Old Game Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det er i dag 14 år siden den mest suksessrike manager i engelsk fotball gjennom tidene, Bob Paisley, døde. Liverpool.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Og Lucas er vel tidenes beste fotballspiller. Satt på spissen, ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kvil i fred Paisley. Tidenes manager i engelsk fotballhistorie. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Og Latias har dame. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skinnvest? not on ur life Trøndere må jo ha skinnvest, blir jo ikke fest uten skinnvest . En kompis av meg fra Trøndelag brukte skinnvest på russeballet vårt for noen dager siden, og alle synes det var tøft. Kanskje fordi vi befinner oss på Østlandet, men men... R.I.P. Bob Paisley, du forblir en legende; seks ligatitler, tre serievinnercup, UEFA-cup, UEFA Super Cup, tre ligacup og fem Charity Shields. Litt av en merittliste. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Russ i år Working class hero? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Skinnvest? not on ur life Trøndere må jo ha skinnvest, blir jo ikke fest uten skinnvest . En kompis av meg fra Trøndelag brukte skinnvest . Lukter nordtrønder på lang vei. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Russ i år Working class hero? Yeah, du også eller? Daniel: Tror han er fra Trondheim, men er virkelig ikke sikker. Hvordan ligger det an med den famøse barten hos deg? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Fuck yeh. Termo også btw, men han gidder jo aldri å svare når jeg spør om han skal på noen av de større treffa. Skal du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Trønderbart har jeg ei, ytterst sjelden man ser slikt her i Trondheim igrunn. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Trønderbart har jeg ei, ytterst sjelden man ser slikt her i Trondheim igrunn. Sikkert urban myte det der, i likhet med mye annet. Fuck yeh. Termo også btw, men han gidder jo aldri å svare når jeg spør om han skal på noen av de større treffa. Skal du? Jeg skal bare på Tryvann av de store treffene, også blir det et par lokale . Du? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Ah, alle helgene da eller noen utvalgte? Skal til lillehammer, ålesund og mest trolig tryvann den siste helgen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det blir nok de fleste helgene på meg, har jo passet for alle dagene. Siste helga skal jeg ihvertfall være der, da en kompis kommer langtveisfra. Kanskje vi sees . Hva skjer i Ålesund btw? Endret 14. februar 2010 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Heftig, da støter vi kanskje på hverandre. Mja, det er tre tusen(++) russ som skal til Ålesund på treff. Info: http://www.russetreff.info/ Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Og Latias har dame. Touche! Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Det var ikke særlig seriøst ment ZU, men det antar jeg du forstod Ikke eggelikør på lerka? Bob Paisley en stor man i klubbens historie. Spiller, trener, Fysoterapaut, manager osv. Noe unikt vil jeg påstå. Mind you, I've been here during the bad times too - one year we came second."[ Bob Paisley This is the second time I've beaten the Germans here... the first time was in 1944. I drove into Rome on a tank when the city was liberated - Paisley after Liverpool won the European Cup in Rome in 1977. Endret 14. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Eggelikør 4 life. http://www.clickliverpool.com/sport/liverp...rom-injury.html He's back! Takk heavens, trenger en solid dose jew-powah fremover. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Han fikk seg rett og slett en knekk av å ryke ut av FA-cupen jøden.... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Trenger hjelp av dere Liverpool-supportere. Var for litt siden en VG-artikkel om en Liverpool-aktuell spiller som ble skutt, noe som førte til at overgangen stod i en tynn tråd. Noen som kan hjelpe meg å finne den? Grunnen til at jeg trenger den er at jeg skriver en artikkel om informasjonsstrømmen (vikling, virkemidler). Ble en del kjefting på VG pga deres vinkling i denne saken. Liverpool mister overgang -> Liv på spill Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Dette var det eneste jeg fant i hvertfall: http://www.dagbladet.no/2010/01/25/sport/f...rpool/10096660/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå