Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Argumentet til Hyrlen er at Rio ble utsatt for et justismord aka urettferdig/feilaktig dom (dersom kloffsk ikke skulle vite hva det betyr). Motargumentet fra kloffsk er at han ble dømt. Man må nesten bli dømt for å kunne være offer for et justismord, så hvordan det er "end of discussion" sliter jeg veldig med å se.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Takk for at du forklarte ordet for meg Geir M. Det hjelper ikke å sitte og sture her og mene at Rio ble dømt for justismord frem til det motsatte faktisk er tatt opp i en domstol og bevist. Det er "end of discussion" i den grad at kjøkkenbenkteoriene til Hyrlen er totalt uinteressante.

Jeg skal ordlegge meg klarere for deg i fremtiden.

Endret av kloffsk
Lenke til kommentar
Takk for at du forklarte ordet for meg Geir M. Det hjelper ikke å sitte og sture her og mene at Rio ble dømt for justismord frem til det motsatte faktisk er tatt opp i en domstol og bevist. Det er "end of discussion" i den grad at kjøkkenbenkteoriene til Hyrlen er totalt uinteressante.

Jeg skal ordlegge meg klarere for deg i fremtiden.

Jesus kristus. Det er ikke faktum at han ble dømt. Sett deg inn i saken før du blåser den sedvanlige driten ut av kjeften din. Han fikk en helt annen straff enn andre spillere før han. Rio burde og skulle bli straffet for å ikke møte opp til en dopingkontroll. Uten tvil. Men han skulle hatt samme straffen som alle andre før han, som var bot.

@For øvrig en kraftig seier av dere idag.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Liverpool viser igjen at Everton har nada å stille opp med i derby'et. 6poeng denne sesongen.

Og nok en gang blir det utdelt røde kort, makan til røffe taklinger idagens kamp, skulle tro Dennis Wise og Vinnie Jones sto bak dagens manus. Og en dommer som har null kontroll på dagens kamp.

Kuyt med nok en nettkjenning, hørte noen klagde på hans målteft her om dagen je, men han netter jo den gutten. Ikke bare på returer heller for tide.

The fucking City tapte idag også, og ser ut som Villa og Tottenham tar en soild U, joda, lyst ser det ut. Men liverpool må snart begynne å spille bedre offansivt. Gerrard kan slutte å ta cornere, å heller gå inn i boksen. La Lucas ta cornerne, det er han faktisk god på.

EditHyrlen: trudde du skulle slutte å svare kloffsk jeg? Lønner seg sjelden, både for humøret, helsen og aggresjonen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gerrard kan slutte å ta cornere, å heller gå inn i boksen. La Lucas ta cornerne, det er han faktisk god på.

Enig, Gerrard er alt for god på hodet til å ta cornere. Bør ha han i feltet. Selv om han fikk til den ene i dag, har han jevnt over vært elendig på cornere de siste åra.

Endret av BareMarius
Lenke til kommentar
EditHyrlen: trudde du skulle slutte å svare kloffsk jeg? Lønner seg sjelden, både for humøret, helsen og aggresjonen.

Haha, personlig ignorerer jeg (ofte) dine innlegg da de stort sett er fullstendig tullete og gir et inntrykk av at du har lyst til å "være venn med alle".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den var nok ment til Gløsnissen fra Bærum(eller hvor nå kloffsk kommer fra). :)

Ikke deg.

Du er jo enig i det jeg sier,så hvorfor skal jeg ha ''beef'' med deg,lizzzm?

Edit: Må nesten gi honør for Liverpool.no pga ekstremt rask til å update Premier League tabbelen.

Rask og effektiv på akkurat det punktet. Top notch!

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...