Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er vel så mye off topic som mulig, men jeg må bare spørre. Jeg tror jeg har funnet ut hva Smågal driver på med når han ikke er her.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597607

Det kan være hvem som helst ja. Ingen tvil om det. Dog var det en setning der som bare stemte liksom.

Flere på chatten skal ha reagert på mannens oppførsel og kalt ham for ting som «smågal».

:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er vel så mye off topic som mulig, men jeg må bare spørre. Jeg tror jeg har funnet ut hva Smågal driver på med når han ikke er her.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=597607

Det kan være hvem som helst ja. Ingen tvil om det. Dog var det en setning der som bare stemte liksom.

Flere på chatten skal ha reagert på mannens oppførsel og kalt ham for ting som «smågal».

:D

- Han onanerte, men det var ikke store saken, sier personen til VG.

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hicks skal (endelig) selge Dallas Stars(ishockey) for å få kapital til Liverpool.

Good yank, FINALY doing somthing I can aprove of.

Lenke til kommentar
Hvorfor? Eller er du ironisk?

FUll eller? Det er hvertfall jeg.

blir jo mer press og oppgaver på han hele tiden. _Best om han fokuserer på liverpool gitt. Har jo vært pissfittedårli i år, må få seeg et ligg snart og få ståssen ut av ræva til lucas. jeez.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Det er sant. Men for meg blir det rart å ikke unne Gerrard kapteinsbindet som jeg mener han fortjener. Men ja, jeg skjønner hva dere mener.

Du mener det? Å ta fra Terry kapteinsbindet for en kontrovers, for så gi det til Gerrard? Hvor er det hukommelsen svikter her? At Gerrard ikke ble kjent skyldig skyldtes ene og alene konfirmasjonsveisen hans. Men nå skal det sies at han er visekaptein, å vil nok være den naturlige etterfølgeren til Rio. Å jeg har ingenting imot det, påpeker bare at noe ville skurret om han fikk det akkurat nå.

Lenke til kommentar

Hyrlen: Den episoden hadde jeg faktisk glemt ja. Men som du sier, han ble ikke kjent skyldig. Som vg skriver i dag: Også Rio har sine svin på skogen

Edit: Jeg mener ikke at Rio ikke fortjener å være kaptein, jeg mener bare at Gerrard fortjener det også. Så jeg unner Gerrard å få en slik rolle, jeg sitter ikke å håper på at han ikke får den.

Endret av Sagberg
Lenke til kommentar
Hyrlen: Den episoden hadde jeg faktisk glemt ja. Men som du sier, han ble ikke kjent skyldig. Som vg skriver i dag: Også Rio har sine svin på skogen

Edit: Jeg mener ikke at Rio ikke fortjener å være kaptein, jeg mener bare at Gerrard fortjener det også. Så jeg unner Gerrard å få en slik rolle, jeg sitter ikke å håper på at han ikke får den.

Alle kompisene ble kjent skyldig, også de som var mindre involvert enn Gerrard. Jeg aner hvertfall ugler i mosen.

Vel 1997 var vel det eneste verd å snakke om. Fyllakjøringen var ikke akkurat grov, om jeg husker rett (selv om det selvfølgelig er totalt uakseptabelt). Men det skjedde i 97, nesten en livstid for enkelte forumbrukere her. At han ikke møtte opp til dopingprøven var en skandale for alle andre enn han selv, det var urutinert og uproft av Unitedstaben. At FA ga han et halvt år er intet annet enn et justismord, hadde dette kunne vært prøvd i et rettsystem ville FA tapt på alle punkter. Han ble korsfestet foran alle andre stjerner i Premier League.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...