Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du er fortsatt en fersking i forhold til meg, selv om du har flere innlegg i denne tråden. Og slutt med de patetiske hersketeknikkene dine og si ting rett ut heller. Ork å gå til angrep på medsupportere fordi de ikke deler samme syn som deg på alt.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Herregud...

Han er en fersking i forhold til meg i den forstand at jeg har vært aktiv i Liverpool-delen lengre. Det er langt i fra en hersketeknikk. Se på første side i tråden.

Fakta :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Selvsagt er det ikke det så lenge det er sant. Hvis Gerrard sier til Aquilani at han er en fersking på Liverpools midtbane, driver han da med hersketeknikker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
\

Kremt, vårt resultat var ivertfall bedre enn 3-1 :)

Kremt. Våre resultater var hvertfall bedre enn 0-0 :)

jepp, 0poeng kontra 1 poeng er mye bedre.

Syns du også skal søke på Gløs.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hmm,trodde United tapte borte mot City sist kamp jeg.

My bad^^

Men ja o-o er dårligere enn et 2-1 tap.

Det mente du ikke, påsan. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Hmm,trodde United tapte borte mot City sist kamp jeg.

My bad^^

Men ja 3-1 seier er dårligere enn et 2-1 tap.

Snodige greier det der. United tapte altså 2-1 i en kamp der Rooney, Carrick og Scholes scorer samtidig som Tevez scrorer... Beklager, men matten går ikke opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hmm,trodde United tapte BORTE mot City sist kamp jeg.

My bad^

Snodige greier det der. United tapte altså 2-1 i en kamp der Rooney, Carrick og Scholes scorer samtidig som Tevez scrorer... Beklager, men matten går ikke opp.

Jeg tror jeg trekker tilbake at du er gløsmatriale jeg.

Rett og sett

Lenke til kommentar

Herligt, har jo tatt helt av her siden jeg stakk på kamp. Var kampen SÅ kjedelig?

Greit nok det Jotun, men det hadde jo sammenheng med quoten da. Dog etter dagens kamp skal jeg pent holde kjeft.

Siden jeg ble medlem på forumet før Wh1te, så kan jeg vell trykke på "I win button" ?..........................................................................................................................

Hvorfor er du så hårsår? Må da tåle at noen kritiserer kvaliteten på innleggene dine, uten å sette himmel og jord i bevegelse.

Lenke til kommentar

Hmm,trodde United tapte BORTE mot City sist kamp jeg.

My bad^

Jeg tror jeg trekker tilbake at du er gløsmatriale jeg.

Rett og sett

Jotun er vel høgskoleingeniør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

I know.

ANYWAY: Ser at vår argentinske venn ikke blir tiltalt for stemplingen på Barry. Pga dommeren så hendelsen(samt det ikke var rødt imo),

Graham Poll har gått ut i media og fortalt at han burde fått rødt, og når Graham Poll mener det skulle vært rødt, var det nok korrekt gitt gult. :p

Lenke til kommentar

Håper det, jeg har hatt han i oppstillingen i flere kamper nå. Var vell på Benken mot City også, samtidig spilte han i reservelagskampen for en stund siden. Han har vert klar en stund, men siden Carra har gjort det rimelig greit på høyre i forhold til i fjor, så har det ikke vert et ummiddelbart behov for ham. Samtidig var han lenge ute, kun for å få ny skade når han endelig var tilbake. Derav kan det være greit å ta det litt rolig i starten, dog trodde jeg hardt på startplass på Anfield.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Meget spennede helg for Liverpool nå, City drar til brua for å møte et hevngjerrig Chelsea(minus cech) og Tottenham gjester våre ''gode'' naboer Everton. Om lykken står oss bi kan Liverpool gjøre et jettebuks om Liverpool slår Blackburn på søndag.

Aston Villa er med i alle engelske cuper de vil, så de kommer til å få to hengekamper etter helgen. Liverpool BØR slå gamst'n og co på søndag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...