Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trodde vi snakket om treble jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trodde vi snakket om "treble" jeg. Jada. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Trodde vi snakket om treble jeg. Mens vi er inne på tallet tre. Manchester United har vunnet ligaen tre ganger på rad, noe de er alene om å ha klart to ganger. Begge i dette årtusen :D Liverpool har ikke vunnet PL Smågal. Aldri! Fikk du det med deg?!? (PS: Jeg vil låne passord!!) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tallet tre er ganger jeg kom inn i morra di i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tallet tre er ganger jeg kom inn i morra di i går Fysj. Hadde ikke rørt morra til Game om eg fikk en million. Du får kose deg med hu i fred. INGEN vil røre hu, hverken før eller etter at du har vært der. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tallet tre er ganger jeg kom inn i morra di i går Eyy SCATman... shut up! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å skrive stygt om andres mammaer burde gi utestengelse, Jotun. Håper Wh1te gir deg en på pungen! Venter på en rykende fersk PM med "youknowwhat" Smågal. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I had to LOL. Hva er det vi må tåle Jotun, usakligheter fra deg? Du må tåle at jeg ber deg ta deg en bolle Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Å skrive stygt om andres mammaer burde gi utestengelse, Jotun. Håper Wh1te gir deg en på pungen! We all love your mumma Game Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det noen av DERE som er Adriwen, da? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva er det vi må tåle Jotun, usakligheter fra deg? Du må tåle at jeg ber deg ta deg en bolle Seff tåler eg at du ber meg ta en bolle.(Dog er eg jo på slankern...) Men det må da være greit å si at wannabe treblen til Liverpool ikke er en treble? Det er ikke usaklig i det hele tatt etter min mening. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er det noen av DERE som er Adriwen, da? Ingen her inne som er så tåpelig at vi lager oss flere brukere da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Seff tåler eg at du ber meg ta en bolle.(Dog er eg jo på slankern...) Men det må da være greit å si at wannabe treblen til Liverpool ikke er en treble? Det er ikke usaklig i det hele tatt etter min mening. Da kan du ta 2! Det var du som startet treble praten, ingen andre Er det noen av DERE som er Adriwen, da? Ingen her inne som er så tåpelig at vi lager oss flere brukere da. Hehe. Dette blir bare bedre å bedre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Seff tåler eg at du ber meg ta en bolle.(Dog er eg jo på slankern...) Men det må da være greit å si at wannabe treblen til Liverpool ikke er en treble? Det er ikke usaklig i det hele tatt etter min mening. Da kan du ta 2! Det var du som startet treble praten, ingen andre 2 boller og en Cola Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ingen her inne som er så tåpelig at vi lager oss flere brukere da. Oh noes, you didn't! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 I did. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hihihihi kose overdose liksom. Trenger Norge EU folkens? Har en liten presentasjon om det i morgen. Hva synes dere? Off topic deluxe. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er vell mer EU som trenger Norge Kort oppsummert. Mitt standpunkt er Soleklart nei til EU. Noen som har link til situasjonen som Patrick Vieira må sone for? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Vel, vi er jo EU's nikkedokke nummero uno. Members without the good stuff. Første landet i europa som innretter oss etter EU's pålegg, og vi er ikke engang med? jatta.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå