guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Og nettopp derfor skal vi ut av Eøs. Handle med Kina heller, ferdig arbeid. Ser bare Masche er tatt ut til Landslaget av våre Argentinske spillere 3 mars. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 EØS-avtalen er god, trives godt med det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 EØS-avtalen er god, trives godt med det. Er den egentlig det? Er det ikke gjennom den alle pålegga vi får tredd nedover hodet kommer? Og de sinnsvake summene vi betaler EU? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 EØS-avtalen er god, trives godt med det. Er den egentlig det? Er det ikke gjennom den alle pålegga vi får tredd nedover hodet kommer? Og de sinnsvake summene vi betaler EU? Som du egentlig må være økonom for virkelig se effekten av. Tilbake til saken. Europaligaen. Kult eller ikke kult? Kan dere virkelig juble for et trofè lag som TIL og Brann jager? Jeg kan se at penger frister. Men faen, det er jo som å måtte spille volleyball med jentene i gymmen når de store gutta spilte fotball. Om dere ikke har erfaring med det så kan dere spørre game. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Om vi kan juble for trofe i europaligaen? Hell yeah.. Thats reality for us Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) EØS-avtalen er god, trives godt med det. Er den egentlig det? Er det ikke gjennom den alle pålegga vi får tredd nedover hodet kommer? Og de sinnsvake summene vi betaler EU? Joda, men den gir oss markedsadgang og skjermer landbruket og fisk samtidig som vi kan stå utenfor forsvars- og utenrikspolitikken. Jeg er langt fra godt nok informert om den til å kunne konkludere med noe, selv "ekspertene" strides jo om dette, men jeg liker samarbeidet når det gjelder bla. forskning og fri handel mellom EØS-landene. Edit: Spilte volleyball mot jentene i dag. Gutter mot jenter, sånn ca. ihvertfall. Det er trist. Endret 17. februar 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Elsker dere! Alt hjelper. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Wis: Var eneste gutt på baskettrening i dag. Det er faenmeg gøy å spille tett forsvar da, hoho. Spilte treningskamp mot det beste jentelaget i går da (spiller på det dårligste guttelaget). Litt skremmende at dette laget, som ligger på førsteplass, vinner alle kampene og har en gjennomsnittlig poengforskjell på +60 per kamp faktisk spiller jevnt med/dårligere enn (åpnet bra, men de hadde ikke sjans i lengden. Og dette var tredje time av treninga til guttene, men bare 1 time inn i jentenes trening) det dårligste herrelaget i regionen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg skal om ikke lenge delta på trening med J15/16, true story. Det blir cool. EDIT: Fotball altså.. ikke no kjerringsporter her i gården.. eller.. Endret 17. februar 2010 av Points Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Edit: Spilte volleyball mot jentene i dag. Gutter mot jenter, sånn ca. ihvertfall. Det er trist. Jeg skal om ikke lenge delta på trening med J15/16, true story. Det blir cool. Når ble det cool å henge med jenter i 15-16årsalderen? Kjører du Volvo også eller? Edit: Volvo MED spoiler bak selvsagt. Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Edit: Spilte volleyball mot jentene i dag. Gutter mot jenter, sånn ca. ihvertfall. Det er trist. Jeg skal om ikke lenge delta på trening med J15/16, true story. Det blir cool. Når ble det cool å henge med jenter i 15-16årsalderen? Når ble det ikke kult? Barely legal. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Faen ta denne syklubben, jeg legger meg. Smågal +1 for et realistisk syn, -1 for et realistisk syn med tanke på at dere er Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Edit: Spilte volleyball mot jentene i dag. Gutter mot jenter, sånn ca. ihvertfall. Det er trist. Jeg skal om ikke lenge delta på trening med J15/16, true story. Det blir cool. Når ble det cool å henge med jenter i 15-16årsalderen? Når ble det ikke kult? Barely legal. Når man passerer aldern 19? Etter da er det bare trist. Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Edit: Spilte volleyball mot jentene i dag. Gutter mot jenter, sånn ca. ihvertfall. Det er trist. Jeg skal om ikke lenge delta på trening med J15/16, true story. Det blir cool. Når ble det cool å henge med jenter i 15-16årsalderen? Når ble det ikke kult? Barely legal. Når man passerer aldern 19? Etter da er det bare trist. Your loss. Men dere trøndere har vel nok med å banke opp kona. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Your loss. Men dere trøndere har vel nok med å banke opp kona. Tror du forveksler Trøndelag med Nord-Norge, påsan. Endret 17. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Faen ta denne syklubben, jeg legger meg. Smågal +1 for et realistisk syn, -1 for et realistisk syn med tanke på at dere er Liverpool. Natta smukken. ZU: Points ser etter "potensiale" i barnehagen han jobber i. Alder er ingen hindring for en jeger! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg jobber i SFO, ikke barnehage. Men ja, det er mye lekne jenter der. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tror du forveksler Trøndelag med Nord-Norge, påsan. Vi banker kun trøndere. Natta Gamey ;D Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lurer du dem av og til til å "spille" BJ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå