Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arsenal ser ut til å gå på en ny smell i ''djevelukene''. Om Liverpool vinner på onsdag ligger de 2poeng unna tredjeplass. Det blir en meget vanskelig oppgave,men Arsenal har tross alt tapt begge hjemmekampene mot de fire store, så detta kan bli vackert.

Liverpool har ingen tap i PL så langt i 2010, og holdt nullen alle(minus 1) kampene.

Står desverre med to uavgjort de siste bortekampene, så oddsen for U er temmelig god.

Personlig blir jeg fornøyd med uavjgort på E stadium.

Edit: Å ja, smågal. Lucas slår gode cornere, du bør sjekke det ut en gang.

(om han får lov)

Edit2: Lucas altså,ikke Smågal. Smågal for lov til alt han vil. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det hadde vært fantastisk av deg..!

Det er altså mulig å få hjemme-billetter til underkant av 200 pund på nettet, men min kamerat Pool-supporteren skulle gjerne hatt mulighet til å trygt juble om Liverpool scorer :p

Ja, du kan få tak i bortebilletter, men det er vanskeligere siden bortebillettkvoten er relativt liten, bare noen tusen billetter. Sannsynligvis blir bortebilletter dyrere enn du kan finne hjemmebilletter til, men tror ikke det vil koste stort mer enn 200 pund. Men ville nok regnet med noe rundt der for bortebilletter. Du har selvsagt ingen sjanse til å kjøpe billetter fra offisielle kanaler, så du må i så fall satse på svartebørs - enten på kampdagen (ville ikke satset på dette, hvert fall ikke bortebilletter), gjennom et billettbyrå til superdyre priser, eller gjennom privatpersoner som selger. Et sted å sjekke/spør kan være forumet på www.sports-index.co.uk, der er det mange som selger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hele sesongen til Liverpool står på spill de neste 3 ukene, selv jeg kan innrømme at det blir litt spennende. Unirea x2, Arsenal & Liverpool.

Tipper du mener City,men ja. Spennede 3 uker ja.

Bønna og Torres blir vel snart frisk igjen også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kewell's agenter gir jo staben til Liverpool skylden for hans skademareritt også har jeg lest.

Gidder ikke å finne link ak nå,pga oppgave\mat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kunne ikke gitt mer beng i England som landslag om jeg prøvde.

Ryktes om at Indias rikeste mann skulle kjøpe opp gjeld'a til liverpool for 51% eierskap, selfølgelig ble dette benektet av mannen selv kort tid etter.

Samme regla som sheikene fra Dubai altså. :(

Husker tiden før Hicks og co jeg, da fire nisser fra Norge ville prøve seg(bl.a Stordalen)

Ah,the fun I had back then.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

For en begredelig forestilling. For et tafatt lag. Hvor er kapteinen når vi trenger ham? Sannsynligvis opptatt av å falle på strategiske plasser. Nå kan Rafa ta brilleetuiet sitt og stikke til en annen klubb. Jeg vil ikke ha ham lengre.

Få ut eierne, manageren og en haug med spillere. I den rekkefølgen.

Hvorfor spiller ikke Babel hele kampen? Hvorfor spiller en dårlig og mørk kopi av Crouch i stedet? Hvorfor spiller Maxi Rodriguez? Hva gjør han egentlig i klubben vår?

Å følge med på Liverpool er akkurat som å kjøre kolonne bak en bil med motortrøbbel.

Jeg er lei av Rafa, lei av N'Gog, Maxi, Degen, lei av taktikken, de sure minene til Carra, kjeften til Lee som tydeligvis ikke kommer med noe konstruktivt, notatbøker, sene bytter, filming og falsk positivitet.

Klubben slik den er i dag, kommer aldri til å vinne noe.

Lenke til kommentar

Regner at dette er noe som har bygd seg opp Wh1te? Da du var en av de Rafa-frelste tidligere. Forøvrig så er jeg enig i det aller meste du sier. Synes det var rart at Maxi ikke turte å utfordre da han kom alene med Gallas et par ganger. Lurer på om det er Rafa som har kommet med noen ord til ham som begrenser han litt i fremdriften offensivt, slik jeg forsto det var med Pennant eller om det bare er Maxi som er feig etter møte med PL. Tror det er en miks av begge.

Lenke til kommentar

Mye av det som irriterer meg iløpet av en Liverpool kamp er feilpassningene og det offansive drivet fremover. Det virker ikke som det er en eneste spiller i hele stallen som har selvtillit nok selv til å utfordre å gå fremover, istedet for å sende støttepassninger til midtstopperen eller keeperen. Når vi endelig får ballen på 16-meteren, så er det en smarting som ikke har noen sentringvalg, og fyrer ballen tilbake til midtbanesirkelen, GG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...