kloffsk Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette forumet ser jo helt jalla ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Yossi kan være klar mot City. Endret 19. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ingen som klager på Ngog i dag? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Inger som gidder å skrive på forumet, forståelig nok. Helt jævlig fucked. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ka er det med Ngog? Vært utsatt for litt kritikk her i forumet tidligere, men scora seiersmålet mot Unirea. Så jeg lurte bare på om ingen hadde noe å klage på. Smågal, enig. Forumet er heeeelt fucka nå. Utrolig dårlig av diskusjon.no.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Eneste N'Gog har blitt kritisert for er at han ikke kan spille på topp alene, og det er han ikke god nok til fremdeles. Mer Rafa-taktikk kritisme enn på spilleren. N'Gog er en god spiller,men meget ung og uerfaren enda, har et stykke å gå, men blir bare bedre og bedre. On a nother note: United makter vist ikke å vinne i Liverpool denne sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 On a nother note: United makter vist ikke å vinne i Liverpool denne sesongen. Nei, vi sliter skikkelig med middelhavsfarerne i årets PL... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hvem kan egentlig kritisere Ngog?, han har mer enn infridd imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg kan, har og vil fortsette å kritisere N'Gog. Hva har han innfridd i forhold til? Han er uheldigvis blitt en av kompisene til Benitez, sammen med bl.a. Aurelio og Kuyt, som får spille uansett. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Forhåpentligvis returnerer white og hewitt til sine primes, så har vi i United tråden noen å diskutere og krangle med igjen. Har blitt kjedelig her uten disse og et par andre quitters. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Bring it on Game! Jeg kan, har og vil fortsette å kritisere N'Gog. Hva har han innfridd i forhold til? Han er uheldigvis blitt en av kompisene til Benitez, sammen med bl.a. Aurelio og Kuyt, som får spille uansett. Dra inn hvem som helst, fra hvilket som helst reservelag, få dem til å score like mange som N`Gog. Lykke til med det. Selv Klofsk rangerer høyere enn deg Wh1te, it`s a fact. Må være surt å tape for "avdanka" United stjerner Game? Once a Blue, always a Manc! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hehe, savner mer innlevelse i hatet og provokasjonen guttorm. Du har mye å lære om the dark side enda my apprentice. Sparer meg til en erotisk "krangel" med deg i slutten av Mars når Liverpool kommer på besøk til Old Trafford. Du trenger ikke vente på start signalet, for jeg skal i god tid innta denne tråden med brask og bram. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Venter fremdeles på den dansen, gameboy. (trenger jeg egentlig å gi et annet svar enn det? Nei, igrunn ikke. ) Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) 3 tap on a row, i can`t w8. Jeg prøver ikke povosere noen, jeg snakker fakta. Så faktisk ikke kampen, men med 3-1 i bagasjen kan dei ikke være helt ufortjent. anti-fotball?, den må du utdype Game. Lite eller ingen plan offensivt. Lite kreativitet og underholdning for oss nøytrale, for det er ingen teknisk begavete spillere eller noen med ekstreme ferdigheter i laget. Liverpool er et allround jobbe-lag uten appell for meg. Greit at dere fikk rødt kort i denne kampen, men er det noen her som tror Liverpool hadde spilt noe særlig bedre med 11 mann? I sure don't. Dere ville nok hatt noe mer ball, men ellers ser jeg ikke allverdens forskjell på denne og flere av Liverpools siste "seire" Men 3p er det viktigste i fotball og denne helgen var strålende for Liverpool mht tabellsituasjonen Bare for at agrepsspillet for tiden er labert, så er det ikke slik at vi ikke har en plan. Som jeg har nevnt kom det seg i denne kampen, og når vi spiller uten Bønna, Aquilani, Jhonson og Torrres forventer ivertfall ikke jeg noen samba fotball. Og i en derby kamp kan flott angrepsspill fort være relativt skjelden vare, ivertfall i sånn knokkelkamp som denne. For å si det slik, vi jobber med saken. PS: Vi var 12 man til å begynne med, så vi spilte i store deler av kampen med 11 Nei, vi hadde ikke vert bedre med 11 man, Røde kortet gav oss en extra piff til å gi enda mer. Kremt, vårt resultat var ivertfall bedre enn 3-1 Endret 21. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Laget er hvertfall solid bakover på tiden. Får vi Torres tilbake som scorer på bestilling så går vi ubeseiret resten av sesongen. Har allerede booket hotell i Hamburg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Dra inn hvem som helst, fra hvilket som helst reservelag, få dem til å score like mange som N`Gog. Lykke til med det. Selv Klofsk rangerer høyere enn deg Wh1te, it`s a fact. Må være surt å tape for "avdanka" United stjerner Game? Once a Blue, always a Manc! Hva er du bitter for? Har du ikke baller til å tåle at noen er uenige med deg? Da er du i feil kategori. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva har han innfridd i forhold til? Prisen? Alderen? N'Gog er ujevn, men syns han har gjort sakene sine relativt greit. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Litt faktafeil å si at aruelio er gulltutten til rafa? Hvor mye spiller han egentlig? Enig i at han er piss på venstrakant dog. Men what the heck, sitter her fortsatt bakfull i finstasen og prater kanskje bull. Gleder meg til å pisse på scumsa igjen 21.mars. e: ikke krangl a', snart kamp for faen Men vi kan slenge gloser ilag til "fansa" i scumtråden. Endret 21. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Hva har han innfridd i forhold til? Prisen? Alderen? N'Gog er ujevn, men syns han har gjort sakene sine relativt greit. N'Gog blir nemlig beskrevet som en av de mest lovende unge spissene i fransk fotball. Lokalavisen skriver at Benitez er ute etter mer fart, bevegelse og variasjon i angrepet, og den 188 cm lange og 75 kg tunge spissen skal besitte de nødvendige kvalitetene i så måte. Den unge spissen karakteriseres ellers som lynkjapp. Rafael Benitez tror at David N'Gog kan bli en umiddelbar hit i Premier League, franskmannens unge alder til tross. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå