Jefe Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette er vel så mye off topic som mulig, men jeg må bare spørre. Jeg tror jeg har funnet ut hva Smågal driver på med når han ikke er her. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597607 Det kan være hvem som helst ja. Ingen tvil om det. Dog var det en setning der som bare stemte liksom. Flere på chatten skal ha reagert på mannens oppførsel og kalt ham for ting som «smågal». Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Fantastisk!!! Helt klart han ja. Dog, litt ung til å kjøre buss kanskje... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Han får i hvertfall ikke medlemskap i Man Utd eller Everton sine supporterklubber. Ser ikke problemet... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jada, det e eg som e sotrapedo også. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Dette er vel så mye off topic som mulig, men jeg må bare spørre. Jeg tror jeg har funnet ut hva Smågal driver på med når han ikke er her. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597607 Det kan være hvem som helst ja. Ingen tvil om det. Dog var det en setning der som bare stemte liksom. Flere på chatten skal ha reagert på mannens oppførsel og kalt ham for ting som «smågal». - Han onanerte, men det var ikke store saken, sier personen til VG. :!: Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Haha, jeg reagerte også på den. Det er vel ikke så viktig informasjon for den vanlige mannen i gata? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Uff, nå ble jeg dårlig smågal. Orket ikke høre alt en gang. Over til noe annet, diskusjon er ikke blokkert på jobben lengre, så nå må dere slite med meg 24/7 igjenn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hicks skal (endelig) selge Dallas Stars(ishockey) for å få kapital til Liverpool. Good yank, FINALY doing somthing I can aprove of. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hvor har du det fra at salg av Dallas Star vil gi kapital til Liverpool? Mest sannsynlig investerer han i motorsport, da Premier League ikke har tak på spillerlønninger og ergo vil gi han mange søvnløse netter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Uff, nå ble jeg dårlig smågal. Orket ikke høre alt en gang. Over til noe annet, diskusjon er ikke blokkert på jobben lengre, så nå må dere slite med meg 24/7 igjenn Du kunne ha brukt proxy da. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Glad Gerrard ikke fikk kapteinsbindet. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hvorfor? Eller er du ironisk? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Større press på ham iforbindelse med landskamper, kan tenke meg smågal sikter til privatlandskamper og lignende. Det er ikke noe ideelt når han har vert så mye skadet osv, aller helst vil vi jo ha ham for oss selv i Liverpool. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er sant. Men for meg blir det rart å ikke unne Gerrard kapteinsbindet som jeg mener han fortjener. Men ja, jeg skjønner hva dere mener. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hvorfor? Eller er du ironisk? FUll eller? Det er hvertfall jeg. blir jo mer press og oppgaver på han hele tiden. _Best om han fokuserer på liverpool gitt. Har jo vært pissfittedårli i år, må få seeg et ligg snart og få ståssen ut av ræva til lucas. jeez. Endret 6. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er sant. Men for meg blir det rart å ikke unne Gerrard kapteinsbindet som jeg mener han fortjener. Men ja, jeg skjønner hva dere mener. Du mener det? Å ta fra Terry kapteinsbindet for en kontrovers, for så gi det til Gerrard? Hvor er det hukommelsen svikter her? At Gerrard ikke ble kjent skyldig skyldtes ene og alene konfirmasjonsveisen hans. Men nå skal det sies at han er visekaptein, å vil nok være den naturlige etterfølgeren til Rio. Å jeg har ingenting imot det, påpeker bare at noe ville skurret om han fikk det akkurat nå. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Hyrlen: Den episoden hadde jeg faktisk glemt ja. Men som du sier, han ble ikke kjent skyldig. Som vg skriver i dag: Også Rio har sine svin på skogen Edit: Jeg mener ikke at Rio ikke fortjener å være kaptein, jeg mener bare at Gerrard fortjener det også. Så jeg unner Gerrard å få en slik rolle, jeg sitter ikke å håper på at han ikke får den. Endret 6. februar 2010 av Sagberg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Damn, Kuyt har spilt i de siste 64 PL-kampene (om man skal tro Sky Sports). Han er kanskje ueffektiv, men i hvert fall ikke en kjeks som flere av de andre spillerne på laget. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Hyrlen: Den episoden hadde jeg faktisk glemt ja. Men som du sier, han ble ikke kjent skyldig. Som vg skriver i dag: Også Rio har sine svin på skogen Edit: Jeg mener ikke at Rio ikke fortjener å være kaptein, jeg mener bare at Gerrard fortjener det også. Så jeg unner Gerrard å få en slik rolle, jeg sitter ikke å håper på at han ikke får den. Alle kompisene ble kjent skyldig, også de som var mindre involvert enn Gerrard. Jeg aner hvertfall ugler i mosen. Vel 1997 var vel det eneste verd å snakke om. Fyllakjøringen var ikke akkurat grov, om jeg husker rett (selv om det selvfølgelig er totalt uakseptabelt). Men det skjedde i 97, nesten en livstid for enkelte forumbrukere her. At han ikke møtte opp til dopingprøven var en skandale for alle andre enn han selv, det var urutinert og uproft av Unitedstaben. At FA ga han et halvt år er intet annet enn et justismord, hadde dette kunne vært prøvd i et rettsystem ville FA tapt på alle punkter. Han ble korsfestet foran alle andre stjerner i Premier League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå