Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med seieren Verdens beste lager er vi et stykke unna. Det er bare å se på dekningen vi har på backene, pluss at jeg mener at vi fremdeles mangler en ordentlig god reservespiss. Pengesituasjonen er fremdeles uklar, så jeg tror LFC-supportere tjener på å være ydmyke en stund framover nå. Dette er i alle fall min mening, folk får mene hva de vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Skal man feire Mikke Mus-cupen også nå? Koslig for United da. ^^ Verdens beste-deal'n er jo bare United-barna som ytrer seg om(angånde Liverpool) så skjønner ikke hvorfor du skal drive med preemtive strike, Game.(henger ikke på Kopforum jeg da, så kan ha hendt at jeg har ''misset'' noe) Angående Liverpool så har laget altfor liten stall enda, bare se på benken vår, er jo et trist syn i enkele tilfelder. Sa det før jul at jeg\Liverpool kan tåle å ikke delta i CL neste sesong(lurer på hvor mange united-fan kan si det samme.^^) Edit: den siste setningen var ikke veldig seriøs da,men hey, det vakke din første heller. ) Endret 28. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Han har vel ikke noe bedre å gjøre på, tror The Game fryder seg hver gang LFC lider på en eller annen måte. Angående lidelse: - Vi har fire eller fem spillere med blødninger, og Maxi har knottemerker, utdyper manageren. Artig kamp, bare å lese artikkelen gir meg frysninger... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Verdens beste har vi herfra. At du har selektiv hukommelse, vel det kan ikke vi klandres for. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Etter CL-05 da eller? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Feil. Det er vi som holder på nå, men det er kun for å bevise at vi hadde rett og dere feil når "verdens beste" verserte i denne tråden på sitt verste. United var så evig mye mer avhengige av Ronaldo og Liverpool "var der oppe" nå. Dette var IKKE bare for en sesong blablabla. Feirer heller ikke CC trofeet nevneverdig, men det er klart jeg blir kjempeglad når klubben i mitt hjerte vinner såkalte "major hounors" uansett hvor betydningløs cupen er. Det heller ikke slik at Liverpool har stilt unggutter i turneringen, de var bare ikke gode nok til å komme til Wembley. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Etter CL-05 da eller? Verdens beste keeper, verdens beste midtbane, verdens beste lag kollektivt. Du får selv ta deg en tur ned memorylane. Sjekk gjerne ut postene tiden etter Cl-05 også ja. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Sa det før jul at jeg\Liverpool kan tåle å ikke delta i CL neste sesong(lurer på hvor mange united-fan kan si det samme.^^) Edit: den siste setningen var ikke veldig seriøs da,men hey, det vakke din første heller. ) Jepp, men jeg kommenterer den likevel. Dere tåler ikke å havne uten for CL rent økonomisk, så du tar feil. United rykket ned på 70-tallet og hadde fortsatt langt flere tilskuere på hjemmekamper en noe annet lag, inkludert Liverpool, i toppserien. United har flest supportere og derfor har "vi" flest av ulike slag også. Fra Red Army til den lokale medganssupporteren. Men who gives a fuck, de bidrar med penger i klubbkassa og derav sportslig suksess. Liverpool FC hadde drept for våre "medgangssupportere" De fleste Liverpool supportere i Norge og ellers i europa har røtter fra 70-80talls perioden. At Liverpool supportere i Norge ofte omtaler United-supportere som gloryhunters er derfor EKSTREMT vittig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Penger får vi nok tak i,så det bekjymrer meg meget lite over igrunn. Hyrer Gordon Gekko.^^ Du som tok ibruk betegnelsen ''medgangsupportere'', ikke jeg. Endret 28. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da hyrer jeg MacGyver for å etterforske Gekko. Mac'ern taper aldri. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, men jeg kommenterer den likevel. Dere tåler ikke å havne uten for CL rent økonomisk, så du tar feil. Alikevell blir Benitez "hetset" for å satse for tungt på CL turneringen år etter år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, men jeg kommenterer den likevel. Dere tåler ikke å havne uten for CL rent økonomisk, så du tar feil. Alikevell blir Benitez "hetset" for å satse for tungt på CL turneringen år etter år. Jeg ser ikke poenget ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Da hyrer jeg MacGyver for å etterforske Gekko. Mac'ern taper aldri. En selvlagd lasso ut av hyssing,frimerker og et bananskall kan gjøre nada mot økonomisk kløft og en ung Charlie Sheen som backup Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det er der zu tar feil Daniel. Hoho, den var "kløver" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Den der Ga me ingenting. Muligens litt mindre ''kløver''(men ikke lett å jobbe med) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jepp, men jeg kommenterer den likevel. Dere tåler ikke å havne uten for CL rent økonomisk, så du tar feil. Alikevell blir Benitez "hetset" for å satse for tungt på CL turneringen år etter år. Med mindre man vinner CL så har det ikke noe å si hvor langt man kommer med tanke på fremtidig deltakelse. Dersom man prioriterer CL fremfor PL, risikerer man å ikke få spille CL neste år. Det er riktignok ikke derfor dere ikke klarer 4. plassen i år. I år er dere ikke gode nok. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Var ikke helt i min klasse, men ikke så verst. 1-1 skal du få. Da var jeg ferdig med min søndags runde i TIA tråden for denne uka. God Natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Var ikke helt i min klasse Var nok over din klasse ja(igjen^^) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Aaah.. Kommer hjem fra en deilig skihelg og ser Gerrard on fire og Torres tilbake i start og til sitt samme gamle, og bare sånn i tillegg tar Northug gull. Deilig. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Medgangssupportere Neida. Over til sakens kjerne: Føler at det er min plikt å skriftlig bemerke at dere vant en nokså heldig seier mot Blackburn, skal man tro KP og div statistikker. Altså, dere hadde "marginer" i en jevn kamp. At Reina er dyktig har ingenting med å være "heldig" å gjøre. Blackburn er heldige som fullfører med 11-mann. Seieren var fullt fortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå