Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Faen ta denne syklubben, jeg legger meg. Smågal +1 for et realistisk syn, -1 for et realistisk syn med tanke på at dere er Liverpool. Natta smukken. ZU: Points ser etter "potensiale" i barnehagen han jobber i. Alder er ingen hindring for en jeger! Mer: Tror du forveksler Trøndelag med Nord-Norge, påsan. Vi banker kun trøndere. Natta Gamey ;D Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight. Points: Mange lekne milf(av de oi,jeg ble gravid i alder av 14 jeg) på Sfo. Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Haha. Kan se for meg Points i litt pedo-trøbbel om 10-12 år. VG-artikkel er allerede klar føler jeg! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer du dem av og til til å "spille" BJ? Mulig jeg er overtrøtt som faen, men jeg lo. Legg til at Daniel -dentørre- Zu har brent meg to ganger begynner jeg å tvile på meg selv og på hva som er rett og galt her i verden. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Helt ærlig, blir dere trist om dere ryker ut av Europaligaen? Nei. Var trist når vi røyk ut av CL som faktisk betyr noe. EL blir som en trøstepremie, og for meg personlig betyr den lite. Hadde faktisk glemt at vi hadde kamp i morgen og det sier vel sitt. Tviler sterkt på at vi vinner den uansett. Så lenge vi er med der så blir det flere Liverpoolkamper å se på, enn om vi ikke hadde vært med, så det er jo positivt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mer: Pfft. + = Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herregud. Off topic hvor? Jeg håper Pacheco starter imorgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Å være avhengig av alkohol for å snakke med det motsatte kjønn er ikke awesomness i min bok. But hey, go right ahead Gud som jeg gleder meg til citykampen nå! Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror du forveksler Trøndelag med Nord-Norge, påsan. Sure. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Når ble det en negativ ting å banke kona fordi ølen ble servert lunken egentlig? Hør på låta. Epic. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herregud. Off topic hvor? Skal jeg finne det for deg? Kunne forsatt Wis og Hyrlen. Men det får bli en annen tråd, en annen gang. Old Game, er jo nærmest vokst opp med denne musikken. Oh yea, vi skal gruse Shitty, men en kamp av ganger. Når Skrtel tar Barry skal jeg flire Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg håper Pacheco starter imorgen. Det kunne ikke skadet, men ser ikke for meg at det skjer. Men tørr håpe på noen minutter. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Selvfølgelig starter Pacheco. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Selvfølgelig starter Pacheco. lol Endret 18. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Noe annet ville vært Rafarusk. () Håper og tror Rafa lar han starte. Vil ikke se Spearing imorgen though. PS til Unitedbarna: Ny side nå, så no more off topic. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spenningen er stor før kveldens kamp........Det er til å ta å føle på..... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Spenningen er stor før kveldens kamp........Det er til å ta å føle på..... Selv vi bryr oss ikke om dere ryker mot laget ingen har hørt om. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Oh, Dazzling Dani ute på Eseason, it`s a must see. Fy faen for noen frispark, jeg får stå! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ukesabonnement som gjelder om jeg vil se kampen på Sumo? Ingen kampbillet-ordning? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skulle til å spørre om det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå