Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke kalle Maxi en flopp når han kom gratis. Han er bare for dårlig.

Mannen som derimot er en gedigen flopp er Aquiliani. Han har enda ikke bevist noe som helst som indikerer at han blir god. Faktisk vil jeg si Lucas har vært minst like god og det sier ikke rent lite.

Lenke til kommentar

Flopp har vel mer med forventninger enn prislappen. Prislappen har jo sitt og si, men det har også kontrakten. Jeg kjenner ikke til hvor mye Maxi blir betalt i året, men han er i dyr i drift og samtidig spiller dårlig vil han så absolutt kunne kalles en flopp selv om han kom gratis.

Lenke til kommentar
Kan ikke kalle Maxi en flopp når han kom gratis. Han er bare for dårlig.

Mannen som derimot er en gedigen flopp er Aquiliani. Han har enda ikke bevist noe som helst som indikerer at han blir god. Faktisk vil jeg si Lucas har vært minst like god og det sier ikke rent lite.

Aquilani var veldig bra mot Tottenham, når han fikk prøve seg lenger fremme på banen. Ser absolutt potensiale i Aquilani, selv om han har vært jevnt over ganske ræva.

Lenke til kommentar
For en begredelig forestilling. For et tafatt lag. Hvor er kapteinen når vi trenger ham? Sannsynligvis opptatt av å falle på strategiske plasser.

:!:

Jeg er ikke enig i at han jevnt over har vært ræva. Han har bare spilt bedre og bedre. Det eneste som er ræva med han er at han var skada så lenge.

Litt tidlig å si med tanke på spilletiden han har fått, ja. Han har potensiale og var god i Serie A. Det er ikke godt å si om PL og Pool kommer til å passe han like bra. Uansett var det mye penger å bruke på en spiller som har vært så mye skadet.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Vi er rett og slett vitne til noe helt på grensen til latterlig. At vi kjøper en marerittskadet pinglete italiener som erstatter for en av verdens beste ballfordelere er en ting, og når han skal gå skadet eller syk her, eller ikke blir brukt 90% av tiden så er alternativene udugelige Lucas, Spearing og Plessis. 3 treige og veike spillere som aldri blir mer en hva de for øyeblikket er. Treg er nøkkelordet, fart er helt fuckings borte i laget, 1 og en halv spiller har evnen til å rykke fra og springe fra. Torres og Gerrard selvfølgelig.

I vårt faste lag er det minst SYV defansive spillere, det er 3-4 mer en et jævla bunnlag har det. Skal fjerdeplassen kapres i år er det Torres&Gerrard mot resten.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Jeg er så lei av denne jævla sytinga til folk, ting har blitt noenlunde bedre i det siste. Og å kalle Aquiliani en flopp er bullshit av den verste sorten som finnes. Han har ikke fått nok spilletid, men det han har spillt har vært bra hittil. Vi kan ikke forvente en ny Xabi med en gang, Xabi er en unik spillertype. Det finnes ikke mange slike, og spesielt på hans nivå. Jeg mener vi burde endre formasjon i hensyn til de spillerene vi har. Jeg vil ha 4-4-2, og to spisser. Torres er for utsatt når han er alene, og det har ført til en del av skadene han har. Laget p.d.d er ikke offensivt nok.

Lenke til kommentar
Det Aquilani har vist oss til nå har vært langt ifra noe som kan betegnes "Bra".

Oh, please.... skal vi begynne å hate nok en spiller uten grunn? Han er ingen Lucas, og Lucas gjorde en innsats som fortjener respekt i Everton kampen. Aquiliani er ingen flopp før han har spillt flere kamper, og han var god mot Tottenham. Vi er LFC supportere, og skal støtte våre spillere... ikke kalle dem dårlige uten en god grunn. Gi meg en god grunn til at Aquiliani er en flopp, så kan jeg kanskje se ting fra din side.

Lenke til kommentar

Du kan kanskje grave frem innlegget hvor jeg kalte Aquilani en flopp? Jeg gidde Rafa skylden for å hente en som ikke får spille for en hinsides pris.

Men det er enkelt å se at han TIL NÅ ikke har prestert slik alle håpet på. At han har potensialet til det er en annen ting.

Lenke til kommentar

Greit, greit. Jeg begynner bare å bli lei av at "alle" klager på spillere, som kanskje ikke fortjener så mye pepper. Denne sesongen har vært svært skuffende, men å klage hjelper ikke. Det er vår plikt å støtte laget til en viss grad, og det har da gått noe bedre i det siste :). £17M var mye for en skadeplaget italiener, men dagens prismarked er ikke kjent for å være helt fornuftig. Johnson kosta jo like mye, og han er engelsk og har gjort en god figur så langt. Nå håper jeg bare ikke Maxi viser seg å være en flopp, for god har han ikke vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...