Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Møkk lei av å lese om alt det utenomsportslige tullet. Både i fotball og andre idretter. Jeg gir totalt faen i hvem Terry ligger med, og syns han bør være Englands kaptein.

La oss ta et eksempel. Du jobber, og har en dame også. Så kommer en annen fyr fra jobben og kjører dama di i flere måneder. En dag får du vite om det, og blir forbanna på både damen og fyren. Hadde du da tålt å jobbe med den fyren hver dag? Hva slags avgjørelse hadde du ønsket at sjefen hadde tatt? Hadde du da sagt at "jeg gir totalt faen i om dama mi blir kjørt av andre"?

Når man liksom skal lede et lag, er det uakseptabelt å drive med slikt. Man er en rollemodell for mange, mange mennesker. Capello hadde ikke noe valg. Hadde han latt Terry være kaptein, hadde det sendt ut et signal til resten av landet om at kan gjøre latterlige ting, men likevel beholde plassen sin. Dessuten hadde det vært kvalmt gjort mot Bridge, og også resten av laget. Terry har et sykt rulleblad, latterlig at han faktisk ble valgt som kaptein.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva sa zu som kan fiske probleme våre? At gerrard skal ta cornere? Det er nevnt for titalls kamper siden, og alle var enige. I dag blir det dog "feil" å ta opp akkurat den biten, vi vant faktisk på en corner. Og han sparket flere gode cornere, lucas ta cornere? faen heller, at han er god på det er noe du må ha drømt.

...og det er tydeligvis bare "enkelte" her som støtter laget og manager? come on!

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
EditHyrlen: trudde du skulle slutte å svare kloffsk jeg? Lønner seg sjelden, både for humøret, helsen og aggresjonen.

Hvorfor skulle jeg det? Kloffsk er ikke noe verre enn LarsP o.l var i sine beste dager. Så jeg har ingenting imot han. Han river av seg mye drit, men det gjør jo jeg også.

Lenke til kommentar
...og det er tydeligvis bare "enkelte" her som støtter laget og manager? come on!

Dette punktet er jeg ikke enig i. Alle supportere her støtter selvfølgelig laget, men vi har alle hver vår måte å gjøre det på. Eneste jeg ville påpeke var at det blir mye fleinsopp og suging, uten at jeg trenger å henge meg for mye opp i det.

Lenke til kommentar

Det er bare så jævlig teit så skrive så ufattelig mye bullshit etter en solid kamp.

Jeg har aldri hevdet at Lucas er god å ta cornere, ta deg en bolle. Zu hadde et forslag til løsning på noe som var et problem. Dere ligger bare å prater vas. Om unormalt normal, fleinsopp og gudene vet hva.

Du vet godt hva jeg mener, og som du ser er Termo enig med meg. Jeg gidder ikke utdype dette noe mer.

Spøk og morro er lov. Men litt respekt kan man jo også vise.

Lenke til kommentar
La oss ta et eksempel. Du jobber, og har en dame også. Så kommer en annen fyr fra jobben og kjører dama di i flere måneder. En dag får du vite om det, og blir forbanna på både damen og fyren. Hadde du da tålt å jobbe med den fyren hver dag? Hva slags avgjørelse hadde du ønsket at sjefen hadde tatt? Hadde du da sagt at "jeg gir totalt faen i om dama mi blir kjørt av andre"?

Joda, jeg ser poenget. Men da er det mye bedre å levere bindet til en som dropper dopingkontroller?

Jeg skjønner selvfølgelig at det blir vanskelig at man skal ha en kaptein som har et fukd forhold til en av spillerne, men det 'uvennskapet' vil være der enten Terry er kaptein eller ikke. Jeg formulerte meg uansett på en ufullstendig måte. Poenget mitt var uansett at Terry er det beste valget som kaptein, selv om jeg ser problemstillingen med forholdet mellom ham og Bridge.

Når Terry droppes, syns jeg Rooney eller Gerrard kunne tatt over. Gir man oppgaven til Gerrard blir det uansett feil, fordi heller ikke han har et rent rulleblad denne sesongen. Men så igjen, hvilken engelsk spiller har det?

Første jeg tenkte når Terry røk, var om ikke Beckham kunne være noe. Men han er vel knapt med.

Men dette blir OT, så vi får ta det i en annen tråd.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar
Ja les i det minste innleggene som du henviser til, Zu sier Lucas er god på cornere.

Forstår at noen blir lei av kuksuging og diverse, men ikke vær så jævla høytidlige. Det er spøk.

Jeg vet det, men du skrev:

at han er god på det er noe du må ha drømt.
Skulle da ha vert noe han må ha drømt i så fall.

Jeg er fri til å mene akkurat hva jeg vil. Det er du også, jeg sier bare jeg syns det blir sinnsvakt teit noen ganger, og vell mye av det gode.

Lenke til kommentar
EditHyrlen: trudde du skulle slutte å svare kloffsk jeg? Lønner seg sjelden, både for humøret, helsen og aggresjonen.

Hvorfor skulle jeg det? Kloffsk er ikke noe verre enn LarsP o.l var i sine beste dager. Så jeg har ingenting imot han. Han river av seg mye drit, men det gjør jo jeg også.

:D

Lenke til kommentar

Jeg prøver å sette sammen en liten fotballtur til england, og har fått interessen for

Manchester City v Liverpool, søndag 21. februar.

Ved googling har jeg funnet noen billetter til rundt 200 pund stykket. Jeg antar at dette vil være billetter blant hjemmefansen. Er det muligheter til å få tak i borte-billetter? Hvordan er det med kjøp i området rundt stadion på kampdag, og hvor dyrt blir det da?

Takk for hjelp.

edit: februar

Endret av genser
Lenke til kommentar
200 pund var dyrt. Og hvorfor ikke dra på Anfield?? Manchester er jo rett borti gata.

Lettvint å dra til Manchester med tanke på flyankomster o.l. Om du vil ha billetter til kamper på OT eller COMS så får man det mye billigere enn det.

Lenke til kommentar

Grunnen til at City - Pool 21. februar er så interessant er både pga at det er en kamp mellom to svært konkurrerende lag, og at det er i samme by som jeg to dager senere ser United - West Ham.

Kombinasjonen

Manchester City v Liverpool, søndag 21. februar

og

Man United v West Ham , tirsdag 23. februar

er en veldig grei løsning da det blir en United-supporter og minst en Pool-supporter som reiser sammen. Svært god kombinasjon av kamper, vil jeg nå si.

Fått mye innspill her, men ikke noe om det som egentlig var spørsmålet :)

Er det muligheter til å få tak i borte-billetter til Man Cite - Pool? Hvordan er det med kjøp i området rundt stadion på kampdag, og hvor dyrt blir det da?

Lenke til kommentar
Er det muligheter til å få tak i borte-billetter til Man Cite - Pool? Hvordan er det med kjøp i området rundt stadion på kampdag, og hvor dyrt blir det da?

Det er alltid mulig. Prisene varierer veldig, det samme gjør tilgjengelighet. Det beste er å ha kjøpt billetter på forhånd, det er mange som selger svart. Jeg kan skaffe til OT. Coms vet jeg ikke, men kan sjekke både pris og tilgjenglighet om det er av interesse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...