Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historien for de som ikke kommer på liverpool.no:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Torres med legesjekk på Anfield i dag

Spanske medier melder at Fernando Torres skal gjennom en legesjekk på Anfield i dag, mens Luis Garcia skal gjennom samme prosedyre i Madrid. Mascherano og Argentina klare for kvartfinale.

Av Einar Kvande

Reuters skriver at Fernando Torres høyst sannsynlig vil ha sin legesjekk på Anfield i dag, før overgangen fra Atletico Madrid formaliseres.

- Vi er i samtaler, men ingenting er signert ennå, siteres Atletico-president Enrique Cerezo av nyhetsbyrået.

- Overgangen er ikke et faktum ennå, og Fernando Torres er fortsatt Atletico-spiller, men det kan forandre seg i dag, innrømmer han.

Reuters støtter seg til spanske medier når de forteller at 23-åringen vil ha sin legesjekk på Anfield i dag, før han skriver under på en langtidskontrakt med de røde.

- Jeg vet ikke når alt vil skje, er alt Cerezo vil si om den saken.

- Alt jeg kan si er at Fernando Torres er en stor fotballspiller som mange klubber verdsetter høyt. Uansett hva som skjer må våre fans forstå at dette er til klubbens beste.

Dersom overgangen blir et faktum til de summene som har vært nevnt tidligere vil det ikke bare bli Liverpools transferrekord med klar margin, det vil også bli den høyeste overgangssummen som noen gang er betalt for en spansk spiller. Den forrige rekorden ble satt da Gaizka Mendieta gikk til Lazio fra Valencia i 2001.

Torres, som kom til Atletico som 11-åring, har vært klubbens toppscorer de siste fem sesongene.

Luis Garcia vil nå gå motsatt vei, og han skal ha ankommet Madrid i går kveld, og skal nå gjennom en legesjekk der kneet han skadet mot Arsenal i januar vil bli grundig undersøkt, for å sjekke om han er fullstendig skadefri igjen.

- De to overgangssakene avhenger ikke av hverandre. Luis Garcia har hele tiden vært villig til å returnere til Atletico, og det ser ut som det vil skje, avslutter Cerezo.

Mascherano klar for kvartfinale

Javier Mascherano spilte igjen hele kampen da Argentina i natt slo Colombia 4-2 i Copa America. I den andre kampen i gruppen vant Paraguay komfortabelt 3-1 over USA, og både Argentina og Paraguay er dermed allerede klare for kvartfinalene før den siste kampen i gruppespillet.

Oi,oi oi! Nå skjerdet ting... :D

Lenke til kommentar

Njaa-a. Vi må ikke tro at Torres vil bli noen stor frelser, altså. Han er skitgod og vil heve laget betraktelig, men ethvert lag som skal vinne PL-gull er avhengig av at hele laget presterer stabilt over en sesong, og at man stadig forsterker laget. Vi trenger noen forsterkninger til. Men fortsetter vi å utvikle oss i riktig retning, er jeg helt sikker på at vi vil løfte gullet innen de neste sesongene. :)

Lenke til kommentar

Endelig tilbake fra Tallinn, og mye har visst skjedd siden jeg dro!

Folk har (naturligvis) skyhøye forventninger til Fernando Torres, men som Hewitt sa for en del sider tilbake, om Torres klarer å putte 12-14 scoringer iløpet av sin første sesong, som jeg har på følelsen vil være litt vanskeligere for ham enn noen kanskje tror, så bør vi være fornøyde.

Men det er uansett utrolig spennende at det endelig skjer noe på Anfield. Og Torres da, det hadde jeg ikke trodd da det ble meldt om at Liverpool ikke ville strekke seg til summen West Ham skulle ha for Tevez. Dette blir den største stjerna Liverpool har kjøpt siden glansdagene! Utrolig, utrolig exciting! :love:

Lenke til kommentar

På tide at Liverpool lykkes med et spisskjøp. De tre siste spissene som faktisk har levert for Merseyside-klubben er jo Owen - Fowler og Rush (i omvendt kronologisk rekkefølge).

For bare håpe for deres del at Benitez ikke følger opp dette kjøpet med enda flere innkjøp a là Arbeloa. ;-)

Lenke til kommentar
For bare håpe for deres del at Benitez ikke følger opp dette kjøpet med enda flere innkjøp a là Arbeloa. ;-)

8993508[/snapback]

Nå er ikke akkurat Arbeloa d dårligste kjøpet han har gjort heller da. Ville heller snakket om Josemi eller Nunez som dårlige kjøp. Arbeloa temmet faktisk Ronandinho i sin første Liverpoolkamp, og Messi i den neste. Absolutt en grei back-up til backene.

Men enig i at de neste kjøpene bør være av høyere kvalitet. Trenger noen vinger!

Lenke til kommentar

Torres presenteres i morgen?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Torres presenteres i morgen?

Liverpool Echo tror at Fernando Torres vil bli presentert som Liverpool-spiller i morgen, etter å ha tatt legetesten på Anfield i dag. Heinze vekker harme i Manchester.

Av Einar Kvande

Liverpool Echo skriver at Fernando Torres er på Merseyside i dag, for å fullføre £26.5M-overgangen fra Atletico Madrid. Lokalavisen skriver samtidig at det er helt klart at Peter Crouch ikke kommer til å forlate klubben som en følge av 23-åringens ankomst.

Enkelte medier påstod i helgen at Crouch var den eneste Liverpool-spilleren med bare to år igjen av kontrakten som ikke hadde blitt invitert til åpne forhandlinger om en ny avtale. Dette er rapporter som Rick Parry tilbakeviser på det sterkeste i dag.

- Det stemmer ikke at Crouch er det eneste spilleren som ikke har blitt kontaktet angående en ny kontrakt. Peter er så absolutt med i Rafa Benitez sine fremtidsplaner, siteres Liverpools daglige leder.

Med Torres sin ankomst er det imidlertid sannsynlig at en spiss også vil forsvinne ut porten. Craig Bellamy er per i dag den som peker seg mest ut i så måte.

Echo skriver at Torres skal gjennomføre legesjekken i dag, og avisen tror at spanjolen vil bli presentert som Liverpool-spiller i morgen.

Heinze vekker harme i Manchester

Liverpool Echo skriver ellers at det har vakt sterke reaksjoner blant Manchester Uniteds tilhengere at Gabriel Heinze vurderer en overgang til Liverpool. Argentineren skal imidlertid ha fortalt Liverpool-ledelsen at han ønsker å bli den første spiller siden Phil Chisnall i 1964 til å flytte direkte fra Old Trafford til Anfield.

Heinze skal ikke være helt fornøyd med tingenes tilstand i Manchester etter at Patrice Evra tok hans plass på laget. Venstrebacken ønsket også en forbedret kontrakt i sommer, men United skal da ha svart med å åpne for bud på spilleren. Old Trafford-klubben liker imidlertid svært dårlig at deres spiller kan havne hos erkerivalen.

Tre nye kamper er utsolgt

Vår samarbeidspartner Sabra Sportsreiser melder at turene til kampene mot Birmingham, Fulham og Bolton nå er utsolgt. Det betyr at det nå kun er en hjemmekamp i ligaen før jul som reisebyrået har ledige plasser på, nemlig matchen mot Portsmouth 22.desember.

Dette er en stor løft på laget,og nå bør vi gå etter nye vinger i samme klasse som Torres. Skal si at Mancini er en av spillerene vi brude kjøpe nå. Heinze vil også være bra å ha hvis han kommer til laget...

Lenke til kommentar
Håper og tror at han blir en flopp i Liverpool.

Han er god spiller, men er ikke no for Liverpool.

8992919[/snapback]

Hehe, du er United-supporter sant?

Torres er faen meg født rød han. :w00t: Er overbevist om at han kommer til å slå til i Liverpool, ikke første året, men utover tipper jeg han kan score 20+ etterhvert. Tipper 10-15 mål første sesongen.

Lenke til kommentar

Ang. Arbeloa: Han har da spilt helt greit. Litt fomlete til tider, men som Swome sier så var han fantastisk bra i de to kampene mot Barca. I tillegg har han jo bare spilt her en halv sesong (hvis jeg husker riktig?), og når en spiller kommer til ny klubb og atpåtil fra utlandet, bør man gi ham hvert fall to fulle sesonger på å få utviklet seg helt. Så jeg er spent på hva Arbeloa kan vise nå denne sesongen. Heinze ville jo for så vidt også vært en forsterkning for oss hvis han faktisk skal komme, men jeg har egentlig lite lyst til å ha en eks-Man Utd-spiller i troppen. :p Men han er god på sitt beste, selv om spillestilen hans automatisk fører til at han er suspendert en del kamper i løpet av en sesong. Samtidig så trenger vi jo litt fighter-innstilling og noen spillere med litt røffere spillestil, så heeelt dumt er det ikke. Men tror nok ikke han egentlig kommer, men vil hilse ham velkommen hvis så skjer, og håper i så fall han knuser Man Utd-spillerne når de skal møtes igjen. :D

Og som det er 98% sikkert at Torres kommer, så vil jeg ønske ham velkommen til verdens beste klubblag. Måtte du trives og prestere som bare faen. :D

Lenke til kommentar

Mulig det er svart på tidligere, men er det noen som vet hva som er galt med liverpool.no og om det jobbes med å fikse det? Jeg kommer inn fra jobben men ikke hjemme. Vet at det har vært serverbytte/flytting, men det får da være måte på.

Lenke til kommentar

Herlig at liverpool.no endelig virker hos meg.

Når det gjelder Fowler og Vålerenga. Hadde det for min del vært litt spesielt. Det hadde jo vært morsomt med en Liverpool legende i norsk fotball. Bare at det er Vålerenga? Jeg liker ikke klubben så veldig godt. Så litt rart er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...