Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er verre å whine over at noen whiner enn å whine over tilstanden i klubben som det faktisk er verdt å whine over. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 All negativiteten tar på meg . Jeg er ikke fornøyd jeg heller, men liker ikke å måtte lese x antall innlegg om hvofor Aquiliani, Lucas, Rafa, Gerrard osv ikke er gode nok denne sesongen. Med Kopforum, diskusjon.no, media og alt det andre som forteller meg at klubben nærmest går under... det blir for mye for en sart sjel. Får vel slutte å se denne tråden, og droppe alt av media så slipper jeg unna... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg mener vi burde endre formasjon i hensyn til de spillerene vi har. Jeg vil ha 4-4-2, og to spisser. Torres er for utsatt når han er alene, og det har ført til en del av skadene han har. Laget p.d.d er ikke offensivt nok. Enig der. Det fungerer egentlig når Torres spiller, men så snart han er ute funker det ikke med N'Gog alene på topp. 4-4-2 burde hjelpe på. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg er så lei av denne jævla sytinga til folk, ting har blitt noenlunde bedre i det siste. Signed! QFT! Endret 12. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Gi nå Aquilani en sesong på seg hvert fall. Dette har vært en tøff sesong for italineren, som både har måttet komme seg tilbake til fotballen etter et halvt år ute, kommet til ny klubb og nytt land, skal etablere seg i en ny liga og samtidig har slitt med å få spilletid konsekvent. Man kan klage på Rafa som kjøpte en (svært lenge) skada spiller og som når han er frisk gir ham en mulighet mellom hver tredje-fjerde kamp, men det er ingen grunn til å klage på Aquilani. Han har en veldig tøff jobb, og spør du meg har han vist noe av det som bor i seg, og med hans situasjon denne sesongen bør vi ikke kunne klage. Jeg tror at hvis han holder seg skadefri og ikke minst får sjanser på et konsekvent vis, vil vise seg som en stor spiller i løpet av neste sesong når han har fått etablert seg litt her. Men da må han faktisk få sjanser, også i år. Jeg støttet Rafa i å spille ham forsiktig i begynnelsen, men nå har han faktisk vært lenge tilbake fra skade og må begynne å få spille kamp etter kamp. Sesongen er kjørt uansett, så vi kan i det minste få noe godt ut av den ved å gi spillere som trenger det kamper. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Maxi har ikke vært så altfor dårlig så langt. Han er plasseringssikker bakover, og det er jo fremste atributten Rafa ser etter i en ving Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hmmmm. Ryan Babel sa at han skulle slutte med twitter for et par uker siden. Nå skrev han ganske nylig "Now I come back on twitter". Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har sett han der inne omtrent hver dag Herr Brun. Aldri sett han skrive at han skal slutte med Twitter, men på en annen side så skriver han mye piss, så leser sjelden hva han skriver lengre. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jaha? Kanskje jeg følger feil profil. Har du link til den du følger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Johnson ut minst en månde til,samt Torres blir ikke klar til City-kampen. Ifølge Rafa, selv om noen rykter tilsa at han would be back. Kan hende Rafa drysser ned ryktene. Yossi har jeg ikke et kvekk om i det heletatt. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ryan Babel på Twitter i natt: "Torres off to City in the summer. Finally my chance is here!!" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ryan Babel på Twitter i natt: "Torres off to City in the summer. Finally my chance is here!!" Var han drita? :!: Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ryan Babel på Twitter i natt: "Torres off to City in the summer. Finally my chance is here!!" Var han drita? :!: Enten det eller så var PocoLoco dritings. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eller så var det fake Ryan Babel som skulle ha det litt morsomt med sine followers. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ryan Babel på Twitter i natt: "Torres off to City in the summer. Finally my chance is here!!" Nice! Jeg ler hvis det skjer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvilken Babel er det han følger? Iallefall ikke den rette. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tviler på at vår Babel skriver noe så dumt og uproft. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Leser at Benayoun er tilbake i trening, det er bra Har forresten akkurat kommet hjem etter et døgn i Trondheim, tror ikke jeg så Daniel, og det var skuffende få som hadde bart. En med skinnvest da Endret 13. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) En med bart og skinnvest? Det må være ZU, kunne jo sjekket om det var en lærke med himkok på innern, da hadde det vert liten tvil Enig Termo, vi trenger han tilbake i form, helst den formen han viste etter jul i fjor. Med Carra ute satser jeg på å se Kelly på høyreback på torsdag, samt Pacheco og Amoo. Hadde vert digg. Endret 14. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Bart? neppe Skinnvest? not on ur life Lekre? med whiskey selvsagt. TERMO: skulle sendt meg et røyksignal så hadde du fått nach with all the trimmings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå