guttorm Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er rimelig trøtt av disse søndagskampene nå, ser ikke ut til å bedre seg heller. Tror det bare er 3 lørdagskamper igjenn ut sessongen. Oh, the hangover! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kamptråd noen av dere som er så flinke? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Under en mnd til Man Utd - Liverpool (21.03) og jeg lurte på om noen her inne var interessert i å samarbeide om en kamptråd med undertegnende? Gjerna ila de nærmeste par ukene, så kan vi heller legge ut tropp/skadesitusjon ect når den tid kommer. Ta kontakt på PM. Jeg syntes det hadde vært knall i alle fall. Hva syntes dere? http://www.youtube.com/watch?v=ne7fPpxAnuM (PS: Tråden ville da bli lagt i en nøytral kategori) Endret 26. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det hadde vært artig med en fellestråd ja. Med litt heit stemning :!: Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hoho, med 3 av 3 mulige skal det bli en fryd, om vi har slitt aldri så mye denne sessongen. Girer nok opp i 7 og en halv på gamle Trafford, just for the hell of it Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det hadde blitt en kamptråd i ordets rette forstand, The Game Jeg har ikke tid å diskutere med United supportere; faktisk så hadde jeg følt meg ganske skitten av å i det hele tatt dele en tråd med de. Det jeg prøver å si er at det er bedre å ta all diskusjon om kampen i denne tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Fuckings Tevez. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Dritt at vi ikke fikk hjelp av Chelsea.. Våre 3 neste kamper er mot Blackburn, Wigan og Portsmouth. Viktig at vi vinner alle tre helst med 2-3 mål, og får bygd opp selvtillit. Så venter United. City møter både United, Arsenal og Villa i løpet av de 4 siste rundene. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 ingen kamptråd for dagens kamp? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hva har skjedd med Liverpool kategori? Når Liverpool sliter, forsvinner liverpool supportere? Ifjor og året før det pleier det å være fullt av liv her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er vel mest pga vi venter på nye forumet skal bli ferdig,men joa,mistet et par aktive medlemer. Alko-Dan laget kamptråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1208500&st=0#entry15295904 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er vel mest pga vi venter på nye forumet skal bli ferdig,men joa,mistet et par aktive medlemer. Nytt forum? Hva har jeg gått glipp av nå? Trodde dette var det nye forumet... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hva har skjedd med Liverpool kategori? Når Liverpool sliter, forsvinner liverpool supportere? Ifjor og året før det pleier det å være fullt av liv her. Det at man til tider må trykke både 3 og 4 ganger for å få gjennom et innlegg gjør at jeg poster mye mindre, gjelder dette for flere er det ikke rart det blir lite poster utav det. working class hero: Han skrev venter på at det nye forumet skal bli ferdig. For meg så virker det langt fra ferdig enda. Endret 28. februar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Er vel mest pga vi venter på nye forumet skal bli ferdig,men joa,mistet et par aktive medlemer. Nytt forum? Hva har jeg gått glipp av nå? Trodde dette var det nye forumet... Jeg vil tro han mener at overgangen skal bli ferdig. Er mye tøv og vas nå for tiden som det jobbes med å bli kvitt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var noe sånt jeg trodde, men takk for hjelpen karer... og, ja forumet har litt problemer atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Teite Everton fuck's up again, elendige nisser. Både Chelsea og Everton skuffer oss Liverpool fan denne PL-Runden, så nå BØR Liverpool slå Blackburn,ellers ser det mørkt ut for CL-Spill neste år. Fuckings Tevez Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Hva har skjedd med Liverpool kategori? Når Liverpool sliter, forsvinner liverpool supportere? Ifjor og året før det pleier det å være fullt av liv her. Det at man til tider må trykke både 3 og 4 ganger for å få gjennom et innlegg gjør at jeg poster mye mindre, gjelder dette for flere er det ikke rart det blir lite poster utav det. working class hero: Han skrev venter på at det nye forumet skal bli ferdig. For meg så virker det langt fra ferdig enda. Tja, det skjedde før nytt forum kom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har merket nedgang i Liverpooltråden jeg å denne sesongen, og flere brukere har ''forsvunnet'' samt mangel på nye brukere. Blir ikke mye diskusjon her inne akkurat. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Har merket nedgang i Liverpooltråden jeg å denne sesongen, og flere brukere har ''forsvunnet'' samt mangel på nye brukere. Blir ikke mye diskusjon her inne akkurat. Her.. en ny i denne tråden. Har ikke godt å bra for klubben dette året, men er fremdeles like glad i klubben - det har jeg vært siden 1982! Y.N.W.A Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Medgangssupportere Neida. Over til sakens kjerne: Føler at det er min plikt å skriftlig bemerke at dere vant en nokså heldig seier mot Blackburn, skal man tro KP og div statistikker. Altså, dere hadde "marginer" i en jevn kamp. Hvorfor skriver jeg dette? Så jeg kan hente frem og referere til disse innleggene når dere til sommeren eller utover neste sesong (om det blir en god start) begynner å hevde at Liverpool er "verdens beste" igjen. Begynner å få mange referanser gitt Fikk ikke sett kampen, var opptatt med å se United vinne enda en turnering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå