på det Smågal, selv om jeg ikke har forhåpninger om at du skal se det selv. Edit: Hahaha du tror faktisk på den unnskyldningen? Selvfølgelig var "axen" for å illustrere at nå er kampen slutt. Endret 1. mars 2010 av The Game Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) For først å svare enkelt. Nei det er ikke å kontrollere kamper og ja det er en forskjell. Men går ikke ann å blande all røra i ett og si det samme om alle kamepene. Noen kamper har vi vært dårligere, da har vi hørt at vi hadde sjanser til å avgjøre kampen men greidde ikke det. Når vi har vært best og likevel ikke avgjorde den hadde vi sjanser og kontrollerte den, men fortsatt for tafatte forran kassa. Han sier det faktisk veldig enkelt, men likevel rett etter de fleste kampene. Vi er sikkert like drittlei av å høre det vi også, det har vi sagt selv flere ganger, men likevel er det ikke bullshizzle. Vi må bare fokusere på neste kamp osv osv. Ja, vi må faktisk det. e: hahahahaha, right back at ya. Tror du på det?.. Ja selvføgelig, din jobb er å sette Liverpool i dårligst mulig lys. Endret 1. mars 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Kvaliteten på postere i denne tråden har virkelig gått til faen. Smågal har gått fra å være noenlunde saklig til en som bare poster drit uten innsikt oppfulgt av fjortispråk. Jefecito, Termo o.l hvor er dere ? Benitez er kanskje den mest respektløse manageren i England. Å da tenker jeg ikke kun på gestikulering på sidelinjen. Han angriper enkeltspillere og managere i tid og utide. Etter gårsdagen skriker han over at et lag som Blackburn må spille på sine premisser? Det er en grunn til at man aldri hører skryt og heder i retning Benitez fra managerkolleager i Premier League. Bare angrepet på Sir Alex viser jo hvor forbanna latterlig den mannen er. Evt de gangene han har nektet å ta andre managere i hånda. Ellers har han brukt fansen mot eierene opptil flere ganger. Om det er noen som manipulerer noen, så er det Rafa som manipulerer dere. Isteden for at vreden går mot en manager som har hatt tonnevis med penger i nevene, går den mot eierene. Nå sier ikke jeg at eierene ikke har gjort noe galt, det har de definitivt. Men I alle andre klubber ville Benitez vært sparket FØR tiden han kunne klage over for lite transferbudsjett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hvilke gestikuleringer på sidelinjen? Og dere skal ikke rope høyt om angrep på andre fra egen manager. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Rafa har alt for dårlig Engelsk til å angripe andre managere. Han blir alltid misforstått, og får ikke frem poengene sine skikkelig. Jeg synes han burde gå tilbake til å være den beherskede, rolige manageren han var kjent for å være i Valencia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå